fupsaker Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 17 minutter siden, Saltkjelen skrev: Hehe, se der ja! Ja, ikke utenkelig at vi kunne montert touch-hendler da. Du får si ifra om du er på vei til Oslo en dag - har allerede liggende klart et sett til i4en. Heiheihei, det skal JEG ha. 😜 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 3, 2022 Share Skrevet Februar 3, 2022 Gratulerer med BE! Er herlig å ha dette, slippe å tenke så mye på kiloene. Plukker fram det bildet jeg sendte rundt da jeg tok BE for halvannet år siden, vet ikke om du er fra bygda du også men synes det var rimelig treffende på meg. 😂 Pekka, mslello, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 8 timer siden, Saltkjelen skrev: Hehe, se der ja! Ja, ikke utenkelig at vi kunne montert touch-hendler da. Du får si ifra om du er på vei til Oslo en dag - har allerede liggende klart et sett til i4en. 8 timer siden, fupsaker skrev: Heiheihei, det skal JEG ha. 😜 Ettersom jeg fikk bill så tidlig, så må vel fupsaker få touch hendler først Men det står på to do lista ja 8 timer siden, papertiger skrev: Gratulerer med BE! Er herlig å ha dette, slippe å tenke så mye på kiloene. Plukker fram det bildet jeg sendte rundt da jeg tok BE for halvannet år siden, vet ikke om du er fra bygda du også men synes det var rimelig treffende på meg. 😂 Ikke bygda direkte, men plassen er ikke så stor, så passer ganske bra her også Nå har vi til og med bevis på at vi kan rygge med henger! Alt vil ordne seg papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 I dag parkerte en Etron GT ved siden meg når jeg handlet. Synes i4 ser ganske bra ut ved siden av den også 😎 Kunne ikke risikere at Audi eieren så jeg tok bilde av bilen, så ble bare ett 😂 Aventurin rød 🤩 Gleder meg på mer sol Hallgrim86, M.J, Pekka og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Sertifikater for henger er veldig kjekt og ha og gratulerer 😊 Rgner med det ikke er problem å dra henger med den heller denne flotte røde bilen din . Noe jeg har tenkt på i det siste ,er farger og Bmw . De har bestandig vært flinke på å finne farger som er nydelige og her er det heller intet unntak på den din .😀 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 36 minutter siden, sveigis skrev: Sertifikater for henger er veldig kjekt og ha og gratulerer 😊 Rgner med det ikke er problem å dra henger med den heller denne flotte røde bilen din . Noe jeg har tenkt på i det siste ,er farger og Bmw . De har bestandig vært flinke på å finne farger som er nydelige og her er det heller intet unntak på den din .😀 Ble jule og bursdagsgave fra fruen og litt mer slekt. Veldig kjekt med BE. i4 med 795 Nm og 2,2 tonn drar henger lett som bare det 💪 Morsomt med farger, men ser jo på caben at sølv er jo veldig praktisk når bilen har fått noen år på nakken. Men vi får prøve å holde den aventurin røde i bra stand også 😊 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2022 Da er fruen ute på jobbtur med i4. Har kjørt i ganske kupert terreng, fra fjord og opp til Oppdal og Tynset nå. Landevei og lite motorvei. Bilen liker tydeligvis kjørestilen hennes. Antyder 48 mil rekkevidde på 87% lading. Det virker lovende for sommeren. Ampera, Walkabout, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 3, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2022 Dette ble dagens forbruk fra Tynset. Stod parkert i varm garasje, men var 10 minus når hun startet der. Endte nede ved Trondheimsfjorden og 3 plussgrader. 1,6 kW på mila da. fupsaker, ogee1, Ron Jeremy og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2022 Ser gleden på touchskjerm på bildet over da ser jeg Bruker egentlig mest iDrive hjulet, men har testet litt Android Auto i det siste. Det funker best med touch synes jeg. Men jeg synes kartet til BMW har blitt så bra og Spotify integrasjon til BMW fungerer bedre enn på AA, så har ikke blitt nå stor AA fan egentlig. sveigis, fupsaker og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 12, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2022 Endelig litt vårstemning og årets første berøringsvask. Fikk støvsugd og tørket litt støv i begge bilene. Herlig med vår 😊 Knekten, StigJ, BTS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 13, 2022 Share Skrevet Mars 13, 2022 Endelig er tiden her med litt vårfølelse 😊 Er en flott bilpark du har her ,og må jo si at den lille caben er en tøff liten sak . mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet April 3, 2022 Share Skrevet April 3, 2022 Grattis med rå i4, selvfølgelig var det din jeg så på kjøpesenteret for noen uker siden. Virkerlig flott farge. Knipsa bilde av den sjøl husker jeg 😅 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 4, 2022 Forfatter Share Skrevet April 4, 2022 (endret) På 3.4.2022 den 11.17, Bækkmann skrev: Grattis med rå i4, selvfølgelig var det din jeg så på kjøpesenteret for noen uker siden. Virkerlig flott farge. Knipsa bilde av den sjøl husker jeg 😅 Takk takk Du ikke den eneste som har tatt bilde av den 😅 Voldsomt med oppmerksomhet den har fått. Gleder meg på vår nå, så det går an få fram fargen skikkelig! Endret April 4, 2022 av mslello M.J, Bækkmann, Snagg30 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 13, 2022 Forfatter Share Skrevet April 13, 2022 Endelig vår 😎 Fått coata felger med Carpro Dlux. Har en følelse av at jeg kommer til å savne G20 felgene. De skilte seg mer ut. Fikk gjort litt i dag Benyttet sjansen til å teste 5 serie felgene til naboen før han legger om. Har ikke sjekket hvilken vekt de er godkjent for, men synes det funka. unormalt høy pga. jekkinga. ahj, Bækkmann, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 For en farge dette er. Lekkert! ahj, sveigis, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå