magneten Skrevet Oktober 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2018 2 minutter siden, laffe skrev: Belgia... Bytter det at vi snart kan se fram til et reisebrev fra et Spa-opphold? Stemmer det! Skal på trackday 17. Oktober laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 10, 2018 Share Skrevet Oktober 10, 2018 Nice👍 da er det bare å sette seg ned å vente på gratis underholdning (For min del, for deg blir det vel langt fra gratis😅) magneten, MGunders, Frode D og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 11, 2018 Share Skrevet Oktober 11, 2018 Når blire CSL a? Jeg vil høre lyden!!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2018 Når jeg kommer hjem fra Belgia, @ahj! Nå er bilen vasket og klar Kjører avgårde mot Spa Francorchamps i Belgia i morgen Walkabout, Ivrig86, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 God kjørning👍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjogal Skrevet Oktober 15, 2018 Share Skrevet Oktober 15, 2018 Godtur Magne 👍👍 Hilsa mr CSL slenge me ett bilde fra F1 når me va på SPA i August :-)) magneten, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2018 Takker @laffe og @sjogal! Etter en nydelig kjøretur til Stavanger i verdens beste vær, så kom omsider båten. Jeg fikk meg VIP-plass Og en øl i magen som jeg ble bekymringsverdig full av. Våknet opp i dag med nydelig utsikt fra lugaren! Her er dagens lille etappe cityhopper, BjornarHS, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 16, 2018 Share Skrevet Oktober 16, 2018 (endret) Ikke hver dag man våkner til at været er så bra at det er innrammet 😅 Endret Oktober 16, 2018 av danskiii Runey, fxslin, magneten og 3 andre reagerte på dette 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 18, 2018 Share Skrevet Oktober 18, 2018 Håper på nok en 360 graders dekning av denne turen! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 18, 2018 Share Skrevet Oktober 18, 2018 10 timer siden, fxslin skrev: Håper på nok en 360 graders dekning av denne turen! Mtp @magneten sitt bilde-rulleblad kan me nok forventa oss opptil 361 grader Marius2002, sandersander og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 God tur 👌 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Kult, dette ser jeg frem til å følge. Vi har også tenkt å prøve oss på noe trackday på Spa. Men vi blir liksom aldri kloke på hvordan man skal gå frem og hvordan man organiserer det. Blir mye lettere å bare kjøre til Ringen 😉 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Oktober 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2018 (endret) Klar for avgang Banekjøring-dokumentasjonen er klar. Selvfølgelig på blod-tysk Verdens fineste dag å kjøre på! Tankestopp Tananger. Møteplassen hvor vi treffer Stavangergutta på andre turer. Ingen som møtte meg denne gangen Så var det å vente her. De åpnet på slaget 17:59 I am in! Flott solnedgang. Ikke sant, @awt? Omsider kom båten også. VIP-plass, of course! Kakset meg til en forrett! Og et main course Legg merke til den ekstremt lave mengden chips. Opp og hopp! Klar for 1000 km, og 10.5 teoretiske timer til Spa i Belgia Rart å kjøre ut av ferja når det var beksvart i Danmark. Lysnet til etterhvert. Elendig transportselskap. Gjennom drittlandet før kl. 10! Sannheten er hard å svelge @danskiii! Finfin dag i dag også For en nerd. Fuel stop en eller annen plass i Tyskland. Her snakket jeg med en norsk haiker! Hadde han ikke luktet sur krabbe så hadde jeg kastet han med meg rett inn i teinen. Sol og 27.5 grader Dumt skilt! Belgien! Spa Der var vi fremme på Radisson Blu Palace Hotel i Spa-sentrum! Etter 9 timer, 1000 km og 2 stopp Gratis parkering rett utenfor hotellet. 18 euro for å parkere i parkeringskjelleren. Superfint rom Ut på middag med Michael og familien Alle bestilte Belgian Burger Fikk litt mer chips her. Kjempegod! Senere var det mer øl-ing i hotell-baren. Kjempehyggelig kveld Neste morgen, sjekket ut og kasta baggen i hengekøyen Fikk låne meg et par kjøre-hansker av Dieter! @awt og @andreaskarm har sagt de tar livet av meg visst jeg faktisk kjøper kjørehansker, så jeg håper det var greit å låne Inn på litt frokost før avreise til banen. Arme riddere faktisk! Ikke værst 2 minutt ned i gata var det en bensinstasjon med selvvask som åpnet 07:00. Perfekt timing. Med varmt vann i høytykken faktisk. Vi nermer oss banen, og CSLen til Michael er tørst Denne er blodstrøken og har kjørt 40.000 km. Han hadde kjøpt seg blå Endless-bremseklosser for anledningen. De kvein som juling! #becauseracecar Bilen har også understell fra Öhlins. Fremme ca. 07:45 og nyter soloppgangen Det var 2 andre E46-brødre Kjekt du møtte opp i siste liten @fxslin! Herlig stemning. Her har vi sjekket inn og fått oss startnummer! Vi fikk også ordnet slik at vi havnet i samme gruppe. Lurer på når jeg skal fjerne disse Solen står på! CSL. Mye kjekke leketøy. To stk. GT3 Touring faktisk. Gjør oss klar Sjekker dekktrykk og moment på hjulbolter. Porsche-heaven her også, akuratt som på Nürburgring. En GT3 og en GT3 Touring. Ser unektelig moro ut med en X-Bow GT3RS og GT2RS, naturligvis eiet av samme person. Hyggelig å menge oss med Porsche-klubben. Dieter kjører en gul 996 GT3, men den ble ikke klar denne sesongen. Første gruppe er ute å kjører. Ser sånn passe gøy ut En E36 M3 "GT" som kjørte utrolig bra. 7:17.55 på Nordschleife er jo ganske utrolig Tikker seg kalde etter de første rundene! Fy flate for en morsom bane Og rask! Det er kun 3 skikkelig harde bremsepunkt, resten er bånn fis og puse-bremsing. Det er fort gjort å kjøre for raskt opp den kjente Eau Rouge. Der er det temmelig bratt både opp og ned, og går raskt! Der er det om å gjøre å kjøre så nære veggen som mulig, for så å pyse-bremse litt, kaste deg ned i bakken og pyse-bremse litt på vei opp Skamgøy! Strøken. Her har vi Eau Rouge Høydepunktet hver runde Mellom hvert heat var det ca. 1 time pause. Nok å titte på i mellomtiden Michael fikk hjelmen sin airbrusha for anledningen Ble kult! Jeg hadde også planer om det, men fikk ikke tid. På griden Bytte av kjøregrupper. En gruppe kjører inn samtidig som neste kjører ut. Veldig pyntelig En splitters ny Alpine A110. Gøy å se. 250 hest og 1100 kg aluminium. Det var 2 stk. 1M på trackday. En var i vår gruppe Heftig S2000 på vei ut. Bros! En enorm Audi-et-eller-annet! Greit å ha kontakter i Porsche-klubben! Fikk stjålet oss noen stoler med grei utsikt GT3RS og GT2RS-eieren kaster seg fra bil til bil Heeelt gjennomvåt av svette. "You have to attack!" skriker han på tysk Rå bil! Og lyden er så dyp og barsk! 700 hp Kul "livery" Synd vi ikke havnet i samme gruppe @fxslin. Heftige bobler til pynt. Pokal og champagne til pynt. Tror ikke det var noen kåring i noen av gruppene. Jeg fikk ikke så utrolig mye med meg i den tyske "Driver's Briefing" 1Men i vår gruppe. Vi hadde noen fighter med denne her Boksen ved det gamle depoet. Eau Rouge. Justerer dekktrykk rett før vi kjører ut CSL på vei ut Denne runden hadde jeg med meg Dieter, som kan banen inn og ut med sin 996 GT3. Det var skikkelig gøy å få instruksjoner og få nailet plasseringer. Mange vanskelige pyse-bremsesteder da Michael er raskere enn meg i CSLen, så denne gangen fikk vi ikke parkert sammen Tok oss en ulovlig(?) tur til det gamle depoet, hvor bilene kysser veggen før de kaster seg ned i Eau Rouge. Utrolig gøy å være her Heisann! Rett ved siden av stål-veggen-of-death hvor jeg stod mesteparten av tiden. For et trøkk fra bilene Meg og Michael En Mercedes som havnet i sanden. Fikses lett med en slegge. Gjengen Audi-trollet. Strong wing-game Det tok jeg ikke bilde av, men her ser dere Porsche-gutta blåser bremsene rene med trykkluft. Hadde vært gøy med karbontak, @Gorg? Flott utsikt over banen. Nydelig område rundt også Smågammelt bilde Det er Eau Rouge. Flotte folk og flott dag! 26 grader og kjempesol! Siste rundene vi var ute så prøvde vi å kjøre mye sammen, og det var ufattelig moro Han nådde 230 på langsletta, men jeg nådde bare 200. På tide å få gang på CSL-i-fise-ringen! Siste chill før avreise. Kul hjelm Lar adrenalinen koke ned mens vi titter litt på de andre som kjører. Takk for laget, Michael! Helt rå dag Dekkene fikk kjørt seg hvertfall Bilen var tørst! På tide med V-Power Racing 100 Etter tanking kjørte jeg 6 timer non-stop til Hamburg Her ventet kebab i Hamburg(?) Burde hatt hamburger i Hamburg, men det kan vi ta neste gang Funky hotell over parkeringskjelleren. Snarveier til storbyer. Enda mer bensin Startnummer på Gøy å hilse på @awt på tur nok en gang! Men han kjørte av Autobahn med en gang han så meg. En eller annen plass i Danmark Øl-vann, med enorme mengder kullsyre! Fikk hvertfall vasket midtkonsollen. Koser seg i sola Kattevask hos Washngo i Ålborg Fremme i Hirtshals. Fjonge solnedganger på turen Kjekken Jeg vant to(!) flasker vann! På ferja var det hundrevis (ca.) av elektriske Fiat'er. Lugaren med finfin utsikt. Helt klin-kokos alene i baren! Klin-kokos alene på restaurant. Det var ikke mye selskap i min rak-ryggede date. Forret. Og 250 gram kjøtt, som jeg ikke klarte å spise opp. For første gang i historien. Og det var plutselig alt Takk for invitasjonen ned Michael! Fantastisk kjekke folk og en perfekt dag på banen Endret Oktober 23, 2018 av magneten mcelg, Frode D, Diiesel og 27 andre reagerte på dette 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 Så kjedelig ut. Marius2002, andreaskarm, mcelg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 23, 2018 Share Skrevet Oktober 23, 2018 (endret) Godt å se de har skikkelige biler der nede også:-) Dette så da ganske trivelig ut! En bane jeg har veldig lyst til prøve engang! Kjørt den noen ganger på simulatoren da:-) Satser på å få vært med litt neste år, når tracktoyen er litt mer ferdig! Endret Oktober 24, 2018 av fxslin magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå