awt Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Så en liten bildebombe til. Støping av gulv: ...og litt over røret der slanger og slikt skal gå i. Forskaling til "veggene". Støping. Riving av forskaling. ...så da ble det slik. Plassering av den første løfteren. Testing. Løfter to. På plass! Prøvekjøring. Reef89, uglefossen, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Går framover nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Ja, begynner å komme seg. Litt arbeid igjen riktignok. Må få begge løfterene til å gå helt likt, tette hullet i mellom og litt dill-dall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Tror det er første gang jeg har sett parkett bli brukt som forskaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Parkett fungerte veldig bra, eneste ulempen er at de er litt tynne. Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Kjenner jeg er litt misunnelig på de løfterene! Hva er grunnen til at du lager "hullet" så mye breiere enn det må være? Er det med tanke på utvidelse av garasjen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Ja. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle plassere de i senter av port, senter av garasje, eller senter av (forhåpentligvis) fremtidig garasje, så da var det greit å gjøre det på denne måten, slik at vi slipper å gjøre jobben to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Litt til fra garasjen. Har fått justert inn bukkene, festet de og laget til en midlertidig anordning i mellomrommet mellom resten av gulvet og bukken. Gjenstår å få rengjort litt, samt muligens å male den for å få den til å bli litt penere. Prøvekjøring. norbakken, uglefossen, Weltzin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Nice! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Wohoo! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Dette ble veldig bra uten tvil. Og den e61en din ,ser knallfin ut. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 Takk for det. Måtte lage til en midlertidig løsning rundt bukken mens jeg er bortreist på jobb, så da ble det først noen lag med isopor. ...før det var frem med parketten igjen. Ang. e61-en så passerte den de magiske 100000 for noen uker siden. Var dessverre ikke jeg som kjørte når det skjedde, så det ble lite med bilder, men tok dette på forhånd. andreaskarm, Thundercoil og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 Lite som skjer på bilfronten for tiden, annet enn service og vask, men vi kjøpte oss plutselig tilhenger sånn veldig spontant. Ellers står 1-serien godt plantet for tiden, med en knekt dyse i motoren. Om noen ønsker seg et lite prosjekt kan vi sikkert bli enige om en god pris. magneten, Marius2002, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Veldig bra med bukken og flott tilhenger awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Takk for det. Hadde litt besøk i dag. magneten, Thundercoil, Haug og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå