StigJ Skrevet Juli 11, 2018 Share Skrevet Juli 11, 2018 sandersander, MGunders, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 11, 2018 Share Skrevet Juli 11, 2018 2 timer siden, magneten skrev: Er dette min nye Lifestyle? Lurte litt på om jeg skulle stæsje meg opp i fullt M-gear på treffet vårt! Men det blir en smule dyrt for en liten spøk Ehm litt flau her nå... har liksom gjort meg klar jeg.... Har en meget snill kone som handler fiiine bursdags/jule presanger:-) Amistad, magneten, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2018 (endret) Hahaha, @fxslin! Skambra Jeg kjøpte en caps jeg syns var tøff da! Er det samme capsen? Med delenummer Og lekre karbondetaljer dedikert til @StigJ! Det blir som om du er med på tur! Endret Juli 11, 2018 av magneten StigJ, fupsaker og Designer reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 11, 2018 Share Skrevet Juli 11, 2018 27 minutter siden, magneten skrev: Jeg kjøpte en caps jeg syns var tøff da! Er det samme capsen? Jepp er identisk. Hatt den i ett år nå, holdt seg bra iforhold til andre capser jeg har! Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2018 Fikk sugerøret til CSL-luftinntaket i dag! Denne festes til hullet i fangeren! Kaster inn iskald luft, og forhåpentligvis tar den med seg noe lyd ut også Fikk også USB-lader. Original BMW selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 11, 2018 Share Skrevet Juli 11, 2018 Titanfargenble mye bedre nå når det ble en helhet. Det jeg syns ser stygt ut, er når øvre del av rattet er sort matt og nedre del titan.. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2018 13 minutter siden, Frode D skrev: Titanfargenble mye bedre nå når det ble en helhet. Det jeg syns ser stygt ut, er når øvre del av rattet er sort matt og nedre del titan.. Ja, da er vi jo fullstendig enig! Her er den lakkert matt sort. Ser veldig mye bedre ut enn Titan Shadow på bunn. Jeg bestilte faktisk karbon-bunn, men kom til taktene igjen og avbestilte når jeg fant ut jeg kunne ordne meg CSL-ratt ganske rimelig Det er jo klart best! Marius2002, BjornarHS, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2018 Noen kjappe bilder med CSL-felgene og Cup 2-dekk på Fy faaaaan så PISSERÅTT! Tenk at denne er min Er på NAF for firhjulskontroll og justering nå Kommer reisebrev og bedre bilder senere Nå er det montert 12 mm-spacere fremme for å komme over bremsene, og ingen spacere bak, da må det valses først Og vi danser vals på fredag 18:15! Det blir meeeeget! Mathiseen, BjornarHS, danskiii og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 (endret) Tilnærmet perfekt dette her @magneten Likte faktisk OZene også. Litt utenom det vanilige, men CSL er sikrere enn banken uansett. Forøvrig så er den capsen kjempetøff til man snur den og ser under (måtte bare) Endret Juli 12, 2018 av StigJ Designer, magneten og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 😍😍😍😍😍😍😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 Du er bare helt rå Magne ✊🏻😃 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisP Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 Den bilen er jo bare blitt helt rå!😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 Dette ble griselekkert!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 Rålekkert! Hva gjør du med OZ'ene? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet Juli 12, 2018 Share Skrevet Juli 12, 2018 Veldig bra! Når kommer cls-airboxen på? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå