Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

20 hours ago, E.C. said:

Biler som har auto-innstilling på lykter der baklys ikke lyser slik at du ikke ser dem på veien = OK.

Markeringslys som kanskje lyser litt fremover i tillegg til siden = ikke OK.

8TL utstyrskoden burde være på alle norske biler. 
«rear light on with DRL» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ofte håpløst å se grå/sølv biler på motorveien når det skumrer når de kjører uten baklys. Hjelper jo ikke å blinke med lysa på "sånne" heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Marius2002 skrev:

Dere har å stri med sørpå 🙃

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6aM8A/foreslaar-30-sone-innenfor-ring-3-i-oslo-rett-og-slett-tull

IMG_3137.thumb.jpeg.55d10643420dbd537c2b9339d39059d6.jpeg
 

Jeg er riktignok ikke kjent og vet ikke hvilke grenser som er gjeldende der idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, E.C. said:

Ja, det er ofte håpløst å se grå/sølv biler på motorveien når det skumrer når de kjører uten baklys. Hjelper jo ikke å blinke med lysa på "sånne" heller.

Jeg blinka sist på en, fikk braketest som takk….

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ron Jeremy Vel, imotsetning til bygdeoriginalen i videoen så har jeg forståelse for andre trafikkutfordringer i Oslo enn resten av landet. Knutepunkt + antall mennesker gjør det spennende iblant. Likevel er det veldig enkelt å sitte lengre nord med samme meninger, men han har et lite poeng da… det er kanskje ikke privatbilismen som er det største problemet slik jeg har skjønt, det er vel alle vogntogene som ikke er skodd riktig og skaper utfordringer slik jeg har skjønt? Rett meg gjerne her. Uansett, "dildobensin"… det uttrykket er vi vel ferdige med? Uansett. Jeg vet ikke hvor stort "innenfor Ring 3" er, men det høres for utenforstående veldig omfattende ut.  🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg vet ikke hvor stort "innenfor Ring 3" er, men det høres for utenforstående veldig omfattende ut.

Det er veldig omfattende ja, det er kart over ring 3 i artikkelen. Det er vel 60-grense der på vinteren og 70 på sommeren mener jeg (eller er det 80?), en stund siden jeg har kjørt der selv. Edit 2: Jeg har skumlest artikkelen, trodde det var snakk om 30 på Ring 3 og tenkte mitt, men det er jo 30 _innenfor_ Ring 3 det er snakk om. Da er det litt annerledes heldigvis :-)

image.png.34c10fe7d7269c12c11bf797eb980cb7.png

 

image.png

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Dere har å stri med sørpå 🙃

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y6aM8A/foreslaar-30-sone-innenfor-ring-3-i-oslo-rett-og-slett-tull

IMG_3137.thumb.jpeg.55d10643420dbd537c2b9339d39059d6.jpeg
 

Jeg er riktignok ikke kjent og vet ikke hvilke grenser som er gjeldende der idag.

Storm i vannglass😆, innenfor er vel slik jeg ser det ikke selve ring 3. Men på alle veier innenfor og der er det ikke stor mulighet for å kjøre fort uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kjennern skrev:

Storm i vannglass😆, innenfor er vel slik jeg ser det ikke selve ring 3. Men på alle veier innenfor og der er det ikke stor mulighet for å kjøre fort uansett. 

Ja definitivt, det er vel 40 eller 50 som er maks innenfor Ring 3 pr. nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Har ikke vært noe særlig posting på meg heller så du har ikke gått glipp av noe :)

Kjører en E91 LCI.. igjen.

Ah! Såpass ja. Solgte X5 min i 2022 og kjøpte Skoda jeg :lol: men Skodaforum er helt dødt, er bedre å loke litt her når det passer seg.  :P

Regna vel ut at jeg hadde hatt 8 BMW'er over nesten 11 år. Hatt Skoda i 2 år nå og den går enda uten problemer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Shattered skrev:

Ah! Såpass ja. Solgte X5 min i 2022 og kjøpte Skoda jeg :lol: men Skodaforum er helt dødt, er bedre å loke litt her når det passer seg.  :P

Regna vel ut at jeg hadde hatt 8 BMW'er over nesten 11 år. Hatt Skoda i 2 år nå og den går enda uten problemer :D 

Overrasket over at det finnes Skoda forum engang 🤔

Jeg er på BMW nummer 9 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...