awt Skrevet August 24, 2018 Share Skrevet August 24, 2018 Må passe fluortablettinntaket nå. magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 25, 2018 Forfatter Share Skrevet August 25, 2018 (endret) 21 timer siden, awt skrev: Må passe fluortablettinntaket nå. Vi knipset hver vår Zyrtec for å komme i stemning før vi dro på New Horizons Nürburgring Music Festival i går Jeg var ekstreeeeeemt skeptisk til festivalen, men vi må jo sjekke ut hva det er En luke til hver av oss Det var ikke bare én av disse stasjonene Cheat Codes spilte i et lite telt. Jaja, helt greit. Litt flaut Selvfølgelig har de pariserhjul! Krasjbiler er naturlig på festival! Headhunterz på en annen, litt større, scene Njaa, litt kult Vi hadde selvfølgelig VIP-billetter pga. jeg kun bruker VIP-toaletter. Her er VIP-avdelingen. En opphøyet seksjon helt bakerst ved Main Stage, det var ikke noe særlig liv enda Jeg ble veldig glad når jeg så dette her, og var temmelig klar for å dra igjen Men plutselig skjedde det et eller annet. Felix Jaehn stod på Main Stage, plugde AUX-kabelen sin i iPhonen og lagde enormt bra liv og stemning! Det var rett og slett faktisk talt PISSERÅTT plutselig! Og jeg blir helt kvalmende imponert av å tenke på programmeringen av lys, lasere, røyk, flammer, video på skjermene, streamere, konfetti, raketter og fåkking surround-lyd! Bare oppkoblingen må jo være tidenes prosjekt Etterpå kom Axwell /\ Ingrosso på scenen, og alt ble plutselig enda mer skamrått! Understellet klirret av bassen! Magnes sommersang 2018 er Axwell /\ Ingrosso - Dancing Alone i tillegg Så rockefoten fikk kjørt seg! Var bittelitt folk også Småkraftige lys! For noen tullinger som står og filmer/tar bilder med telefonen i stedet for å nyte konserten! Forbana idio... Oi Etterpå var det Marshmello og deretter Armin van Buuren, og det var helt fantastisk Men jeg gikk tom for strøm på telefonen av en eller annen grunn Her er fra Marshmello sitt show, ganske så fargerikt Makan til forventnings-sprenging har jeg aldri opplevd! Dette er faktisk talt noe av det kjekkeste jeg har vært med på Og vi skal tilbake neste år (Ellers på Nürburgring har vi ikke merket noe som helst til festivalen! Kun at GP-banen er stengt. Pga festivalen er på den.) Endret August 25, 2018 av magneten Marius2002, ogee1, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 (endret) Akuratt nå, på søndags morgen, cruiser jeg rundtom alene i Nürburg i kanonsolskinn. Alt er stengt, men denne atmosfæren er til å spise opp! Sinnsykt moro å bare nyte bilen litt, og vite hvor perfekt den oppførte seg på banen @sjogal ligger og sover på hotellrommet Et heftig pluss i Tyskland er muligheten tim å høre på FM-radio uten å la seg irritere av dette DAB-tullet vårt Endret August 26, 2018 av magneten Øyvind L., Erlandhaugen, lagunilla og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 (endret) Nå er vi på Formel 1 på Spa Franchorchamps, om noen lurte @sjogal fikk biljettos i skal-øyeblikk-bli-pappa-presang fra meg. Det er rett før fruen hans sprækker Endret August 26, 2018 av magneten Skulebollen, fupsaker, ogee1 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 Hm... Tror du skylder meg tre formel 1-billetter. magneten, Marius2002, And-reas og 4 andre reagerte på dette 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 (endret) Da var vi hjemme! Takk for alt, Nürburgring Noe som har irritert meg (til tårer) etter at jeg hilset på CSL-en, er den flotte pakningen/listen den hadde på øvre bakkant av fangeren (Bølgene dere ser i "lakken" er beskyttelses-folie han har på hele fronten ) Her ser dere god forskjell! Helt krise! Fjomper den av! Jeg hadde faktisk en perfekt tetningslist liggende! (Den skulle brukes i koppholderen, men var ikke myk nok.) Ca. der, ja? Nyydelig bøy! Der var fangeren listet! Listen går hele veien Kaboom! Nå har jeg også sexy CSL-gap! Men dæven, hva er det som henger oppe til venstre her? Kjøpt på Nürburgring Jeg trengte ikke stjele strøm fra koblingsboksene på kabelgaten heller. Skiltet går nemlig på M POWEEEEEER! Uten lys på Naboen kan bare polere Mercedesen sin til armene faller av, det hjelper ikke mot M Power Endret August 28, 2018 av magneten N.E.W., Marius2002, fxslin og 22 andre reagerte på dette 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 (endret) Din perfeksjon innenfor detaljer og utførelse er mind blowing! 👏 Nesten så man skulle tro at det burde vært tatt en diagnose av deg? 🧐 I tillegg kan jeg ikke åpne tråden din når jeg ute, bruker jo f*** meg opp datakvota på å laste inn alle bildene! Neida bilder er gull, much appreciated! Endret August 28, 2018 av Designer magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 55 minutter siden, magneten skrev: Skal det ikke være en CSL gap bak også? Eller er det bare jeg som ser dårlig her? Skiltet var veldig kult da!! Hadde gjort seg godt i min garasje den der, hvis den plutselig blir borte neste gang jeg er på besøk... så fortvil ikke magneten og Designer reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 32 minutter siden, Designer skrev: Din perfeksjon innenfor detaljer og utførelse er mind blowing! 👏 Nesten så man skulle tro at det burde vært tatt en diagnose av deg? 🧐 I tillegg kan jeg ikke åpne tråden din når jeg ute, bruker jo faen meg opp datakvota på å laste inn alle bildene! Neida bilder er gull, much appreciated! Det finnes ingen magnetdiagnose And-reas, ahj, Designer og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Meeeneh du, er det skumgummi du har brukt? Som holder på vann? 😲 Skiltet var fett 😅 Ikke bare mpower men merc-away effekt også 😂😍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 Haha! Takker, @Designer 2 timer siden, fxslin skrev: Skiltet var veldig kult da!! Hadde gjort seg godt i min garasje den der, hvis den plutselig blir borte neste gang jeg er på besøk... så fortvil ikke Godt å vite. Kanskje jeg slipper å henge det opp med kjetting og hengelåser 2 timer siden, danskiii skrev: Meeeneh du, er det skumgummi du har brukt? Som holder på vann? 😲 Skiltet var fett 😅 Ikke bare mpower men merc-away effekt også 😂😍 Listen er skumgummi, men den er temmelig kompakt, så jeg tviler på det har noe å si. Testet svamp-effekten nettopp, den var ca. 0 Den er bare midlertidig uansett I kveld skal nemlig bilen leveres til Førre Bilpleie for en saaftig uke på Spa, og deretter rett på Motorama i Stavanger 8. - 9. September (Jeg har selvfølgelig bestilt Super Original OEM BMW M3 CSL-list til 150 kr ) danskiii, ogee1, fxslin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet August 28, 2018 Share Skrevet August 28, 2018 Må innom motorama i år også ser eg 😊 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 28, 2018 Forfatter Share Skrevet August 28, 2018 Pakket og klar for avreise Nürburgring, onsdag 22. August! Bilen er nyvokset og klar! Ladestasjon etablert! BMW! Fyller bensin til meg selv og bilen Gult tema, vet du! Vi hadde følge bak en grå Porsche til ferja. Etter vi søkte opp skiltnummeret og så den var registrert som blå, så ble den plutselig så blå i fargen! Intet mindre enn 1 LITER øl til biffmiddagen Kø i Stavanger Der var vi plutselig ombord. Good night, my loooove! Så var det denne lugar-labyrinten. Fy søren for en elendighet!@sjogal påstod det var enkelt. Vi hadde lugar mellom 9140-9271 som dere ser her Han så dette skiltet, og fortsatte i rakettfart til høyre... ...men der var det ikke mye Dette ventet han der Må si jeg ble temmelig fornøyd da Vi fant fram til slutt på en eller annen idiotisk måte. Kanonfin utsikt fra lugaren, til og med pent vær! (Her er realiteten) Vi hopper i ølen! Skål for M Drei! Legg gjerne merke til dette @sjogal-fenomenet/trikset. Smiling med sur munn! Chill live musikk over atlanteren! Stemningen er på topp! Kjøpte popcorn til kun(!) 20 DKK! Det er jo faktisk utrolig! Vanskelig å treffe munnen når båten vugger så mye! Bånn gass! @sjogal har særdeles lite imot eldre kvinner! Eller eldre menn. Handler inn frokost Det var da særdeles frekke medpassasjerer på ferjedekket!!! (Jeg dro døren inn vinduet selv. Perfect fit ) Grått og trist i Denmark! Kø var det også. @sjogal hviler øynene med 1.75 i promille. Våkner av og til Men hva i alle dager... ...karbonlistene må pusses ned og sprayes på nytt. Kupéfilteret skal sprenges med raketter! Det rånes! Etter 0.0 stopp i Danmark så nådde i Flensburg! Støv-status etter Danmark! Insekt-status! Må vel innom å handle litt Sånn Den sprayen brukte jeg pigade opp på turen! Var grei å ha den Klar til avspark! Ferrari FF Litt tysk pynt på bilen er ikke feil! Eine kringel! Etter latterlig mye klaging og syting over manglende koppholder, så fikk @sjogal ønske sitt oppfylt! Jamen for f..! Er det djevelen jeg har med meg på tur?! Særdeles nydelig speilbilde på denne tankbilen! Tissepause og sjåførbytte Insekt-status! Fornøyd nå, med negativ-munn-smilet sitt 200 km/t var verdens mest naturlige cruise-fart for M Dreien. Den er også utrolig deilig og stabil på Autobahn! Man kan slippe rattet i 200 km/t, og bilen bare peiser på. Så store deler av kjøreturen ble unnagjort uten berøring av rattet for å bevare alkantaraen. Koppholderen ble oppgradert til kameraholder! Første skiltet til Nürburgring! Enda et! Verste skiltet jeg har sett! Wir ankommen aus 20:00! Rekord! Hotellet vårt Nürburgring Boulevard! Lengre frem, din løk! Sånn, ja! Plutselig kom det en veldig tålmodig og hyggelig Golf. Så kjekt Nürburg-sentrum! Tok en tur innom Apex for å hilse på Misha og Robert Robert er en blodrik dude fra statene som har investert kraftig i alt det beste, og tatt med seg Misha på laget! De driver Bilutleie, Ringtaxier, Hotell, Driver Instruction på banen og Foto/Media av bilen din eller eventer Pluss Misha Charoudin video-blogger hver dag fra Nürburgring! Ich bin hier! Sweeeet Of course! Her møtte vi resten av reisefølget, de ankom fra sør Men flesteparten bor kjempelangt nord i Norge! De har vært i Stuttgart og München, på Porsche-museum, V8-hotell, BMW Welt/Museum, Harley Davidson-museum osv. AC Schnitzel til middag på Lindner Motorsport! Veldig godt Det øles i lobbyen. Og der var det natt fxslin, BjornarHS, cityhopper og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 (endret) Morgenen startet med en utrolig deilig dusj! Dusjopplevelsen var noe spesiell. Litt rart med bad for bena i dusjen, men "greit nok det", tenkte jeg... Men det var visst ikke en feature i dusjen likevel Da var det bare å gi beskjed i resepsjonen. Jeg kan ikke tysk, men snakker tysk likevel. Snakket spesielt mye tysk denne turen siden @sjogal ble ekstremt flau hver gang "Der schluk nicht getrinken duschwasseren! Und der minibar bist warm!" Faktisk helt normalt med biler i resepsjonen Fet lobby! Det ble vått En Range Rover Sport SVR. Den ruset motoren etter han så jeg tok bilde Lyden var så høy at taket i garasjeanlegget sprakk og det falt ned en hau med støv! Neida, men det var utrooolig rå lyd Det var en litt våt formiddag. Her er vi på veg ned til innkjøringen til banen for å titte litt på Trackday-arrangementet. På trackdays er hele banen leiet av privatpersoner eller bedrifter for kjøring hele dagen, mellom 08:00 og 16:00, kanskje lengre også. Denne trackdayen kunne vi betalt 850 Euro for å være med, da får du kjørt så mye du orker hele dagen, og man får kjøre hele langstrekka Før dere spyr av prisen, så koster én runde (i helgene) 30 euro. Bare 3 runder blir en kjapp 1000-lapp! Men @sjogal ville ikke ta fatt paraplyen å titte "Sitta bilen" sier han Så vi kjørte til Brünnchen for å "sitta bilen" og titte litt Galninger som kjører når det er vått! Bilen må klargjøres for CSL-date Da kjører man til Barweiler, 10 minutt utenfor Nürburgring. Der er den legendariske høytrykkspyleren med 99999 bar som spiser opp insekter! (Husk at det er ulovlig å vanske bilen på søndager og helligdager i Tyskland) Helt grei avfetting også! Da får vi se om dette duger! Det blir blankt Fin nå! @sjogal inspiserer arbeidet. Fornøyd jeg hvertfall Etter en liten time med kjøring på knallkjekke landeveier inn til Bonn, hvor CSL bor, så ble vi møtt med stengte gater i Bonn pga. Deutschland Tour Etappe Zwei Heftig musikk og presentasjon av stramme karer i enda strammere klær! Vi parkerte en liten spasertur fra CSL-Michael. Etter vi kom frem, og jeg sendte bilde av garasjeporten hans, så hørte vi plutselig "Hello, you Norwegian suckers!" fra terassen ovenfor Han og fruen skulle kjøre til Berlin (med diesel 4-serien) i bryllup ganske snart, så de måtte smette oss inn i timeplanen. Han brukte nok litt mer tid enn planlagt på oss, fruen var lite fornøyd etterpå Det var ikke akuratt normalt med garasjeplass i byen Så Michael og fruen har ordnet seg Råååått Mildt sagt strøken! Kjørt 40.000 km. Den har vært eid av en fotballspiller i Bundesligaen, og har vært i en front-kollisjon i hans eie. Bundesliga-mannen sa "Fuck it! Fiks det skikkelig." Så aaaalt fremme er nytt, til og med under panseret og hele styrestaget. Jeg sender melding til han ca. annenhver dag og sier han skal sette inn Chrome-nyrer igjen. Vi har blitt enige om at han setter inn chrome nyrer når jeg monterer karbontak Ser også lett at han ruller rundt på originale Michelin Pilot Sport Cup-dekk som bilen ble levert med. Nytt sett klar til montering bak til høyre Kjekk liten kompis dette også da Ser helt nytt ut! Deilige dørpanel! Noen ser kanskje at det mangler en Air Scoop fremme, denne er fjernet med vilje for å få mer kjøling til motoren. Men jeg kjeftet på han og sa han må få den montert igjen, ser mye bedre ut med Inspeksjon Rått Fibrene i alkantaraen er jo helt strøkne! Ut på kjøretur til bilen min Helt råååå lyd i karboninnsuget, og superkjapp i responsen, sikkert pga kammene Han sa at på Autobahn i over 180 km/t så ble innsugslyden litt for drøy Den originale midtkonsollen er mye mer brun/grønn! Blodstrøkent! Jeg er lubben og sitter på i M3 CSL-selfie First date! Kanonkjekk å kjøre sammen med, gidde på når det åpnet seg på veiene Vi ankom en koslig liten photoshoot-plass Mr. Lambos 3D-printet CSL-koppholder Mark 1 ble overlevert til ekte CSL Han var litt skeptisk på om den ville skrape veggene i midtkonsollhullet, men når han så hvor bra den passet så gikk det visst veldig greit Fint par Fint par? Når vi kjørte tilbake så stoppet vi i et kryss. En eldre kar hoppet av sykkelen ved siden av bilen min og smilte og sa "Zwei M Drei!" Jeg pekte frem til CSLen og sa "M Drei CSL!". "Oh lala!" sa han da M3 CSL sine hjulbuer bak er valset fra fabrikk. Absolutt ingen leppe! Michael ble utrolig imponert over arbeidet til Valsemesteren.no på bilen min Whoops, kjørte vi for hardt gjennom byen? Game over. Det var bare tilfeldig at Polizei var der i sin bittelille F31. Utrolig at de får plass til alt. De altfor små bilene har det vært mye snakk om i Tyskland. Takk for besøket og snakkes snart, Michael Jeg ordnet meg VIP-parkering på Cockpit for å sluke en Brattwurst! Tunell under banen. @sjogal sprang urovekkende raskt opp trappene til hvor man kan se på banen i Adenau Litt blå himmel lurer seg frem! Se på den dusten som står feil vei! Kan noen identifisere denne idioten? Koser oss RS 4.0 GT2RS har visst blitt Verdens vanligste bil på Nürburgring, og jeg synes det er ganske ålreit Resten av guttaboys!Jeg stod å brølte i 30 minutt før alle snudde seg Krysser Adenau. Det var sikkert 40 AC Cobra-biler utenfor! Et kvinnemenneske bak rattet! Her ser det ut som jeg skal bli drep to ganger. Men jeg fikk et smil Elektriske gokarter med motorlyd! Jeg lå runde på runde bak en kar som aldri kjikket bak seg eller slapp meg forbi, selv om de flagget på han. Etterhvert kom det en luring bak meg igjen og KRASJET seg forbi oss. "Oookay, er det slik det skal gjøres?" Da kom jeg også forbi Jeg følger alltid med bak og sjekker om det kommer noen med en kjappere gokart, eller noen som veier mindre enn meg. (For ingen kjører jo kjappere enn meg uten de to faktorene ) Trenger litt bensin før noen runder på banen. Pent! Lotus Exige har jeg kjikket på i årevis. De er aldri til salgs! Dette er en 300 S med 300 hestepower og kompressor. Modellbil-stasjonen Det er ikke vanskelig å finne klær i Nürburg. Vi cruiset en tur til industrifeltet rett bak bensinstasjonen. Pleier å være noe snacks på lur der. Litt av en kjeft! Vi går enda nermere! Slapp oss inn i år og! Penere bil utenfor, mener jeg, da Ducktail er aldri feil Passasjeren begynner å lære seg det Estetiske Direktivet. Manthey-Racing bygger Porsche-Racerbiler, også for gatebruk Her skjer det kjekke ting På tide å kjøpe ticket! Banen åpner 17:00 E46 M3 med karbontak var hyperpopulært på Nürburgring i år! Skal vi spleise @Gorg? Mens man venter på at de åpner så drar man på Depoet for å titte litt! Noen som ser Misha i bildet? Nå fikk jeg snakket litt mer med han M3 CSL med blå felger. Kult at den brukes også Om noen reagerte på min M3-logo høyde kontra Michael sin, så ser man her at de varierer litt. Jeg synes den er penest på BMW-logo høyde Det vibrerer i Dremel-tommelen! Hoho Jeg må nok få meg dekktrykk-dings En Porsche-eier som ville inn i sin egen motor M POWEEEEEEER! Faktisk uten karbontak! En tysk magneten! Karboninnsug, Recaro, CSL-felger, front og bakluke Heeeelt grei prosjektbil. Tipper den er temmelig lite Dau! Ein M und M Drei CSL! Overflow carpark! Det andre kvinnemennesket bak rattet. I intet mindre enn i M Drei med veltebur! Kult! Zwei und Zwansisch M Zwei! Bye, bye CSL! Fikk ikke sjans til å snakke med han. Han freste avgårde akuratt når jeg så han var i nærheten av bilen. Guttaboys! M2 YOLO var på Rudskoen når jeg var der i sommer! Svenske F430 med "BLANK" på skiltet, han var overalt! Da har jeg hatt meg et par runder på Nordschleife. Bilen oppfører seg perfekt på banen! Jeg tenker ikke på annet enn kjøringen. Setene sitter man godt og fast i, selene holder deg fast, grep har du rattet, dekkene har latterlig med grep, understellet synes jeg er perfekt, bremsepedalen er en fryd! Her var det ikke mye "Nja, jo, fikse ditt og datt" På en tightere bane hadde nok kjappere styring vært kjekt, men på ringen er den perfekt nå Nabo-nordmann på hotellet Da var det plutselig kveld og duket for New Horizons Music Festival på GP-banen Jeg mistenker at vi er på rett vei Det var litt av et lengtende blikk jeg fikk av min luke-mann! En av 3 små scener. Godt nyttår! Pariserhjul må man ha! Jeg var mest giret på å løpe ut her. Men så sa det Pang! Bilde fra VIP-avdelingen! Det var jo helt sjukt rått på Main Stage! Felix Jaehn, Axwell / Ingrosso, Marshmello, Armin van Buuren! Så her skal vi neste år også! Endret August 29, 2018 av magneten mcelg, mslello, Christer B og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 Ser så konge ut!!! Når du vet datoene for neste år så pm meg, så jeg får booka meg fri i kalenderen. Vil verra me, serdu!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå