Eystein Ose Skrevet Fredag kl. 07:49 Skrevet Fredag kl. 07:49 10 timer siden, GtiGtr skrev: ID4 har jo også vært drømmen til @Skulebollen 🥳 Tenkte MX5 jeg!
Marius2002 Skrevet Fredag kl. 08:15 Skrevet Fredag kl. 08:15 Flott X5 med kjempefin farge både inni og utenop. Tanzanite Blue II er nok en av mine favoritter innen dagens BMW-farger. Artig å se en X5 med den. Pent utstyrt også! Gratulerer
laffe Skrevet Fredag kl. 08:18 Skrevet Fredag kl. 08:18 28 minutter siden, Eystein Ose skrev: Tenkte MX5 jeg! Flytter du litt på bokstaver og tall får du X5M Marius2002 reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Søndag kl. 19:48 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:48 Mange gode forslag her, absolutt 😆 Meeen det er vel ingen tvil i hva jeg alltid har drømt om.. Helt siden 2021 ( ish ) og første ble innkjøpt. To bokstaver, ett tall. I3S 😏 Første steg for og nå drømmen er tatt, og nåværende i3 ble solgt i dag 😇 Lars89, Saltkjelen, laffe og 1 annen reagerte på dette 3 1
laffe Skrevet Søndag kl. 19:55 Skrevet Søndag kl. 19:55 På 20.3.2025 den 21.53, Skulebollen skrev: Eller bytte i noe fossilt med to bokstaver og ett tall 😇 I3S med range extender da siden du skriver "noe fossilt" Saltkjelen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Jeg hadde ført opp fossilt også ja😅 🙈Veel, forhåpentligvis blir det ikke kjøp av mer biler i år.. Fikk lagt på sommerhjul og spacere på x5en. Hadde 12mm liggende fra i3 så ble det fremme og bak. Meget fornøyd med stuket nå i "park mode" Satser på at jeg får denne høyden i "sport mode" med senkestag slik at det blir kjørehøyde Fargen er aldeles nydelig i solen🥰 @Werther Denne er til deg😍 Sjekk linjene, og alt det deilige skinnet Tony Soprano, KireS, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 10
GtiGtr Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 16 minutter siden, Skulebollen skrev: Veel, forhåpentligvis blir det ikke kjøp av mer biler i år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå