Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Regner med det renner ut i ingenting men det er iallfall en drøm jeg har da kan man vel si

Den innstillingen der er iallfall det første du må kvitte deg med om du vil noen vei her i livet…for hvis ikke så blir det nettopp sånn at det renner ut i ingenting.

(Velmenende råd)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Marius2002 skrev:

@Snagg30 vel, med tanke på at du er sunnmøring så synes jeg forslagene var helt innafor :D Ettersom jeg burde visst bedre med deg: Burde jeg ta selvkritikk? Ja. Gjør jeg det? Nei :lol: 

@GreenE36Cab iX og iX3

For å sitere deg selv «helvetes moldenser» :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Joda det er helt greit det men likte ikke undertonen da jeg følte du mente jeg prøvde å "trolle" ham eller noe.. Det var ikke det som var meningen med posten :P

Uansett, jeg skiller jo "fritid" og "jobb" for å bruke to begreper som passer her.. Jeg vet jeg har nevnt noe annet om ham som advokat før også og det beklager jeg om det har "kommet feil ut" eller noe.. Jeg respekterer jo fyren

Slik som om en eller annen her er profesjonell biljardspiller og jeg spør "har du pool i hagen da?", så blander jeg vel personen og personens jobb men likevel er det bare en vitsevits

Så du ble ikke litt sur av hans svar? Og du skiller på "jobb" og "fritid" ved å dra inn hans jobb når du svarer? 
Og nei jeg er ikke sur, ikke morsom men bare nysgjerrig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, ahj skrev:

Så du ble ikke litt sur av hans svar? 

Jeg har vel gitt uttrykk for at jeg ikke syntes det var særlig trivelig at han syntes det var "cringe", har jeg ikke?

 

46 minutter siden, ahj skrev:

Og du skiller på "jobb" og "fritid" ved å dra inn hans jobb når du svarer? 

Hva vil du jeg skal svare her da? Jeg skrev det som du tydeligvis har hengt deg helt opp i, i fleip. Og som sagt hadde noen andre skrevet det der hadde vel ingen tenkt seg om to ganger og bare syntes det var festlig

Men nå er jo fyren advokat, så tenkte det ville være morsomt å formulere det "bitre" svaret på den måten jeg gjorde.. Beklager at det skulle ende opp som din store kampsak

Så kort fortalt ja jeg syntes det var et leit svar, men nei jeg dro ikke inn jobben hans for å være "ekkel", jeg skrev det vel mest for å le bort det han mente om det jeg skrev?

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Jeg synes ikke det er så gøy at han syntes det var cringe men likevel det var mer en fleip, slapp av :)

Hvis det første innlegget ditt var en fleip (noe du nå sier) så pisser du jo på @Marius2002som faktisk prøver å gi deg seriøse svar her. 

16 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Joda det er helt greit det men likte ikke undertonen da jeg følte du mente jeg prøvde å "trolle" ham eller noe.. Det var ikke det som var meningen med posten :P

Uansett, jeg skiller jo "fritid" og "jobb" for å bruke to begreper som passer her.. Jeg vet jeg har nevnt noe annet om ham som advokat før også og det beklager jeg om det har "kommet feil ut" eller noe.. Jeg respekterer jo fyren

Slik som om en eller annen her er profesjonell biljardspiller og jeg spør "har du pool i hagen da?", så blander jeg vel personen og personens jobb men likevel er det bare en vitsevits

Dette gir jo absolutt ingen mening. "Vitsevits"? Du skiller ikke jobb og fritid når du prøver å tillegge at en meme jeg poster på off topic-tråden på et bilforum er del av min profesjonelle yrkesutøvelse. 

15 timer siden, GreenE36Cab skrev:

Neida men selvironi har man da til en viss grad, noen mer enn andre. Så handler det litt om settingen, er vel lettere når man har show om man skal roaste noen i publikum å godta litt shait tilbake enn å få kommentarer på vekta eller det tynne håret på et jobbintervju eller noe..

Slik som på forumet her så er det avogtil veldig vanskelig å tolke hva søgs tone ting sies med. Det handler ikke om at jeg har mangel på selvironi eller sosial intelligens, det handler da mer om at ting er vanskelig å tolke via nett

Som et velmenende råd så bruk heller litt mer tid å tenke over det du skriver før du trykker "post", så slipper du å havne i gjentakende situasjoner som her, hvor du alltid forsøker å ro deg ut av en situasjon du selv har skapt eller forklare hvorfor du synes det er vanskelig å tolke ting. Det er få andre her som synes å ha utfordringer med det samme (altså å tolke tonen), eller stadig behov for å forklare hvor vanskelig det oppleves. Kanskje det er et tegn.

1 time siden, GreenE36Cab skrev:

Men nå er jo fyren advokat, så tenkte det ville være morsomt å formulere det "bitre" svaret på den måten jeg gjorde.. Beklager at det skulle ende opp som din store kampsak

Så kort fortalt ja jeg syntes det var et leit svar, men nei jeg dro ikke inn jobben hans for å være "ekkel", jeg skrev det vel mest for å le bort det han mente om det jeg skrev?

Nå mener du jo selv at du hører hjemme på TV2 og NRK i beste sendetid som komiker, så det er jo sikkert humor som slår an det, responsen her inne er jo formidabel - lykke til videre med manus!

Over og ut fra min side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Walkabout skrev:

Hvis det første innlegget ditt var en fleip (noe du nå sier) så pisser du jo på @Marius2002som faktisk prøver å gi deg seriøse svar her. 

Det å prøve å bli komiker / skuespiller var ikke en fleip... Selvom jeg tror det kan bli vanskelig å bli kjent. Det jeg skrev "Om det var din profesjonelle mening som advokat" var det jeg trodde vi snakket om? Misforstår du med vilje?

 

2 minutter siden, Walkabout skrev:

Dette gir jo absolutt ingen mening. "Vitsevits"? Du skiller ikke jobb og fritid når du prøver å tillegge at en meme jeg poster på off topic-tråden på et bilforum er del av min profesjonelle yrkesutøvelse. 

Ok men det skulle være hysterisk morsomt at du "pisser på" et seriøst spørsmål jeg hadde? At jeg følger opp det med å nevne yrket ditt er ikke innenfor? Altså det er jo forsåvidt samme hva yrket ditt hadde vært, tenkte det ville være morsomt men tydeligvis ikke

Ja men det gir mening det. Andre her havner sjelden i slike situasjoner så det har du helt rett i. Jeg tenker gjennom det jeg har skrevet og i mitt hode kan ting være ålreit men responsen blir ikke slik. Så må jeg prøve å forklare da NÅR JEG BLIR SPURT OM FORKLARING? Eller skal jeg bare sitte stille i båten og overse det?

 

6 minutter siden, Walkabout skrev:

Nå mener du jo selv at du hører hjemme på TV2 og NRK i beste sendetid som komiker

Ja det var jo.. Glad du tar opp akkurat det også da, det varmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men det finnes vel andre ting man kan gjøre enn å prøve å slå gjennom som skuespiller.. Skulle vel kanskje begynt litt tidligere også (Før jeg ble over 30) så jeg er litt i tvil hva jeg bør gjøre :)

Jeg tenkte at dette kunne være et greit sted å spørre som sagt, da noen her sikkert sitter på kunnskap. Og @Marius2002 hadde et veldig bra svar som jeg setter pris på at han tok seg tid til å skrive

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@GreenE36Cab

Hvis du kommer deg på en sene, og publikum ikke ler av vitsene dine...skal du da bli sint på dem og hive mikrofonen på publikum? Litt sånn som du gjør her når du ikke blir "forstått"? ;) 

(Jeg er ironisk, prøver å være morsom. Jeg sier ikke med dette at du ikke er morsom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

(Jeg er ironisk, prøver å være morsom. Jeg sier ikke med dette at du ikke er morsom)

Altså det handler vel mer om at jeg skriver noe "feil" her også må jeg forsvare og forklare.. Jeg blir ikke sint, jeg blir mer lei meg/ skuffet slik som tidligere her. Noe som antakeligvis kan leses ut av måten jeg skriver på

Forresten tror jeg ikke det fungerer å kaste mikrofonen på publikum.. Men kanskje ha med noen gamle tomater eller noe på scenen så jeg kan kaste dem på publikum om de buer. Neida :P

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...