Werther Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 6 minutes ago, Fredrik 90 said: Jaggu har han dobbelparkert også…for ett øvre middelklasse svin med spisse albuer 😂😅 Ref diskusjonen på toppen av siden her 😉 Du følte deg truffet ja? 😁 Er vel ikke et problem med slikt ute på bygda i Arendal, men i Stor-Oslo kan det fort bli ampert hvis folk parkerer dobbelt. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 7 Share Skrevet August 7 10 minutter siden, Werther skrev: Du følte deg truffet ja? 😁 Er vel ikke et problem med slikt ute på bygda i Arendal, men i Stor-Oslo kan det fort bli ampert hvis folk parkerer dobbelt. Som det øvre middelklasse svinet med spisse albuer jeg tydeligvis er så er det klart jeg følte meg truffet 😂 Her dobbelparkeres det alltid, helst på handikap plass. Står gjerne på tvers med tom tilhenger bakpå også bare for å ta flest mulig plasser 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 8 Share Skrevet August 8 Typisk parkering på jobben. Blokkerer i praksis kjøreport og 4 parkerte biler... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 (endret) 20 timer siden, Lars89 skrev: Typisk parkering på jobben. Blokkerer i praksis kjøreport og 4 parkerte biler... "Men eg har jo time no" Samme med oss, ser kvar dag ut som folk har hoppa ut av bilen i fart i rene GTA-stilen når dei skal "parkere" før verkstedtime. Endret August 9 av GtiGtr Marius2002, Werther og Lars89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 2 Share Skrevet September 2 Er gjerne de med de minste bilene som fucker opp oftest syns jeg, rart det der? EasyL og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 Larssoyl reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet November 11 Share Skrevet November 11 Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Søndag kl. 14:16 Share Skrevet Søndag kl. 14:16 (endret) Ratter du Porsche så er dette helt klart innafør 👋 Endret Søndag kl. 14:18 av Tony Soprano Werther, Ampera, Snagg30 og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Søndag kl. 14:27 Share Skrevet Søndag kl. 14:27 En rekke biler stilte seg i kø for å komme ut på veien bak varebilen. Men neida, den var parkert likeså godt, fantastisk! Fredrik 90, Ampera, Werther og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 15:15 Share Skrevet Søndag kl. 15:15 @Werther Haters gonna hate 😬 Ser ut som Forden og X3en har ett nært forhold 😅 Ampera og Werther reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå