magneten Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 16 minutter siden, awt skrev: Den maskinen minnet meg litt om karusellen jeg tok i Nederland. Hahaha! 7 minutter siden, Marius2002 skrev: Siden det er umulig å tippe, så må det være noe absurd som toppen på sigarettenneren eller beltelåsen ett-eller-annet @awt jeg ler Du er faktisk inne på noe! 3 minutter siden, danskiii skrev: Skal du foliere taket til sort eller karbon for å ligne csl mer? Ikke denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 (endret) Nå som fangeren endelig sitter der den skal, så er det på tide å sette tronen på verket. Bokstavelig talt. Denne har jeg ventet på i 7 år. Spesialsydd av belgiske monker i Australia. Kulene er smidd av biter fra Bristlecone Pinetree (Verdens eldste tre. Over 5.000 år gammelt.) Deretter er alle kulene fordøyd av en Liger. (En krysning mellom tiger og løve. Ja, det finnes faktisk.) Tråden er eltet av slangeskinnet fra en kobraslange. Endret August 2, 2018 av magneten stoltbmwelsker, Designer, awt og 8 andre reagerte på dette 2 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Endelig! Venta så lenge på det der! 😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Haha, så sint 😂 Noen av interiørlistene som blir gule? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Oooh, taxikuler ❤️ magneten og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Eg trur du kanskje skal foliera M-fargane på toppen av rattet. Sjøl om da vil øydelegga den gule tråden din litt 🤔😅 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 (endret) 23 minutter siden, Frode D skrev: Haha, så sint 😂 Noen av interiørlistene som blir gule? Haha Nope! 10 minutter siden, RF91 skrev: Eg trur du kanskje skal foliera M-fargane på toppen av rattet. Sjøl om da vil øydelegga den gule tråden din litt 🤔😅 Nope! Det er faktisk eksteriørt! Nei, ikke taket "Folie" er i hermetegn Der var tegningen ferdig! Med Green Hell i bakgrunnen Endret August 2, 2018 av magneten mslello og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Gratulerer med kronen på verket. Har lenge ønsket å skaffe meg en sånn, så det var bra du ble førstemann ut slik at det blir en bred aksept for dette. Jeg skal derimot ha kuler smidd av benknokler fra en kenguru avlet opp hos en NORSOK-godkjent oppdretter på New Zealand, har troen på at det varer lengre. Får selvfølgelig med materialsertifikat ihht. EN.10204-3.1 for å sikre sporbarhet. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 8 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med kronen på verket. Har lenge ønsket å skaffe meg en sånn, så det var bra du ble førstemann ut slik at det blir en bred aksept for dette. Jeg skal derimot ha kuler smidd av benknokler fra en kenguru avlet opp hos en NORSOK-godkjent oppdretter på New Zealand, har troen på at det varer lengre. Får selvfølgelig med materialsertifikat ihht. EN.10204-3.1 for å sikre sporbarhet. awww maann. Jeg skulle jo ha en slik en, synd du har fått taki den siste i universet magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 6 minutter siden, ahj skrev: awww maann. Jeg skulle jo ha en slik en, synd du har fått taki den siste i universet De finnes, men som med alt annet der det brukes Norsok-godkjent materiale er det minimum 30 ukers leveringstid Etter godkjente tegninger vel og merke. ahj og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 43 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med kronen på verket. Har lenge ønsket å skaffe meg en sånn, så det var bra du ble førstemann ut slik at det blir en bred aksept for dette. Jeg skal derimot ha kuler smidd av benknokler fra en kenguru avlet opp hos en NORSOK-godkjent oppdretter på New Zealand, har troen på at det varer lengre. Får selvfølgelig med materialsertifikat ihht. EN.10204-3.1 for å sikre sporbarhet. Jeg liker en kvalitetsbevisst mann! Der var "folien" min ferdig! Hva er det oppi her da? Hva er dette for en slags kryssedull? Det er Rudskogen! Tomt for silikonfjerner, men denne Multifoamen skal visst fjerne alt i hele verden, utenom lakk. Så vi rengjør klistre-overflaten med denne galskapen! Klipper gjørnene så det blir lettere å justere til Ca. der sånn ca.? Ekstremt lett å maskere med én hånd og én munn Ja, det blir bra der Der var det gjort! Selvfølgelig biiiiiiiiittelitt skeivt(?), men det er racing det Jeg syns det ble kult! Blits for å simulere solskinn Nice Jeg fikk lagd ganske mange, så om noen er like teite som meg så send en PM og de flyr avgårde i posten papertiger, awt, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Var ikke klar over at banen på Rudskogen var lengre enn ringen. Må ha bygget ut siden jeg var der. MGunders, Marius2002, magneten og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 (endret) 3 minutter siden, awt skrev: Var ikke klar over at banen på Rudskogen var lengre enn ringen. Må ha bygget ut siden jeg var der. Jeg hadde allerede Rudskogen-klistremerke i korrekt skala i forhold til Nürburgring påklistret, men det var faktisk helt usynlig Så vi jukset litt Endret August 2, 2018 av magneten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Vel... Jeg vet ikke helt hva du mente at jeg var inne på når jeg nevnte beltelåsen, men resultatet var gøy #becauseracecar magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Er bare helt rått. Mektig imponert over oppgraderingene også er innleggene så underholdene å lese. Du har ikke vurdert gul hjelm til å matche taxikulene og buret? 😀 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå