Slavearbeider'n Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 6 minutter siden, DanielStance skrev: Må vel betale for å se det? Neida, har lasta ned hele episoden jeg. Gjort det samme med top gear, fra sesong 10 og utover. Slipper man å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 24 minutter siden, bimmerR skrev: Endelig var Jeremy, Richard og James tilbake på skjermen. Syntes de leverte som bare det i første episode av The Grand Tour. Anbefales på det sterkeste! Veldig bra show, som gode gamle top gear, bare under nytt navn. Gleder meg videre bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Nå, Slavearbeider'n skrev: Neida, har lasta ned hele episoden jeg. Gjort det samme med top gear, fra sesong 10 og utover. Slipper man å vente. Hvor da? Jeg lastet ned masse Top Gear episoder selv før siden ble lagt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Bruk torlock.com Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 18, 2016 Forfatter Share Skrevet November 18, 2016 Lastet den ned selv også i dag morges, men har ikke blitt til at jeg har sett den enda. Spolte raskt gjennom eneste, og så nå bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Det var ett herlig gjensyn koste meg jeg, satser på at det blir meget bra fremover også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Meget gledelig gjensyn med gutta! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 18, 2016 Share Skrevet November 18, 2016 Nettopp sett første episode, og det var veldig bra! Gleder meg til neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Det var noe annet enn første episode av "nye top gear" på bbc Forrykende åpning og vannvittige biler i første episode. Synes alt av produksjon er blitt mye bedre! Hos BBC brukte de så mye graderingsfilter under filming av kjøring, for å hindre at himmelen ble overeksponert. Så ofte idiotisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 (endret) Jeg likte The Grand Tour veldig godt! Tror det var like greit at de ble tvunget til å tenke litt nytt etter Top Gear. Popcorntime fungerte forresten veldig bra i går kveld. Endret November 19, 2016 av Eselfjes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Ikveld skal jeg kose meg maks :). Noen pils og god litteratur. Kveldens bok: En kald en: Og Queen Greatest hits i Cden ,tror jeg skal kose meg jeg Fredrik, mkj, bimmerR og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 (endret) @sveigis så kult Den boka kunne jeg tenkt å knekt en øl for jeg og! Endret November 20, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 8 timer siden, Marius2002 skrev: @sveigis så kult Den boka kunne jeg tenkt å knekt en øl for jeg og! Så du frykter den er så dårlig at du må ha ølbriller for å komme deg gjennom? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 Nå, Shattered skrev: Så du frykter den er så dårlig at du må ha ølbriller for å komme deg gjennom? Haha Nei, for kosen sin skyld selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 (endret) Jeg synes at det var veldig hyggelig med et gjensyn av Clarkson & Co, men selve programmet synes jeg at var litt kjedelig. Sekvensen med M2 var selvfølgelig både artig og interessant, men banen ("Eboladrome") kan ikke måle seg med den gamle Top Gear banen. Jeg synes også at hovedinnslaget med P1, 918 og LaFerrari var gammelt nytt. Dette er biler fra 2013 og med det tempoet den tekniske utviklingen nå har er dette allerede gamle biler (imponerende så absolutt, men gamle). Endret November 20, 2016 av Fredrik sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå