lagunilla Skrevet Mars 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2018 1 time siden, Fahad skrev: Gikk du for H&R? Vurderte å senke min også, men ikke så lett å kjøre med så lav front her i Oslo H&R Super sport👍. Bare å kjøre forsiktig😁 Legger denne i samme slengen. Trådløs lader: Runey, Marius2002, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 27, 2018 Share Skrevet Mars 27, 2018 3 timer siden, lagunilla skrev: HSD kabelen du tenker på? I så fall så kan kontakta splittes opp. Hva ettermonterer du? Jepp, HSD-kabelen. Ettermonterer Side View. Kan ytterdelen (den som sitter på kameraene) splittes? Jeg gjorde det store kunststykke å strekke den fra kameramodulen først i samme prosess som CBX-retrofit. (kan evt. ta det på PM). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2018 53 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jepp, HSD-kabelen. Ettermonterer Side View. Kan ytterdelen (den som sitter på kameraene) splittes? Jeg gjorde det store kunststykke å strekke den fra kameramodulen først i samme prosess som CBX-retrofit. (kan evt. ta det på PM). Å, det der er nedtur. Går ikke an på kamera siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 27, 2018 Share Skrevet Mars 27, 2018 1 time siden, lagunilla skrev: Å, det der er nedtur. Går ikke an på kamera siden. Ææh. Har du verktøy for å skjøte HSD-kabler da? Tenker det kanskje kunne være greit å ha en fakra-kontakt på innsiden av gjennomføringen, da det ikke helt er ukjent at disse kontaktene irrer og går i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 27, 2018 Share Skrevet Mars 27, 2018 3 timer siden, lagunilla skrev: Legger denne i samme slengen. Trådløs lader: Denne har jeg ikke sett før. Regner med den passer i de fleste modeller? Har du delenummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2018 (endret) 31 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ææh. Har du verktøy for å skjøte HSD-kabler da? Tenker det kanskje kunne være greit å ha en fakra-kontakt på innsiden av gjennomføringen, da det ikke helt er ukjent at disse kontaktene irrer og går i stykker. Det har jeg. Skrik ut om du vil låne. Vanskelig å demontere igjen og begynne fra motsatt side? 23 minutter siden, awt skrev: Denne har jeg ikke sett før. Regner med den passer i de fleste modeller? Har du delenummer? Passer biler levert med 6NS og/eller 6NR. Delenr er 84102449887. Endret Mars 27, 2018 av lagunilla awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2018 Kan med glede meddele at bilen lenger ikke har halogen på lampene. Tok par bilder under prosessen: BjornarHS, Marius2002, ///M-ini95 og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 Oooooh yes. Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 Lekkert Er det dette settet som koster 20k?:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 19 timer siden, lagunilla skrev: Det har jeg. Skrik ut om du vil låne. Vanskelig å demontere igjen og begynne fra motsatt side? Åh, herlig! Eventuelt om du har lyst til å påta deg en liten jobb, så gjør jeg gjerne det (kan ta det på PM så jeg ikke besudler tråden din noe mer). Det er et sant helvete å strekke kablene på nytt på grunn av komfortsetene bak. Ser helt fantastisk ut med LCI-baklykter. Dette er jo akkurat slik bilen skulle blitt levert fra starten av! ahj og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 LCI-lyktene er et must på disse bilene! Ser meget bra ut lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 28, 2018 Share Skrevet Mars 28, 2018 7 timer siden, lagunilla skrev: Er så riktig det der! Er vel bare å få lakkerte reflekser på plass nå, så er den baken der 10/10 Og eventuelt fjerne skiltholder, det hadde blitt cleant sammen med sort N-merke. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2018 18 timer siden, Kennethe34 skrev: Lekkert Er det dette settet som koster 20k?:p Takk! Kosta ikke så mye nei, var vel rundt 10k, men ansatt pris. 17 timer siden, Saltkjelen skrev: Åh, herlig! Eventuelt om du har lyst til å påta deg en liten jobb, så gjør jeg gjerne det (kan ta det på PM så jeg ikke besudler tråden din noe mer). Det er et sant helvete å strekke kablene på nytt på grunn av komfortsetene bak. Ser helt fantastisk ut med LCI-baklykter. Dette er jo akkurat slik bilen skulle blitt levert fra starten av! Sendt PM. 13 timer siden, Walkabout skrev: Er så riktig det der! Er vel bare å få lakkerte reflekser på plass nå, så er den baken der 10/10 Og eventuelt fjerne skiltholder, det hadde blitt cleant sammen med sort N-merke. Refleksene er nesten lik bilens farge, hehe. Har bestilt både sorte og hvite til skiltene. Kunne tenkt å prøve hvite i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mars 31, 2018 Share Skrevet Mars 31, 2018 Jeg har visst ikke fulgt med i timen her, ikke fått med meg denne. Gratulerer med vakker bil! Flotte mods så langt også! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaasen Skrevet April 5, 2018 Share Skrevet April 5, 2018 Dette blir jo helt konge! Hvor mye senker fjærene dine, om jeg kan spørre om det? Er så mye riktige mods her! Joachim M Vågen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå