Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Saltkjelen skrev:

Hva slags sommerhjul har du?

IMG_20221005_210516618_HDR.thumb.jpg.acae771a2b97a3ece34c96c80e468f15.jpg

Disse vil kle en i4 godt 😏

16 timer siden, Daniel. skrev:

Style 629? 😅

bmw-750li-in-avus-blue.thumb.png.c84d64db6c42e496e7f7cec26f7d40ff.png

Ikke dumme disse kanskje 🤔 men må klare og finne taki ett sett også da😅 ønsker også hovedsakelig ensfarget felger, i noe sølvaktig. Gjerne brushed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skulebollen skrev:

Har du flere bilder/info 

https://www.daehler-tuning.com/product/complete-forged-wheel-and-tire-set-bmw-7-series-sedan-g11-g12/

Over her er samme hjulene, bare i 22". Kan selvsagt undersøke om de fremdeles er tilgjengelige, hvis du ønsker det.

Bildet under her er vel 21".

received_470356435134704.thumb.jpeg.84b9a8eebd1c434d45c286dbf4968b24.jpeg

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnes for ett par år siden når facelift av g11 kom. Var endel hyling ang. Grillen da gitt😅

Jeg mener personlig fortsatt at den er overkill og usmaklig den dag i dag.. Så det vil nok aldri bli ett tema nei 😉 Ikke synes jeg bakenden er stort bedre heller.. 

Synes også instrument cluster er penere på min enn på lci. Eneste jeg kunne tenkt meg var litt mer up2date infotainment.. merkes at idrive 5(6) er gammelt.. Smått krise at det er umulig og få Spotify i bilen

Skal jeg ha stor grill blir det x7, den kler det faktisk 😁

 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen montert sammen igjen med ny chrome og nylakkert fremskjerm og gitter.

IMG_20221112_101902474_HDR.thumb.jpg.88219daf09a009e5fd2b35b23deb4cd8.jpg

Kom seg betraktelig 🥰

Har også polert hele bilen og prøvd coating for første gang. Dette gikk forholdsvis greit og legge syns jeg. Var stresset over at produkt skulle ligge igjen, men var ikke stort verre enn og legge voks. Foruten at det var en del mer jobb. ( 2 lag, + ett "toppstrøk" ) 

 

Etter ett par dager herding i garasjen bar det rett på campingtur. Første turen med 7er som trekkbil, fungerer ypperlig til det! Er ikke mye man merker til 2 tonn på slep 😎

Eneste som er fryktelig irriterende er at hengerfeste står ca 2cm fra bakfanger. Så der er fint lite og gå på ved påkobling av vogn, + at hengerkontakten står oppå hengerfeste, så fryktelig knotete om man er redd for og touche borti lakken

 

Er egentlig fornøyd med designet på vinterhjula, men på bilder blir dem aldri pene😅

 

 

IMG_20221119_095032592.jpg

IMG_20221119_101644109_HDR.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du klistret på noe fancy beskyttelsesfolie/wrap der hengerfestet kobles på kanskje? Finnes sånne som "fikser seg selv" og der ripene går vekk når man kjører varmepistol mot de. Normalt veldig dyrt for en hel bil, men kanskje verdt prisen om man bare tar det på et utsatt område?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Skulebollen changed the title to En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...