Gå til innhold

Interiør snapshot of the day - Tok du bilde av interiøret idag?


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
40 minutter siden, norbakken skrev:

Litt mørke bilder, men brukte noen timer i garasjen i går kveld. Sort høyglans er fint når det er originalt, men hjemmemekk, overspray og nupper er ikke like lekkert. Da er originalt treverk bedre 🤩

866D670B-FB27-4DC1-8950-40BDDA01997C.thumb.jpeg.c286b81885d4270778abfe06c460baf6.jpeg

 

Nå må du snart få skrevet litt om bil og legge ut bilder 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, papertiger skrev:

Men interiøret 👌🏻gratulerer! Hvilken motorisering?

Interiøret er fint ja, omsider har jeg fått tak i noe annet enn svart bil med svart skinn også.

325d 204hk, så jeg lever fortsatt farlig med N57 motor 🤠

1 time siden, Saltkjelen skrev:

:) 

*bilde*

Du som stakk av med de ja 😅

Vurderte de selv, men kom egentlig fram til at det var litt for aggressiv innpress til at det ble noe pent på usenket E91.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Daniel. Ja, fikk de for en slikk og ingenting, så da var det bare å kaste seg i bilen. Tenker disse blir herlige på E61en i kombinasjon med litt senk. :) 
 

De hadde kanskje blitt for aggressive på E91, selv om jeg tror de hadde sittet som et skudd likevel. Gratulerer med ny E91 forresten. Gleder meg til å se mer av den. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Saltkjelen skrev:

@Daniel. Ja, fikk de for en slikk og ingenting, så da var det bare å kaste seg i bilen. Tenker disse blir herlige på E61en i kombinasjon med litt senk. :) 
 

De hadde kanskje blitt for aggressive på E91, selv om jeg tror de hadde sittet som et skudd likevel. Gratulerer med ny E91 forresten. Gleder meg til å se mer av den. :) 

Ja de var satt kraftig ned i pris for vel en uke siden om jeg husker rett. De sitter meget bra på E6x ja :)

De sitter som et skudd på senket E91, men når jeg ser de fleste kjører de med 215/35 og 225/35 på LCI for å unngå subbing så tror jeg det vil se noe snålt ut på en usenket bil 😅

E91LCI_Style_218.jpg.8961aa7cf05fbebb0156e567c30942f0.jpg

Takk for det :)

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...