Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Fahad skrev:

På fredag ble jeg eier av en Porsche Taycan. Får bilen neste uke 🙂

Litt rart å gå bort fra Bmw etter nesten 15 år med kun Bmw.. synd at leveringstiden på i4 er så lang, klarer ikke å like den helt 100%, men kunne uansett tenkt meg en..

Bare å gratulere uansett, får jo skryt opp og i mente for kjøreegenskaper og egenart. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tennbrikket skrev:

Har sett litt på OnePlus telefonene allerede og de høres jo ikke så dumme ut. 

Ser du linker til Nord, men er vel kommet Nord 2 nå. 

Ellers er det jo 9 og 9 Pro, men de er jo dobbelt så dyre, og jeg tror vel egenlig ikke jeg trenger det dyreste heller 😅

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Har sett litt på OnePlus telefonene allerede og de høres jo ikke så dumme ut. 

Ser du linker til Nord, men er vel kommet Nord 2 nå. 

Ellers er det jo 9 og 9 Pro, men de er jo dobbelt så dyre, og jeg tror vel egenlig ikke jeg trenger det dyreste heller 😅

https://prisguiden.no/produkt/oneplus-8t-128gb-461915

 

8T er heller ingen dum telefon. Hadde valgt denne over Nord 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Daniel. skrev:

Har sett litt på OnePlus telefonene allerede og de høres jo ikke så dumme ut. 

Ser du linker til Nord, men er vel kommet Nord 2 nå. 

Ellers er det jo 9 og 9 Pro, men de er jo dobbelt så dyre, og jeg tror vel egenlig ikke jeg trenger det dyreste heller 😅

Kjøp en brukt Huawei P20 Pro, beste tlf som er å oppdrive pr krone. Tror jeg  :) 
Knuser ca en tlf i året på sykling og det blir alltid en ny sånn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Kvasi skrev:

Kjøp en brukt Huawei P20 Pro, beste tlf som er å oppdrive pr krone. Tror jeg  :) 
Knuser ca en tlf i året på sykling og det blir alltid en ny sånn igjen. 

Er det jeg har nå. Hatt den siden slutten av 2018 mener jeg. 

Nederste del av skjermen (i hvertfall venstre side) sliter med å registrere at jeg trykker der. Må trykke hardt eller flere ganger (og krysse fingrene for at den ikke plutselig tar screenshot 😂). 

Kamera driver bare å kødder også. Mye uklare bilder, og reagerer av og til treigt når jeg skal ta bilde. 

Så.. Litt lyst å prøve noe annet 🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Marius2002 skrev:

Eller en iPhone selv om du sier du ikke vil ha det :) Den mer kompatibel mot det meste og selv Helga på 90 og Anna på 4 klarer å bruke den :) Har en XS fra tidlig vår 2019, still going strong.

Selv om det virker som f.eks BMW favoriserer iOS i sammenheng med enkelte funskjoner så vil jeg helst unngå de 😅 Har ikke så superbra inntrykk av iPhone, fangruppen er mer enn slitsom og jeg er komfortabel med Android 😅 

Har tidligere hatt Samsung Galaxy S2 og deretter S7 (mener jeg), og nå Huawei P20 Pro, så jeg bytter sjeldent telefon 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Marius2002 skrev:

Eller en iPhone selv om du sier du ikke vil ha det :) Den mer kompatibel mot det meste og selv Helga på 90 og Anna på 4 klarer å bruke den :) Har en XS fra tidlig vår 2019, still going strong.

Er selvsagt subjektivt, men jeg personlig syns det er lettere å lære den litt eldre gruppen android systemet etter Apple fjernet "hjemknappen". Selv syns jeg "swiping" fra alle kriker og kroker er greit. Nylig gått over fra android til IOS da jeg bytter på litt, som en "power user" syns jeg Android utentvil er mye mer effektivt på å utføre flere handlinger på kortest mulig tid (ytelse ikke tatt i betrakning, men heller hvordan systemet utfører en handlig på færre trykk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daniel. skrev:

Selv om det virker som f.eks BMW favoriserer iOS i sammenheng med enkelte funskjoner så vil jeg helst unngå de 😅 Har ikke så superbra inntrykk av iPhone, fangruppen er mer enn slitsom og jeg er komfortabel med Android 😅

Glem hva iPhone fanboys mener. Det er en grunn til at f.eks BMW favoriserer iOS og det handler om sikkerhet. Apple vekter sikkerhet mer enn Android gjør (les: Google). Operativsystemene er ikke så ulike iom. at begge i utgangspunktet er basert på Linux, men Apple er f.eks mye mer strikte på hvilke apper som kan godkjennes til App Store. Hos Android er det dessverre litt laissez faire holdning til dette og det er årsaken til at bl.a BMW holder igjen med Android. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke en telefon som ikke tåler noenting. Jeg vil kunne glemme den i et motorrom eller kunne miste den på verkstedgulvet bare for å ta den opp igjen å prate videre. Blir det oljeflekker på den så kan jeg bare tørke det av igjen.

Kjøpte denne for et par måneder siden og foreløpig så svarer den til forventningene. https://www.tek.no/test/i/47Ex0a/robust-og-overraskende-rask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google vs IPhone er en evig debatt. 
Mer for pengene, utvalget og maps favoriserer Android leiren.

Men kompabilitet, sømløshet, enkelhet, sikkerhet og fremtidssikring og ikke minst apps (iPad) gruser android.
Så også bruktpriser og attraktivitet.

For min del er det kun IOS som gjelder for Jobb, nettopp pga sikkerheten. Business favoriserer Apple, at det også gjelder BMW bør derfor ikke komme som en overraskelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple: la oss lodde på 1 ekstra pin på RAM-brikkene dine, slik at det er kun våre egne som kan brukes. Våre koster forresten 2-3x mer enn normal markedspris for samme specs. "Vi gjør det for å beskytte deg". + "La oss bytte ladeplugg hele tiden så du må kjøpe ladere". Det er så mye sleipe ting fra den leiren at grunnen til at jeg ikke ønsker å kjøpe deres produkter har mer med deres image å gjøre enn produktene i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...