Werther Skrevet August 7, 2024 Skrevet August 7, 2024 6 minutes ago, Fredrik 90 said: Jaggu har han dobbelparkert også…for ett øvre middelklasse svin med spisse albuer 😂😅 Ref diskusjonen på toppen av siden her 😉 Du følte deg truffet ja? 😁 Er vel ikke et problem med slikt ute på bygda i Arendal, men i Stor-Oslo kan det fort bli ampert hvis folk parkerer dobbelt. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 7, 2024 Skrevet August 7, 2024 10 minutter siden, Werther skrev: Du følte deg truffet ja? 😁 Er vel ikke et problem med slikt ute på bygda i Arendal, men i Stor-Oslo kan det fort bli ampert hvis folk parkerer dobbelt. Som det øvre middelklasse svinet med spisse albuer jeg tydeligvis er så er det klart jeg følte meg truffet 😂 Her dobbelparkeres det alltid, helst på handikap plass. Står gjerne på tvers med tom tilhenger bakpå også bare for å ta flest mulig plasser 😉
Lars89 Skrevet August 8, 2024 Skrevet August 8, 2024 Typisk parkering på jobben. Blokkerer i praksis kjøreport og 4 parkerte biler... Marius2002 reagerte på dette 1
GtiGtr Skrevet August 9, 2024 Skrevet August 9, 2024 (endret) 20 timer siden, Lars89 skrev: Typisk parkering på jobben. Blokkerer i praksis kjøreport og 4 parkerte biler... "Men eg har jo time no" Samme med oss, ser kvar dag ut som folk har hoppa ut av bilen i fart i rene GTA-stilen når dei skal "parkere" før verkstedtime. Endret August 9, 2024 av GtiGtr Marius2002, Lars89 og Werther reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet September 2, 2024 Skrevet September 2, 2024 Er gjerne de med de minste bilene som fucker opp oftest syns jeg, rart det der? EasyL og Marius2002 reagerte på dette 2
Tony Soprano Skrevet November 17, 2024 Skrevet November 17, 2024 (endret) Ratter du Porsche så er dette helt klart innafør 👋 Endret November 17, 2024 av Tony Soprano Ampera, Werther, Lars89 og 1 annen reagerte på dette 1 3
Ron Jeremy Skrevet November 17, 2024 Skrevet November 17, 2024 En rekke biler stilte seg i kø for å komme ut på veien bak varebilen. Men neida, den var parkert likeså godt, fantastisk! Werther, Tore Høgvold, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 1 4
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2024 Skrevet November 17, 2024 @Werther Haters gonna hate 😬 Ser ut som Forden og X3en har ett nært forhold 😅 Werther og Ampera reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå