Kjennern Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 16 timer siden, KSG skrev: . Er du sikker på at de hadde corona? For at det er bevist at disse PCR-testene gir 97 % falske positive. WHO har innrømmet det, og høyeste retten i Portugal har også besluttet at disse testene er altfor unreliable til å kunne brukes. Corona er faktisk helt fantastisk. Den har kurert influense (ingen tilfeller i Norge i år - i øvrige år: 900 - 1400 influenserelaterte dødsfall). Den har kurert kreft t.o.m i mange land Labratoriet har heller ikke klart å isolore viruset, så etter medisinsk definisjon, så eksiterer det ikke. Det er bare at dødsfall influensarelaterte sykdommer og andre også (igjen pga. feilaktig PCR-testene) blir registrert som Covid-dødsfall. . . . Også er det viktig å huske på SKADEN disse restriksjonene fører til (!!!). Våre unge jenter søker seg til rusmiljøer for å få sosial stimuli, hvor de gjerne blir MISBRUKT (!). Unge gutter, som var velfungerende rett før tiltake, har begynt å ta LIVET av seg (!) Anbefaler STERKT å joine facebook-gruppen: "Røde luer - Frihet fremfor Frykt" Link: https://www.facebook.com/groups/396525401612759/ Rett og slett litt usikker på om du prøver deg på en spøk. For det er ikke 1 april enda... Om tilfelle er at du er seriøs burde du revurdere kildene dine 🤣 uglefossen, papertiger, Walkabout og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 22 minutes ago, Kjennern said: Rett og slett litt usikker på om du prøver deg på en spøk. For det er ikke 1 april enda... Om tilfelle er at du er seriøs burde du revurdere kildene dine 🤣 Pleier ikke å diskutere politikk på Bimmers. Men det er nå en gang fakta at PCR-testen er fullstendig ubrukelig - dette har mannen som skapte den selv sagt. Den slår ut på forkjølelse og influensa. Diverse matprodukter tester positivt på den. Flere personer har tatt mange tester på samme dag, der halvparten slår ut positivt og halvparten negativt. Det er også et faktum at mennesker med influensa ikke eksisterer lenger. I UK var det vel påvist 35 tilfeller av influensa i hele 2020. Med andre ord har den sedvanlige influensaen skiftet navn til Corona. Det samme angående isolasjon av viruset. Det har vært en dusør på ca 10 mill kroner til de som kunne isolere og påvise viruset, og på tross av dusøren har ingen kommet opp med noe som helst. KSG har et poeng med posten sin. Jeg har fulgt Corona-situasjon tett siden januar i fjor, og det er liten tvil om at Corona blir brukt som en brekkstang for innføring av en totalitær politikk med føringer fra FN. Bare det absurde i at globalistiske norske politikere nå snakker om å innføre portforbud i fredstid, hos en allerede ekstremt lydig og servil befolkning. Det er allerede protester og gatekamper i andre vest europeiske land. Hvis nordmenn ikke klarer å se utviklingen, men velger å latterliggjøre de som prater høyt om det med hersketeknikker og smileys....vel, da fortjener det norske folk det som kommer. Walkabout og KSG reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 2, 2021 Share Skrevet Februar 2, 2021 På 31.1.2021 den 21.31, wSax skrev: Se der ja! Den videoen var oppklarende. Tror nesten jeg bare prøver de pluggene der. Ikke kjøp Brisk, det er noe skikkelig dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 @Kvasi Å? Vil du utdype? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 8 timer siden, Kvasi skrev: Ikke kjøp Brisk, det er noe skikkelig dritt. 2 minutter siden, wSax skrev: @Kvasi Å? Vil du utdype? Jeg ønsker å komme med et svar på hvordan min opplevelse med Brisk var og er IKKE et fasitsvar. Jeg hadde jo et e30 prosjekt ifjor med motoren M40b18. For å få start på bil etter mange år ,ble Brisk kjøpt . Bil startet og gikk fint ,men kunne fjuske litt ,være tung og få i gang . Hadde jo brukt Brisk på div Opler og det gikk så det suste. En kamerat mente jeg burde prøve noen andre og gikk da for NGK plugger . Da fikk jeg en bil som fikk veldig mye renere og ikke minst lettere å starte . Igjen dette gjaldt min bil og ikke sikkert dette rammer deres/ din bil . Min tanke er at kanskje det kan være greit å kjøpe som man vet funker med en gang . Men igjen nå er ikke et forsøk med Brisk plugger det største tapet i lommeboken heller sånnsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Takker Sveigis. Når du sier det, så husker jeg at jeg leste om problemene du hadde med pluggene. Føler de pluggene der er veldig hit or miss. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Jeg har hatt stor suksess med Bosch og NGK sine plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Jeg har også brukt NGK på alle kjøretøy jeg har eid, og jeg har aldri hatt problemer med de. Men Brisk selges for godt under 1/3 av Bosch, skal jeg gi Brisk et forsøk sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 (endret) 8 timer siden, wSax skrev: @Kvasi Å? Vil du utdype? Det kan jeg godt; Jobber som bilmekaniker og minst halvparten av gangene det kommer bensinbiler på bergningsbil viser det seg at de har Briskplugger, bare å bytte disse så er bilen i orden igjen. Billig drit er ikke billig lengre når det ikke virker og må erstattes med noe annet. Endret Februar 3, 2021 av Kvasi MGunders, sveigis, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Hvorfor kjipe ut på PLUGGER av alle ting. Brisk er som regel bare drit, og BMW/Bosch og NGK koster da ikke så mye mer. For noe som er særs viktig for at motoren i det heletatt skal starte, og coiler som ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 31 minutter siden, FredrikE24 skrev: Hvorfor kjipe ut på PLUGGER av alle ting. Brisk er som regel bare drit, og BMW/Bosch og NGK koster da ikke så mye mer. For noe som er særs viktig for at motoren i det heletatt skal starte, og coiler som ryker. Ja der sa du egentelig det jeg har hatt lyst til å si hele tiden. Man har altså betalt ekstra for å kjøre BMW, men vedlikehold skal koste minst mulig. Det er jo bare en oppskrift på mer problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Jeg har alltid brukt NgK på mine Bmwer og de har jeg vært fornøyd med bestandig .,unntatt ved oppstart av m40en ifjor . Da ble det Biltema spark plug. For min del så handlet det enkelt om kun å få start på en bil som hadde stått i ti år . Og så fin på det er jeg jaggu ikke at jeg kjøper plugger til 500 kr,for å se om den starter hvertfall en liten 30 års gammel firer ,for her kunne det være hundre andre ting og . Men som jeg skrev lengre opp ,ble ting byttet nettopp pga fjusk og rask ,derfor andre plugger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Heiheihei, nå må dere ta det med ro her. Hvor mye man skal koste på biler, må ses i forhold til prisen på bilen. En helt vanlig E46 med bensinmotor begynner å bli såpass lite verdt, at vedlikeholdskostnadene begynner å utgjøre en ganske stor del av kostnaden på verdien på bilen. Min bil starter i utgangspunktet såpass lett og går pent, at å bytte plugger er å anse som preventivt vedlikehold. Alternativet blir å vente til pluggene som sitter der nå, gir seg. Da kan man spørre seg om det er bedre kjøre bilen med pluggene som er av uvisst alder, eller å kjøpe nye plugger på Biltema. Når det er sagt, så stilte jeg spørsmålet for å høre om noen hadde erfaring med tennplugger fra Brisk. Og når folk faktisk har konkrete erfaringer med et produkt så lytter jeg til det. For øvrig, så koster 6 Boschplugger på Koed 936kr og 4 plugger på Biltema 270kr. Så får det heller være opp til hver og en å vurdere om det er mye penger å legge i mellom. Det var iallefall nok for meg, til å vurdere Brisk. Marius2002 og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Skal ikke kjøre veldig lenge med dårligere forbrenning for å bruke 6-700kr ekstra på bensin og andre utgifter som evt kan påfølge pga det. Ingen som liker å bruke mer penger enn de må men det lønner seg å spare penger på rett plass og ikke kjipe inn på viktige, og kritiske, deler som kan forårsake følgeskader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Nå er jo skifteintervallet på tennpluggene på en moderne BMW ca. 100 000 så bruker man noen hundrelapper ekstra på tennplugger så blir det ikke den store differansen fordelt på antall kilometer. Jeg kjøpte originalplugger til Z4en min for en del år siden og de kostet litt under 2000 kroner, men varer de 100 000 så er det jo helt greit. liffi og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå