Poppy Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 (endret) 25 minutter siden, Skare1 skrev: Når jeg har noen Individual utstyrskoder i utstyrslista på BMW'n, er det da en Individual bil? Min mening er at det er individual bil om det står individual i dørlista. Endret Januar 4, 2017 av Poppy Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Jeg er enig med awt. Ser ikke helt greien med å lage stor sak ut av at det står "Individual" i utstyrslisten når det kun er snakk om grønn stripe i frontruten og høyglans shadowline for eksempel på E39. Er det Individual lakk og evt. interiør (da gjerne med Individual dørlister) så kan man nok kalle det en Individual bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 (endret) 1 time siden, awt skrev: Etter min mening kommer det an på hva det er snakk om. I mine øyne bør den ha individual farge og individual interiør for å forsvare den tittelen, men andre kan jo mene noe annet. At bilen har noe utstyr fra indivual listen gjør den ikke til en "individual bil" iom. at dette begrepet i beste fall er noe flytende/uklart. Man kan f.eks ha individual lakk og/eller interiør, noe som isolert sett er ganske omfattende og tydelig skiller bilen fra standard bilene, men det er vel det nærmeste man kommer en "individual bil" mener også jeg. Noen av individual lakkfargene er forresten temmelig elegante... Endret Januar 4, 2017 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Min E39 hadde Individual lakk, men vanlig utstyr og interiør. Jeg omtalte aldri den som en "Individual bil", da jeg følte at den ikke var det. Hadde den dog hatt Individual lakk og interiør så kan man kalle den for Individual. Fredrik, Marius2002 og Hawkon88 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Bmw har sine kriterier før det står individual på dørlistene, og det må være på plass for min del, selvom jeg ikke vet hvilke kriterier bmw stiller.. Lifeasiknowit_bmw og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 1 time siden, Hawkon88 skrev: Bmw har sine kriterier før det står individual på dørlistene, og det må være på plass for min del, selvom jeg ikke vet hvilke kriterier bmw stiller.. Familien har hatt biler med individual utstyr, blant annet en E92. Ut i fra det jeg har sett i praksis så blir bilen en individual om den har en form for pakkeløsning av typen individual. Da i form av detaljer/småting + litt mer synlige tilvalg. Bilen får individual i dørlisten når bilen i den grad faktisk gir uttrykk for at den er en idividual. Dvs. at man kan se at det ikke er en standardmodell. I vårt tilfelle stod det i valg av eksteriørfarge, utvidet skinn og annen farge på dash i forhold til setene etc. Slenger med et bilde av E92'en Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Har tidligere hatt en E46 med Individual sort høyglans listverk, ellers var den helt standard. Den ville jeg på ingen måte kalt Individual. E39'n min har standard lakk, men Individual listverk utvendig (chrome og høyglans sort, sammen med blank list nederst på dørlistene) og Individual listverk innvendig. Ellers er listene i dørterskel annerledes enn de jeg har sett tidligere. Er i tillegg utvidet skinnpakke og spesielle sømmer i dørtrekk. Kan legge ut komplett liste senere. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Volkswagen har vel hatt endel problemer med zinkslipp på enkelte modeller i det siste. Dette er inntet unntak. Lifeasiknowit_bmw og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Jeg kommer ikke over hvor drøy denne her er.. Shattered, uglefossen, Lifeasiknowit_bmw og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 ^Oi shit... Hvordan stiller garantien seg til dette da? Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 7 minutter siden, Marius2002 skrev: ^Oi shit... Hvordan stiller garantien seg til dette da? "Dette har vi aldri opplevd før. Vi stiller oss uforstående til saken" Shattered og janerik171187 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 Neida, ikke akkurat sånn. De betaler halvparten etter bilens garanti er utgått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 50 minutter siden, DanielStance skrev: Jeg kommer ikke over hvor drøy denne her er.. Fusso dekker vel over det? Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 6, 2017 Share Skrevet Januar 6, 2017 Den hadde nok solgt godt, synd det ble med prototypen.. janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 7, 2017 Share Skrevet Januar 7, 2017 En ting er sikkert , trenger ikke være redd for kjeltringer med disse som naboer : tror de spiste et juletre til lunsj Idag 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå