Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)

awt
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, fupsaker skrev:

Den er lik som min i annen farge. :D Og har litt mer HK og NM. :D 

Litt mer forskjell på Cross Turismo og sport turismo enn fargen 😂

7 timer siden, Snagg30 skrev:

Om han ikke deler i løpet av dagen kan jeg snylte, jeg var tidlig ute å fikk link på Instagram. Utålmodig type 

Fått seg en meget lekker bil :D 

7 timer siden, mslello skrev:

Vi må få se den Porschen snart nå! ;)

Her kommer bilde :) 

IMG_8102.thumb.jpeg.95a0f88be9a7655951fa8619d3bd904f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ahj skrev:

@Fredrik 90 Jeg er også der. Derfor jeg bytta til Porsche. De har enda det BMW var for meg. Og jeg må si at jeg angrer ikke. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle ta å bytte over og like det. Men nå er jeg helt solgt. Jeg kan tenke meg heller en E61 M5 med tiden som en godværsbil som du har Fredrik. 

Jeg er også sånn at jeg fremover sliter med å se meg selv i noen særlig nyere BMW enn G05 X5en jeg har nå. Jeg skal selvsagt ikke utelukke noe, jeg kan forandre mening men denne gangen tviler jeg sterkt på at jeg gjør nettopp det. Selv om det er lenge til jeg skal handle bil nå så liker jeg å se litt fremover, sondere litt hva som kan være interessant i fremtiden. Og da ser jeg egentlig ikke på BMW, bortsett fra kanskje en G30/31 Alpina D5S eller G26 Alpina B4 BiTurbo. Men dette er jo modeller som kom før 2020 og sånn sett tilhørt samme generasjon som bilen jeg har nå. Men jeg har lagt øynene mine på nye E klassen, den i AllTerrain utgave med en potent rekkesekser bensin eller diesel seiler opp som en solid kandidat når X5en skal byttes ut. Samme gjør den nye faceliften av Porsche Panamera, med det råeste aktive understellet jeg har sett. Tiden vil vise. 

Men jeg kommer alltid til eie BMW, bare ikke modeller lansert etter 2020. BMW har produsert så sykt mye awesome produkter opp igjennom at man aldri kommer til å gå tom for biler å ha lyst på.  Og man vet aldri, kan godt være BMW snur i designretningen og kvaliteten og kommer tilbake 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Markus E30 skrev:

Mange som skal på GS-treffet? 😁 Jeg fyrer opp V10'ern og slår følge med @norbakken i hans V12 på fredag morgen!

Planen det ja! Men ser ut som det blir med F11 og ikke E36

Endret av Eystein Ose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Lekkert. Fin blåfarge. Kunne tenkt meg en Sport Turismo GTS. Men blir nok over mitt budsjett. 

Lurer på om det blir populært å ta bilder av bilen ved gamle ladestasjoner om 50 år 🤔😅 Jeg har ett bilde av 330e'n på samme sted og ved BP stasjon i nærheten av Nøtterøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ahj skrev:

Psss, det er bare utvendig plastikk. Understell og slikt er jo identisk. :D Om du ikke har oppgradert slikt da.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fupsaker skrev:

Psss, det er bare utvendig plastikk. Understell og slikt er jo identisk. :D Om du ikke har oppgradert slikt da.. ;) 

Er vell litt mer på en GTS enn 4 kan man si :P Mangler sånn sett bare Burmeister kan man si. Sport Turismo er jo naturlig nok mindre off road og mer on road. Men det kan jo ha noe med GTS og utstyret da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ahj skrev:

Er vell litt mer på en GTS enn 4 kan man si :P Mangler sånn sett bare Burmeister kan man si. Sport Turismo er jo naturlig nok mindre off road og mer on road. Men det kan jo ha noe med GTS og utstyret da :P 

Det er en GTS du har også ja! :) Tøft, jeg burde sikkert sett det da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, ahj skrev:

Jeg mangler Burmester og NV, samt PDCC sport, ellers alt. ;) Og ja, jeg har jo litt plastikk i tillegg. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, mslello skrev:

Kan vel bare se det på felgene og eventuelt røde calippere, tror jeg. Og i interiøret. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fupsaker skrev:

Kan vel bare se det på felgene og eventuelt røde calippere, tror jeg. Og i interiøret. :) 

Ganske kult når det er skinn overalt og med inngravert Porsche logoen i alle nakkestøtter samt GTS inngravert i midtarmlene. :D 

35 minutter siden, mslello skrev:

Man merker forskjellen på en non GTS. merket stor forskjell når jeg prøvde en CT4. Det er lagt langt mer fokus i understeller på GTS samt sport sound som er høyere blant annet. Anbefales! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, mslello skrev:

Lurer på om det blir populært å ta bilder av bilen ved gamle ladestasjoner om 50 år 🤔😅

Det er litt interessant egentlig, vil dagens elbiler bli klassikere på samme måte som vi ser på klassikere i dag? Vil noen spare på en gammel ladestasjon å parkere en Tesla Model S ved siden av den i 2070? Jeg vet neimen ikke jeg 🤔 

Jeg tror nok noen elbiler vil bli populære klassikere, men ikke av samme årsaker som eldre fossile biler er populære klassikere i dag. Tesla Roadster er jo på en måte allerede en klassiker, men jeg tror nok også Tesla Model S vil bli en slags klassiker fordi den mer eller mindre var først med så mye. BMW i3 er an annen bil, selv om jeg hater å innrømme det så tror jeg den blir en klassiker pga konseptet den representerer. Litt som en slags moderne Citroën 2CV. Men jeg tror nok det vil bli langt vanskeligere for hverdags elbiler å bryte igjennom for å bli klassikere enn det var for hverdags fossilbiler å gjøre det samme. Til det mangler elbilene særpreg. Ei Folkevogn ble en klassiker fordi den hadde særpreg, selv om de laget 20 millioner av dem. E30 ble en klassiker fordi den har særpreg, kult design, bra kjøreegenskaper kombinert med interessante drivlinjer. 

Så kan man spørre seg om man trenger flere klassikere, vi har jo veldig mange fra før og kommer til å få enormt mange i de neste to tiårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her inne som skal på BMW dagene på Rudskogen? Jeg vurder å ta turen for å kjøre men hvordan er opplegget de arrangerer? Vi var full booket sist banekjøring med 60 stykk og jeg synes det ble relativt travelt med mye folk på banen. Hvordan deler de opp gruppene osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snagg30 skrev:

Flere her inne som skal på BMW dagene på Rudskogen? Jeg vurder å ta turen for å kjøre men hvordan er opplegget de arrangerer? Vi var full booket sist banekjøring med 60 stykk og jeg synes det ble relativt travelt med mye folk på banen. Hvordan deler de opp gruppene osv?

alle skal kjøre på lørdagen, mens på søndagen er det ganske mye roligere historisk sett

de få gangene jeg har kjørt spor med tung å treig bil så har det vell egentlig gått helt fint på lørdagen også.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...