Eystein Ose Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 10 timer siden, GtiGtr skrev: ID4 har jo også vært drømmen til @Skulebollen 🥳 Tenkte MX5 jeg!
Marius2002 Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 Flott X5 med kjempefin farge både inni og utenop. Tanzanite Blue II er nok en av mine favoritter innen dagens BMW-farger. Artig å se en X5 med den. Pent utstyrt også! Gratulerer
laffe Skrevet Mars 21 Skrevet Mars 21 28 minutter siden, Eystein Ose skrev: Tenkte MX5 jeg! Flytter du litt på bokstaver og tall får du X5M Marius2002 reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 19:48 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:48 Mange gode forslag her, absolutt 😆 Meeen det er vel ingen tvil i hva jeg alltid har drømt om.. Helt siden 2021 ( ish ) og første ble innkjøpt. To bokstaver, ett tall. I3S 😏 Første steg for og nå drømmen er tatt, og nåværende i3 ble solgt i dag 😇 fupsaker, Lars89, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 3 1
laffe Skrevet Søndag kl. 19:55 Skrevet Søndag kl. 19:55 På 20.3.2025 den 21.53, Skulebollen skrev: Eller bytte i noe fossilt med to bokstaver og ett tall 😇 I3S med range extender da siden du skriver "noe fossilt" Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 20:21 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 20:21 Jeg hadde ført opp fossilt også ja😅 🙈Veel, forhåpentligvis blir det ikke kjøp av mer biler i år.. Fikk lagt på sommerhjul og spacere på x5en. Hadde 12mm liggende fra i3 så ble det fremme og bak. Meget fornøyd med stuket nå i "park mode" Satser på at jeg får denne høyden i "sport mode" med senkestag slik at det blir kjørehøyde Fargen er aldeles nydelig i solen🥰 @Werther Denne er til deg😍 Sjekk linjene, og alt det deilige skinnet m-blå, Saltkjelen, laffe og 13 andre reagerte på dette 16
GtiGtr Skrevet Tirsdag kl. 20:42 Skrevet Tirsdag kl. 20:42 16 minutter siden, Skulebollen skrev: Veel, forhåpentligvis blir det ikke kjøp av mer biler i år.. fupsaker, Emilsen og ahj reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå