Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Fredrik skrev:

SR-71 Blackbird var et rent spesialkonstruert spionfly for å kunne fly fra primært sovjetiske raketter

Våre venner i øst med SAAB Viggen som klarte Mach 2,1 med sin Volvo motor moret seg med å låse våpnene sine på det når det fløy over Østersjøen  :-)

 

Endret av 540is
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Mener å huske jeg så på nyhetene i går at de siste F16 blir demontert nå, så det er jo slutten på en æra

De beste blir vel solgt for videre bruk, 12 til Usa og muligens noen til Romania.

https://forsvaretsforum.no/f-16-usa/selger-norske-f-16-til-amerikansk-selskap/230505

 

Prinsesse Ingrid Alexandra var nylig en av de siste som fikk mulighet til å være med et av Norges kampfly, da F-35 bare er en setere.

https://www.nrk.no/nordland/prinsesse-ingrid-alexandra-flyr-f-16-i-bodo-1.15767156?fbclid=IwAR3dLWxpUgt26jN7ijgnOWShEeJBDxtsSMJ_zCX9kCDlHa7DYWca-c9ml5s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok av et knippe F16 i ett--tiden i dag, klatret ca rett opp med etterbrennere og slapp ut bluss når de flatet ut og tok retning sørover. Regner med det var deres siste takeoff i Bodø for ved midnatt er det slutt.
Minst en F16 skal på museum i Norge og resten selges såvidt jeg vet.

Et bilde noen la ut av det på FB, som ikke viser flyene så godt men bakgrunnen/utsikten tilskuerene hadde.
270776608_5036412259710888_1089997253327
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, godt nyttår folkens! :) Vært nok et år med gode diskusjoner med flotte folk! Til syvende og sist, firer eller sekser, elektrisk eller bensin, sort eller rød, roadster eller stasjonsvogn, er det en herlig gjeng her inne :) Gleder meg til nok et år med familie og venner. Ikveld feires det med et glass øl og David Guetta-livekonsert fra Abu Dhabi på Youtube som han kjører live på nyttårsaften hvert år. Ikke at jeg er særlig fan av musikken, men er imponert over lysshowet, i år som i fjor så nerder jeg med nettopp det spektakulære lysshowet og pyroeffektene :lol: Må vel finne noe rock n roll for å veie opp etterpå…

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Marius2002 skrev:

Ja, godt nyttår folkens! :) Vært nok et år med gode diskusjoner med flotte folk! Til syvende og sist, firer eller sekser, elektrisk eller bensin, sort eller rød, roadster eller stasjonsvogn, er det en herlig gjeng her inne :) Gleder meg til nok et år med familie og venner. Ikveld feires det med et glass øl og David Guetta-livekonsert fra Abu Dhabi på Youtube som han kjører live på nyttårsaften hvert år. Ikke at jeg er særlig fan av musikken, men er imponert over lysshowet, i år som i fjor så nerder jeg med nettopp det spektakulære lysshowet og pyroeffektene :lol: Må vel finne noe rock n roll for å veie opp etterpå…

 


Stasjonsvogn, firer, diesel, grå!   :D

Visste ikke om den streamen så den er herved startet her også, takk for tipset  👍

Godt nyttår til hele bunten her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Marius2002 skrev:

Ja, godt nyttår folkens! :) Vært nok et år med gode diskusjoner med flotte folk! Til syvende og sist, firer eller sekser, elektrisk eller bensin, sort eller rød, roadster eller stasjonsvogn, er det en herlig gjeng her inne :) Gleder meg til nok et år med familie og venner. Ikveld feires det med et glass øl og David Guetta-livekonsert fra Abu Dhabi på Youtube som han kjører live på nyttårsaften hvert år. Ikke at jeg er særlig fan av musikken, men er imponert over lysshowet, i år som i fjor så nerder jeg med nettopp det spektakulære lysshowet og pyroeffektene :lol: Må vel finne noe rock n roll for å veie opp etterpå…

 

Ja godt nyttår til deg og 😊

David G liker jeg ,nå skal sant sies at jeg stortsett er alt spisende innen musikk da det er min hobby nr 2 etter Bmw .

Her blir det egentlig bare å sitte å vente på tlf for henting av diverse folk og telle ned til jeg kan skrelle av deler på e34 😊

Så ja folkens ,et godt nyttår til alle her .🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt nyttår folkens 😀 Det er rart hvordan ting forandrer seg etterhvert som man blir eldre. Mang en nyttårsaftenen vi har sittet studd sammen i ei stue med masse folk og så høy musikk at man ikke kan snakke. Fyll og spetakkel, raketter som går alle veier og folk som spyr i blomsterpotter. Nå sitter vi her fortsatt med mye av de samme folka, men vi er edru og omgitt av unger som er så høye på godteri at potetgull og leker går veggimellom. Juletreet har nesten velta to ganger og på badet står en trillebår full av vann og badeleker. Men jeg tror jeg har de fleste småbarnsforeldre med meg når jeg sier at jeg likevel ikke ville byttet det for noe. Godt nyttår 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med mekster.no?

Fant noe trivelig priset verktøy der, og laget konto.. Så oppdaget jeg etterpå at de har lager i Sverige (!) nær grensen? Betyr det at man må betale toll??

Verktøyet er av merke Sonic som jeg fikk inntrykk av at @sveigis var fornøyd med iallfall, så håper det skal være bra

Også bruker de PostNord da, som jeg mener å huske folk har delte erfaringer med men sånn totalt sett skal vel de også være greie?

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...