ogee1 Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 Fikk litt lyst på sjuer ... M-jakob, Olaandref, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 22, 2022 Share Skrevet August 22, 2022 Lars S, Ron788m, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 26, 2022 Share Skrevet August 26, 2022 Herlig konsept! 😍 fupsaker og skoglund reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2022 Share Skrevet September 17, 2022 En kan mene mye om dagens grilldesign og det som er, men må si jeg synes G23/G83 fremstår som langt mer helhetlig i silhuetten sin enn hva fastback-taket til G22/G82 gjør. Dette er i mine øyne perfekt taklinje og bagasjelokk - og naturligvis befriende at ståltaket er skrotet: Lars89, Orjan, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 27, 2022 Share Skrevet September 27, 2022 Enes Yakici, mathiseeen, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2022 Share Skrevet Oktober 30, 2022 Sunset Orange E46 M3 - @sunsetm3 Marius2002, HenrikSolberg, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Dette så dritbra ut. papertiger, HenrikSolberg, Lars S og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 2 timer siden, MagnusAG99 skrev: Dette så dritbra ut. [...] Tenk at BMW gikk fra verdens mest ikoniske oppskrift - kompaktbil, RWD, langt panser med sekssylindret motor, konkave felger m.m. til FWD, kort panser og tverrstilt motor, konvekse felger etc.; :( papertiger, MagnusAG99, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 (endret) 20 timer siden, Saltkjelen skrev: Tenk at BMW gikk fra verdens mest ikoniske oppskrift - kompaktbil, RWD, langt panser med sekssylindret motor, konkave felger m.m. til FWD, kort panser og tverrstilt motor, konvekse felger etc.; Verste er at jeg tror BMW gjør sånt tull med vilje nå, de skal vise at vi "egentlig ikke vet hva vi vil ha", men at de vet det. Fungerer ganske dårlig må jeg si da haha, jeg har bare sett en ny 1-serie, og den hører til en kjøreskole her jeg bor, thats it. Endret November 13, 2022 av MagnusAG99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 14, 2022 Share Skrevet November 14, 2022 😍 skoglund, Olaandref, Lars89 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 19, 2022 Share Skrevet November 19, 2022 sveigis, HenrikSolberg og mathiseeen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 3, 2023 Share Skrevet Januar 3, 2023 Denne dukket opp i feeden, synes den var egentlig ganske kul 🤔 Dusy, HenrikSolberg, skoglund og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 4, 2023 Share Skrevet Januar 4, 2023 17 timer siden, Marius2002 skrev: Denne dukket opp i feeden, synes den var egentlig ganske kul 🤔 Ingen tvil om at F82 (LCI) med litt styling holder seg svært godt. Kunne like gjerne trillet ut av butikken i dag Saltkjelen, sveigis og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 4, 2023 Share Skrevet Januar 4, 2023 12 minutter siden, Walkabout skrev: Ingen tvil om at F82 (LCI) med litt styling holder seg svært godt. Kunne like gjerne trillet ut av butikken i dag Jepp. Holder seg godt originalt også, men ja oem+ -detaljer hjelper på Handlevognvingen er smakssak, jeg synes det passer. Litt M4 GTS -preg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 13, 2023 Share Skrevet Januar 13, 2023 Saltkjelen, Lars89, mathiseeen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå