Snagg30 Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 8 minutter siden, m-blå skrev: M550D med individual tak i alcantara, skinn dashbord, pianolakk lister og ceramic brytere. Elfenbens hvite komfortstoler. Wow! Lekkert Saltkjelen, m-blå og skoglund reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 (endret) @m-blå Griselekkert! Stig polerte og vokset opp listverket i min bil nå forrige uke, ble utrolig forbedring. Gjør seg med keramisk innfatning på brytere, men skulle hatt lyst skinn Endret Juli 18, 2023 av papertiger Ampera, Walkabout, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 Lunch på Vestlandet 😅 Ampera, Larsen4, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 26, 2023 Share Skrevet Juli 26, 2023 mslello, hanssae, norbakken og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Litt mørke bilder, men brukte noen timer i garasjen i går kveld. Sort høyglans er fint når det er originalt, men hjemmemekk, overspray og nupper er ikke like lekkert. Da er originalt treverk bedre 🤩 Saltkjelen, papertiger, StigJ og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 40 minutter siden, norbakken skrev: Litt mørke bilder, men brukte noen timer i garasjen i går kveld. Sort høyglans er fint når det er originalt, men hjemmemekk, overspray og nupper er ikke like lekkert. Da er originalt treverk bedre 🤩 Nå må du snart få skrevet litt om bil og legge ut bilder 😊 Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 2 timer siden, sveigis skrev: Nå må du snart få skrevet litt om bil og legge ut bilder 😊 Hehe, må kanskje det 😂🙈 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 4 minutter siden, norbakken skrev: Hehe, må kanskje det 😂🙈 Ja det må du 😊😊 norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Liten skjerm og ingen lydpakke er en liten kontrast fra min forrige E91 🤷♂️ Dusy, Walkabout, Reef89 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 30 minutes ago, Daniel. said: Liten skjerm og ingen lydpakke er en liten kontrast fra min forrige E91 🤷♂️ Men interiøret 👌🏻gratulerer! Hvilken motorisering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2023 Share Skrevet September 2, 2023 Marius2002, Ampera, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 2, 2023 Share Skrevet September 2, 2023 (endret) 23 timer siden, papertiger skrev: Men interiøret 👌🏻gratulerer! Hvilken motorisering? Interiøret er fint ja, omsider har jeg fått tak i noe annet enn svart bil med svart skinn også. 325d 204hk, så jeg lever fortsatt farlig med N57 motor 🤠 1 time siden, Saltkjelen skrev: *bilde* Du som stakk av med de ja 😅 Vurderte de selv, men kom egentlig fram til at det var litt for aggressiv innpress til at det ble noe pent på usenket E91. Endret September 2, 2023 av Daniel. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2023 Share Skrevet September 3, 2023 @Daniel. Ja, fikk de for en slikk og ingenting, så da var det bare å kaste seg i bilen. Tenker disse blir herlige på E61en i kombinasjon med litt senk. De hadde kanskje blitt for aggressive på E91, selv om jeg tror de hadde sittet som et skudd likevel. Gratulerer med ny E91 forresten. Gleder meg til å se mer av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2023 Share Skrevet September 3, 2023 (endret) 6 timer siden, Saltkjelen skrev: @Daniel. Ja, fikk de for en slikk og ingenting, så da var det bare å kaste seg i bilen. Tenker disse blir herlige på E61en i kombinasjon med litt senk. De hadde kanskje blitt for aggressive på E91, selv om jeg tror de hadde sittet som et skudd likevel. Gratulerer med ny E91 forresten. Gleder meg til å se mer av den. Ja de var satt kraftig ned i pris for vel en uke siden om jeg husker rett. De sitter meget bra på E6x ja De sitter som et skudd på senket E91, men når jeg ser de fleste kjører de med 215/35 og 225/35 på LCI for å unngå subbing så tror jeg det vil se noe snålt ut på en usenket bil 😅 Takk for det Endret September 3, 2023 av Daniel. Marius2002, Walkabout og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2023 Share Skrevet September 3, 2023 De var satt ned i tillegg til at jeg fikk prutet de ned fra der de lå. Da er det jammen ikke ille! Felgene var griselekre på E91, men det fordrer nok at den får seg litt senk. Noen planer for din da? Daniel. og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå