Jump to content

Off Topic-tråden, versjon 4(?)

awt
 Share

Recommended Posts

7 timer siden, HalvorK skrev:

De kjører rimelig hard linje i England

Kanskje greit for å forhindre at folk driver med tull og fanteri. 

For å gjøre det verre; bilen ble knust før saken hadde vært for retten, og politiet ble beordret å gi eieren bilen tilbake.

Men dette var jo for sent siden de allerede hadde knust bilen.

https://www.instagram.com/p/CTvEHzEolAa/

27 minutes ago, Daniel. said:

For å gjøre det verre; bilen ble knust før saken hadde vært for retten, og politiet ble beordret å gi eieren bilen tilbake.

Hørtes jo veldig kjent ut, jmf sak her på forumet vedr en viss i8..:)

23 timer siden, E.C. skrev:

SV og Rødt skal ta milliardærene. Jeg skjønner det ikke helt. Det er 362 stk i følge Google/Kapital. Hva hvis de 362 bare flytter ut av Norge? Hva er kjernesaken da? Hvor mye tror man at man kan melke ut av hver? Hvis de 362 donerer én milliard hver til statskassa og man fordeler det på alle så blir det 68k NOK per hode. Jeg hadde merket beløpet, men det hadde nok ikke gjort helomvending på livet mitt. Hva faen er greia liksom. 

Misunnelsespolitikk. Støre selv er jo god for 60 millioner. Like komisk hver gang han åpner munnen ang. de rike og at de rike skal betale mer skatt. Han gjemmer jo bare formuen sin andre steder… 

3 timer siden, Daniel. skrev:

At ikke slike overtramp når media synes jeg er veldig merkelig. Å destruere ett "bevis materiale" før saken er oppe og avgjort er jo lovstridig. Politiet her ble nok litt for overivrige til å statuere ett eksempel at det gikk litt fort i svingene. Jeg ser eier av bilen har blitt kompensert, det er jo vel og bra. Men likevel så bortkastet med tanke på alle delene.

Samme med den i8en som brant opp, som forsikrings selskapet fikk destruert før saken var avgjort. Der ble det inngått ett forlik hvor eier av bilen fikk erstattning mot at han hysjet om saken. Sånt burde ikke være lov..

29 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Samme med den i8en som brant opp, som forsikrings selskapet fikk destruert før saken var avgjort. Der ble det inngått ett forlik hvor eier av bilen fikk erstattning mot at han hysjet om saken. Sånt burde ikke være lov..

Fikk du det bekreftet noen plass? Har alltid gått og vært litt nysgjerrig på hvordan det der endte - antok jo at det var noe sånt som skjede siden det ble stille fra eieren i tråden her.

6 timer siden, Daniel. skrev:

Direkte pinlig! 

Er vel heller ikke så mye sveisearbeid på konstruksjon at den burde blitt en fare på veien? 🤨

9 timer siden, laffe skrev:

Fikk du det bekreftet noen plass? Har alltid gått og vært litt nysgjerrig på hvordan det der endte - antok jo at det var noe sånt som skjede siden det ble stille fra eieren i tråden her.

Jeg kontaktet eier på Mail og spurte. Mener jeg oppdaterte tråden om svaret jeg fikk.

1 minutt siden, liffi skrev:

mulig M bil blir tap nå som alle skal ha batteri 😂

Tja, det kan hende dieselbiler blir nedlesset i avgifter, det kan hende elbiler blir verdiløs grunnet ny teknologi, det kan hende fossile biler ikke får kjøre i by, det kan hende verden snur og fortsetter med fossilt eller det kan hende vi må ta kollektivt. Who knows? :D Altså kjør på, kjøp M-bil om du vil :D Skal man vente og fundere i lang tid på hva som potensielt kan skje eller nye modeller(som kommer hele tiden) så blir det intet av noe.

Oioi, moralprek. :lol: 

Nei jeg gir blanke om hva som blir! Kan ikke vente evigheten, å bensinbilene mine skal jeg ha så lenge jeg kan men en litt nyere M bil frister nå som vi bytta ut dieseldyret for el pendlebil for frøkna. 

men det er ikke billigere det heller med strømprisene om dagen 😂🙄 

2 timer siden, liffi skrev:

Hei noen som har erfaring med F10 M5 comp ? Tittet litt på dem og "standar" modeller. Er ikke så stort prishopp til tider. Vil dem da holde seg bedre på verdi ?

mulig M bil blir tap nå som alle skal ha batteri 😂

Har man lyst har man lov !

Markedet for kule biler vil nok holde seg bedre etterhvert som alle kule biler blir mindre kule/miljøvennlige.

50d er det jo over å ut for... tror ikke det blir noe prisras på disse med det første!

er vi heldige så vil kanskje alpina ta jobben med å videreføre overlegen bmw diesel.