E.C. Skrevet August 27, 2020 Share Skrevet August 27, 2020 9 hours ago, Trond H. Olsen said: Hvis du ser på nr på esken så er det til M57TU han kjøpte Var det han kjøpte, men var visst ikke det han fikk 😄 Satser på at det ordner seg da. Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 27, 2020 Forfatter Share Skrevet August 27, 2020 Akkurat nå, E.C. skrev: Var det han kjøpte, men var visst ikke det han fikk 😄 Satser på at det ordner seg da. Fikk den rette turboen men turbinhuset står 180 grader feil😂 E.C. og Trond H. Olsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 27, 2020 Share Skrevet August 27, 2020 Det er godt gjort, satse på at resten av overhalingen har gått bedre for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 10, 2020 Forfatter Share Skrevet September 10, 2020 Riktig turbo i hus i kombinasjon med litt fri fra jobb resulterte i at touringen kunne skrus sammen igjen rett turbo og reparert manifold på plass under demontering ser dere hvorfor du skal kjøpe blendekit fra trf og ikke ebay, her har jeg skeiva ut med noe ebay greier jeg hadde liggende som ikke har holdt mål.. blir selvsagt oppgradert til trf sin med kon etter litt sliping av motorfeste, modifisering av trykkgate og oljeretur så falt alt på plass jobben ga resultater! Bilen har endelig respons.. noe den ikke har hatt siden det sto alpinamotor i den, nå er den rimelig kjørbar men det skal bli arti å få trimma den. denne motoren vil ikke få flere tekniske oppgraderinger så her får vi se hvor langt ut mot smertegrensa trf vil gå. sveigis, uglefossen, Reset og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 13, 2020 Forfatter Share Skrevet September 13, 2020 (endret) Idag imponerte bilen! Nullet ut når jeg reiste fra Lesja og bilde ble tatt i en plass mellom Støren og Klett. spent å sjekke om det stemmer ved neste fylling, har brukt på å stemme tidligere. tidligere har den vært vanskelig å få under 0,7 Endret September 13, 2020 av Ingvaldsen Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 14, 2020 Share Skrevet September 14, 2020 Det er jo positivt med lavt forbruk, men mellom Støren og Klett så er det jo 99% flatt. Men jeg enig i at det kan være en grei plass å teste om ting fungerer noenlunde. Ellers er du ofte oppe i Trøndelag, legger jeg merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 14, 2020 Forfatter Share Skrevet September 14, 2020 17 minutter siden, Otis skrev: Det er jo positivt med lavt forbruk, men mellom Støren og Klett så er det jo 99% flatt. Men jeg enig i at det kan være en grei plass å teste om ting fungerer noenlunde. Ellers er du ofte oppe i Trøndelag, legger jeg merke til. Som jeg skrev ble det nulla hjemme på lesja så har jo dovrefjell og endel opp ned før og etter berkåk... jobber hos ei orkanger bedrift, flyg ofte fra værnes når jeg skal ut på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 14, 2020 Share Skrevet September 14, 2020 My bad, leste det, men registrerte ikke det. Det ganske greit forbruk det da ja! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet September 14, 2020 Share Skrevet September 14, 2020 Godkjent forbruk det der ja ska no vær lett på høyrefoten skal jeg få F10 ned mot det tallet på den strekka der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet September 15, 2020 Share Skrevet September 15, 2020 Det var et flott forbruk. Trodde min brukte lite når jeg klokket inn på 0,65L/mil Bergen - Geilo via Hol-Aurland med fullastet bil på vei til vinterfjellet😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 15, 2020 Forfatter Share Skrevet September 15, 2020 På 14.9.2020 den 18.12, Mortenej skrev: Godkjent forbruk det der ja ska no vær lett på høyrefoten skal jeg få F10 ned mot det tallet på den strekka der. 8 timer siden, Trond H. Olsen skrev: Det var et flott forbruk. Trodde min brukte lite når jeg klokket inn på 0,65L/mil Bergen - Geilo via Hol-Aurland med fullastet bil på vei til vinterfjellet😃 Ja det står bare igjen å se om det stemmer ved neste fylling... men den føles veldig lett å kjøre nå sammenlignet med før turbobytte Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 26, 2020 Forfatter Share Skrevet September 26, 2020 (endret) Da kom sannhetens øyeblikk, returen var for det meste en lang motbakke så den sneik seg over 5 tallet detter er da turetur bunker oil lesja - værnes i tillegg til 2 webastosykluser. reelt forbruk landet da på 0,66l/m. Kjørte for det meste med kruskontroll men det forekom også noen forbikjøringer osv, så kjørte ikke så pent som over hodet mulig. en "selfie" ble det også.. Endret September 26, 2020 av Ingvaldsen Trond H. Olsen, Patta, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 28, 2020 Forfatter Share Skrevet September 28, 2020 (endret) Touringen fikk en skikkelig håndvask idag, og litt oppfriskning av gummi edit: beklager syne av stygge hjulbolter. Endret September 28, 2020 av Ingvaldsen Hpi, Saltkjelen, BjornarHS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 28, 2020 Share Skrevet September 28, 2020 Lekkert. De stygge hjulboltene veies opp av pene dekk! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 29, 2020 Share Skrevet September 29, 2020 En virkelig nydelig E39. Også to av de! ACS hjulene er SÅ riktige her, for ikke å snakke om dekksidene ja Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå