magneten Skrevet Juli 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2018 Her kommer nok en bildebombe Skjeldent ren nå altså Deilig å cruise rundt! Vi retter fokus mot rumpestumpen! Halen! Felgbilder med blits! Det var litt tøft med hint av blått fra bakdemperen Utrolig irriterende fitment på frontfangeren, det må bli dagens prosjekt snart Den røde veggen! Hopper oppå en sten for å få bedre innsyn! Gult som er inn, gitt! Og der var seansen over Marius2002, ogee1, flobben og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Det er det som kjedelig med replica csl fangere. Nesten samtlige jeg har sett har hatt elendig passform ved hjulbuene eller er helt bølgete under lykter og panser. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Ja, så strøken som denne bilen har blitt, så må vel den dårlige passformen være det eneste å sette fingeren på her. magneten og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Ja huff, nei nå må du bytte til ekte CSL fanger.. Designer, magneten, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Se der ja 😚Er jo faktisk obligatorisk at midtkonsollen matcher skoene man har magneten og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Liker den røde tråden (les:gul) du har på bilen. Buret ser veldig kult ut når det lyser opp inni bilen. Pole position, fjerne baksetet (mindre vekt) og CSL-midtkonsoll må vel nesten inn på lista og nå Eystein Ose og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Kul bil og sånn, men sei meg: E du verdens gladaste mann? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 30, 2018 Share Skrevet Juli 30, 2018 Både glad og hyggelig, denne Magneten. Hørt at han har avtale med @Slavearbeider'n å byttelåne bil de neste dagene. Automatgir er automatgir?😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 5 timer siden, And-reas skrev: Både glad og hyggelig, denne Magneten. Hørt at han har avtale med @Slavearbeider'n å byttelåne bil de neste dagene. Automatgir er automatgir?😂 Vel..... magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2018 22 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Det er det som kjedelig med replica csl fangere. Nesten samtlige jeg har sett har hatt elendig passform ved hjulbuene eller er helt bølgete under lykter og panser. Stemmer. Skal se litt på om det finnes en løsning i kveld. 22 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, så strøken som denne bilen har blitt, så må vel den dårlige passformen være det eneste å sette fingeren på her. Takker, det må fikses 21 timer siden, Gorg skrev: Ja huff, nei nå må du bytte til ekte CSL fanger.. Hmm 20 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Se der ja 😚Er jo faktisk obligatorisk at midtkonsollen matcher skoene man har Helt sant! 19 timer siden, Frode D skrev: Liker den røde tråden (les:gul) du har på bilen. Buret ser veldig kult ut når det lyser opp inni bilen. Pole position, fjerne baksetet (mindre vekt) og CSL-midtkonsoll må vel nesten inn på lista og nå Takker! Det baller på seg Liker tanken på å kunne bruke baksete ved å kaste ut buret, om det skulle være nødvendig 16 timer siden, RF91 skrev: Kul bil og sånn, men sei meg: E du verdens gladaste mann? Kanskje det kanskje! 16 timer siden, And-reas skrev: Både glad og hyggelig, denne Magneten. Hørt at han har avtale med @Slavearbeider'n å byttelåne bil de neste dagene. Automatgir er automatgir?😂 Takk lige så! Njaa, med uflaksen @Slavearbeider'n har hatt i det siste så ser jeg noe mørkt på denne avtalen I dag har jeg egentlig bare fått fjas i posten, men gøy det også Hengekøye til buret! Slike hengekøyer pleier å se ut som en BH fra tidlig 1900-tallet, i størrelse ÅÅÅ-600. Så jeg ble litt forelsket i denne BHen fra Racetech. Det var dobbelt så stort som jeg forestilte meg, men da er det jo dobbelt så praktisk Jeg må tulle litt mer med hvordan jeg skal feste det, men nå henger det nå å dingler (Veldig usikker på om jeg skal beholde det.) Nå er hjelmen med til enhver tid! Og jeg er dermed klar til alle utfordringer @fxslin kaster etter meg Selvfølgelig med gule detaljer Slik ser det ut utenfra. Fikk også denne som faktisk var ganske billig på Ebay! Skulle vært gul hempe! Min nye Lifestyle, vet du! Alcantara-håndtak. Selvfølgelig. Fantastisk grep! Takler enhver storm! Nydelig understell! Finfin topp! Fjonge detaljer Nå har jeg ingen unskyldning for å ikke dra på biltreff og banekjøringer Designer, fupsaker, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 (endret) 😂👍 kanskje jeg må handle meg paraply sjøl. Råtøff med rød coil å greier! 😅👌 Endret Juli 31, 2018 av Designer magneten, Mathiseen og lagunilla reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 @magneten jeg kan komme å hente M3'en i morra jeg. Ikke tenkt på det, Toyotaen går som ett uvær den. Kjører fra alt og alle....🤣 And-reas, magneten og Designer reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 De må begynne å bli lei av deg på det lokale postkontoret nå😋 du må jo minst hente 2 pakker om dagen med oppgraderingsfrekvensen du har👍 Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 1 time siden, magneten skrev: Nå har jeg ingen unskyldning for å ikke dra på biltreff og banekjøringer Det er litt over en uke til Sommertreff på ACR! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2018 (endret) 3 timer siden, Gorg skrev: Det er litt over en uke til Sommertreff på ACR! Veeel, det dukket opp noe... Dekkene varer ikke så langt. Får ikke fri. Skal noe annet. Vondt i hodet. Ingen rene truser. Ingen rene sokker. Lite bensin på tanken. Dårlig råd for tiden. Har ikke VPower 98 Nitro+ langs hele ruten. Tomt for Chili-Aioli i kjøleskapet. Vil ikke slite ut alcantara-rattet. Kvalmen. Tror jeg har feber. Får ikke lov av madammen. Litt vond skulder. Har ikke montert stålarmerte bremseslanger enda. Bilen blir tegnet i tsjekkia og er ikke ferdig. Usikker på om jeg har optimalt dekktrykk. Fangeren sitter ikke godt nok! Så vi får se Dagens prosjekt var å prøve å gjøre noe med denne fitmenten på frontfangeren. Den er temmelig på trynet! Hiver den av. Og napper ut isopor-biten som skal clipses innpå kevlar/karbon-støtfangersaken man ser på bilen. Når den legges direkte i fangeren så vet man at den er så langt inne som mulig hvertfall. Det er flere spor den skal ligge i. Strammer til clipsene som isoporen skal festes til. Slik at de er lengst mulig inne. Magnetene til skiltet jobber mot meg og presser fangeren lengre ut Her skal proppene i kevlar/karbon-biten smackes innpå, rene og pene de. Under lyktene har det nok ligger isopor-forhøyning-ting hele veien, men de er long gone Jeg fant en isopor-pinne i restekassen min som jeg knakk og fordelte på begge lyktene. Limer de fast med hva ellers enn Biltema Universallim? Mens limen tørker så ble det burger! Tempura! Ciabatta med Aioli Fangeren er festet med skinner på siden. Her er skinne-sporene på bilen. Jeg ser også at det er et koslig hull ved skinnen, det samsvarer med et hull i innerskjermen Her har det nok vært noen heavy duty clips! Her er fangeren på skinnene! Jeg har noe annet heavy duty Yep Strammer til! Fangeren har herved gjenger Det strammes mot en fet skive! Før var den kun festes med karosseriskruer gjennom innerskjermen. Men det ble ikke bra. Den myke innerskjermen bare bøyer seg mot fangeren. Den trenger noe mot-trykk. Jeg hadde noe rare greier liggende. Kan denne hjelpe på mottrykket? Borrer en skrue gjennom innerskjermen. Slik at den skal holde seg på plass! Her er alt festet, og passformen ble perfekt, men innerskjermen stikker for langt ut mot dekket, så det subbes! Og hadde nok endt med en rask punktering Her ble kompromisset. The final prototype for mottrykk. Resultatet? Akuratt likt Neida, ble noen millimeter bedre! Det neste må bli å pusse litt isopor Sitter en smule bedre under lyktene hvertfall! Andre siden. Jeg følte det var akuratt likt som før, men det er faktisk hele 3 mm forskjell Her er noen før og etter. Før. Etter. Ovenfra. Før. Etter. Andre siden. Før. Etter. Ovenfra. Før. Etter. Tips mottas med takk Jeg tror isoporen kan trimmes litt, slik at hele fangeren kommer lengre inn. Endret Juli 31, 2018 av magneten Designer, AlexHD, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå