Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Hey @liffi 

Husker du hadde en veldig kul Lila Metallic E36 cab (original M-sport?).. Hva skjedde med den?

Husker også at du kalte den "konebilen", men E36 cab (uansett farge) er da biler for menn? Det var vel tilogmed en 328i..

Hei. Den ble solgt til en unggutt som jeg tror tok motor / gir :( usikkert hva som så skjedde med den. 
 

meget synd da det var org bil. 328i ja! Ja jeg brukte den mer en hu men … knall bil. Angrer litt på det salget men ble bare stående som mye annet desverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, liffi skrev:

Hei. Den ble solgt til en unggutt som jeg tror tok motor / gir :( usikkert hva som så skjedde med den. 
 

meget synd da det var org bil. 328i ja! Ja jeg brukte den mer en hu men … knall bil. Angrer litt på det salget men ble bare stående som mye annet desverre 

Det er jo veldig synd når slikt skjer.. Altså jeg likte den bilen veldig godt. En rimelig spesiell farge og bra motor.. selvom det var litt rust (?), så så den veldig solid ut på bildene du la ut :)

Stemmer, du har jo bla en Macao blue E34 M5 ja (3.6), eller HD91 som jeg liker å kalle dem. Det er også en flott bil, og kult hvordan fargen forandrer seg i sollys og mørke fra mørk blå/lilla/nesten sort om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liffi skrev:

Ja det stemmer, meget fin farge i sola. Norges billigste M5 som jeg kalte denne gang. Er tråd om den å div annet på forumet her 

Den er vel såpass velholdt nå at den kunne blitt omdøpt til Norges dyreste M5 (3.6)? :P

Jeg har vært innom den tråden og kikket avogtil, Macao Blue er en veldig bra farge. Men skal ta en tur til tråden igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt sent for diskusjonen men: har Huawei P30 lite. Hatt Samsung i 7-8 år før denne, og savner en del ting. Men det som virkelig irriterer meg er knappen under tastaturet, kan det kalles hjem-knapp da tro? Kommer hele tida borti den, og spesielt hvis jeg skriver en viktig melding feks. SwiftKey-funksjonen med å ikke løfte fingeren for å skrive ord er også ganske ubrukelig. 

Men utenom dette er det en grei telefon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kvasi Hehe... det begynner å bli noen år siden at Billy var så heldig å bli spilt på de aktuelle høyttalerne. Jeg synes at han snart burde legge inn årene, men han var kul nok på tidlig 80-tallet - det skal han ha. Det er imidlertid et annet 80-talls band (sent 80-tall) som i det siste har blitt spilt på høyttalerne og de synes jeg at holder seg ganske bra til å ha passert 60 år for de aller fleste i bandet (altså nogenlunde på samme alder som Billy). The Church er fra Australia og musikken på denne live konserten er utellukkende fra 1988. Det er ellers litt artig at Kilbey spiller på en Squier bass som jo er Fender's billigmerke. Marty spiller ellers stort sett på Rickenbacker gitar (og den lyder virkelig deilig) og Peter på en Fender.

Jeg vil imidlertid anbefale at man lytter til den originale platen "Starfish" fra 1988. Den er bedre og mer agil enn den aktuelle konserten 28 år senere i 2016. Når dette er nevnt spiller gutta etter min mening rimelig bra og fresh i dag også og det er ganske imponerende.

Dette er forøvrig en av de siste låtene Billy har utgitt og den kom for fire måneder siden. En helt grei poplåt etter gammel oppskrift med et fengende refreng og temmelig kommersiell (dog fint piano spill som en erstating for Steve Stevens fantastiske gitarspill). Videoen er klassisk Billy og alt bedre for dette. Jeg liker både låten og videoen og tenker tilbake til klassikere som f.eks Flesh for fantasy og ikke minst White Wedding samt To be a lover som ikke var hans egen, men en fabelaktig coverlåt - og selvfølgelig Mony Mony som heller ikke var hans egen, men igjen en fantastisk coverlåt.

 

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul da, folkens :D

Det virker som jeg kommer til å trives her, mye trivelige og kunnskapsrike folk. Så det at Bimmers er såpass aktivt er veldig bra

Også gleder jeg meg til jeg er blitt en av "regulars" og ikke lenger er en utenfra da. Selvom jeg føler meg veldig inkludert her, så er jeg jo ny fortsatt

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@GreenE36Cab Det er bra du trives, bimmers.no er et flott sted med mye kunnskap og meninger, noen ganger er vi enige, andre ikke. Til syvende og sist er det hyggelige folk som er her inne med felles interesse. Noen er ihugga entusiaster, andre over middels interessert. Alle er velkomne og ved å være med å bidra, samt holde en ydmyk og god tone så blir en fort tatt inn i varmen :) Du lærer oss etterhvert å kjenne, både holdninger og måten man svarer på. Det er interesser helt fra veteraner og til biler som enda ikke er lansert(les: i5/i7), kunnskapen deretter. Det er folk her fra 316i til M5 i alle årsmodeller og alle er like mye respektert(sålenge en viser respekt såklart). For tiden er det veldig mye elbilprat, det er ikke å komme foruten, men sålenge folk får ta sine egne valg uten å måtte forsvare det, så spiller det ingen rolle om du kjører diesel eller elektrisk. Sålenge en selv er fornøyd :)

På nytt velkommen!

Og god jul til deg og alle andre her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Marius2002 skrev:

@GreenE36Cab Det er bra du trives, bimmers.no er et flott sted med mye kunnskap og meninger, noen ganger er vi enige, andre ikke. Til syvende og sist er det hyggelige folk som er her inne med felles interesse. Noen er ihugga entusiaster, andre over middels interessert. Alle er velkomne og ved å være med å bidra, samt holde en ydmyk og god tone så blir en fort tatt inn i varmen :) Du lærer oss etterhvert å kjenne, både holdninger og måten man svarer på. Det er interesser helt fra veteraner og til biler som enda ikke er lansert(les: i5/i7), kunnskapen deretter. Det er folk her fra 316i til M5 i alle årsmodeller og alle er like mye respektert(sålenge en viser respekt såklart). For tiden er det veldig mye elbilprat, det er ikke å komme foruten, men sålenge folk får ta sine egne valg uten å måtte forsvare det, så spiller det ingen rolle om du kjører diesel eller elektrisk. Sålenge en selv er fornøyd :)

På nytt velkommen!

Og god jul til deg og alle andre her :) 

Du har skrevet fasitsvaret føler jeg angående Bimmers 😊

En gjeng som er fryktelig behjelpelige og ikke minst mye kunnskap .

Sagt det før og sier det igjen ,jeg kunne aldri holdt på med mine ting uten hjelp herifra .

Jeg mener er vel ikke mange som kan hjelpe å legge ledningsnett via tlf på en utbrent e30 men det klarte jeg takket være Rune K her 😊

Dette er bare et eksempel .

Trf ,Otis og Ingvaldsen har vært til god hjelp når jeg har hatt issues med dieselbilene mine .

Blitt kjent med mange som har blittt mine venner på privat basis og det liker jeg veldig godt ,så Bimmers er en plattform som jeg liker godt og vil være 😊

Men nå nærmer det seg julekvelden her og mor i huset har lagt siste hånden på verket hva bord angår og tre er pyntet :

3AAD3CE0-58E6-46A6-9D2F-4E88C7172197.thumb.jpeg.0842e865e8aa68222b5b2497947b78ad.jpeg

Er så rart dette ,barna mine er jo ikke hjemme likevel går den klassiske tre nøtter til Askepott av gammel vane på TV-en .

Tror derimot ikke hun likte å bli tatt bilde av på direkten :

CEEBF598-9DF1-486D-BCFC-3C8CBDF230B8.thumb.jpeg.80059c87c9d1f6a0d7c70f97499ffb2c.jpeg

Da er det kun en ting å si til dere :

God jul og kos dere maks 😊😊🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...