Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 Det ble faktisk noe helt annet enn det jeg fryktet, og noe jeg likte veldig godt. Skjønner frustrasjonen rundt sensorene, men heldigvis godt det kan endres i ettertid. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 Syns det der ble knall jeg👍Har hele tiden ment at det blir litt for stort det feltet med sort nederst på en del av de siste BMWene med M-sport bakfangere. Synes feks Alpina løser dette mye bedre, og din ble jo litt mere i de baner. G31 B5 som eksempel under.: awt og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 Dette ble fint helt klart .😊 x4 i rødt er tøft. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 Ja, det der ble faktisk veldig bra. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 Gratulerer med salg av hus, ny bakluke og rød diffuser! Det ble svært så bra med rødlakket diffuser, overraskende bra faktisk. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2021 Jeg synes faktisk bilen ble litt mer "voksen" (om det er en ting man kan si?) med rød diffuser. Hadde nok blitt greit med blank sort også, men forandring fryder. Nå mangler igrunn bare å få foliert takrailsene sorte (usikker på om det noen gang kommer til å skje) og å montere rattet jeg har hatt liggende veeeeeeeldig lenge, men bil er dessverre ikke topp prioritering for tiden, så får se når/om det blir. 😛 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 Er litt jobb å få av bakfangeren på egenhånd. Jeg tror jeg ville vurdert å prøve å lakkere sensorene selv først. Hvis du ikke legger på for tykt kan det gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2021 Må fangeren av for å få av sensorene? Tenkte om det lot seg gjøre å kun ta av diffuseren, evt. klare det fra baksiden. ...men ja, tanken har streifet meg, ønsker virkelig ikke å ta av fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 (endret) 1 time siden, awt skrev: Må fangeren av for å få av sensorene? Tenkte om det lot seg gjøre å kun ta av diffuseren, evt. klare det fra baksiden. ...men ja, tanken har streifet meg, ønsker virkelig ikke å ta av fangeren. Kikket i tråden min nå. Jeg husket nok feil. Jeg tok av fangeren fordi den ikke satt helt rett, så jeg undersøkte faktisk ikke om det går an å komme til uten å ta den av. Tipper det gjør det etter å ha kikket litt nærmere på bildene. Endret Mars 19, 2021 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2021 På X3 sitter også sensorene i selve fangeren og ikke i diffuseren, så har et lite håp. Har lett litt etter filmer/DIY på montering av quad-eksos (som krever ny diffuser), men har ikke funnet noe spesielt. Dette finner man riktignok litt av til X3, men der er diffuseren noe mindre, så usikker på hvor likt det er. Får leve i spenning inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 19, 2021 Share Skrevet Mars 19, 2021 Hadde mine tvil, men det der ble jo veldig bra det. Så litt mer oppdatert ut liksom Saltkjelen og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 Dette ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 13 timer siden, awt skrev: På X3 sitter også sensorene i selve fangeren og ikke i diffuseren, så har et lite håp. Har lett litt etter filmer/DIY på montering av quad-eksos (som krever ny diffuser), men har ikke funnet noe spesielt. Dette finner man riktignok litt av til X3, men der er diffuseren noe mindre, så usikker på hvor likt det er. Er den delen du har lakkert rød nå en separat del, eller er den en del av fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 Ja, lakkert diffuser ble akkurat så bra som jeg hadde sett for meg og mast om Ble bøsere og mer massiv bak nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2021 @ogee1 Det er en seperat del ja, men usikker på om den kan løsnes/fjernes uten å ta av fanger. @Walkabout Jeg hadde faktisk aldri tenkt tanken på dette engang hadde ikke du tipset meg. 😛 Så du skal få poeng for den. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå