Designer Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 Fikk montert en liten detalj etter jeg vasket bilen idag. 😊 Hvit reflex over N-merke. Hater det blå merket og er lei sorte N-merker. Da kjører vi heller cleant med hvit reflex til å dekke over. 👌🏼 fupsaker og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 Blir bra det, eneste som irriterer meg med den løsningen er at nummeret da ikke er i senter av skiltet lengre. Daniel., Designer, ogee1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 Får litt samme OCD-inntrykk av usentrert nummer, men heldigvis ikke akkurat det vanskeligste å bytte på om man blir lei heller Designer og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2019 Pleier å slite med milde OCD anfall jeg også men på akkurat dette har jeg slått meg til ro da jeg synes helhvit skilt er så mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Jeg synes det ble fint jeg og hadde lett overlevd den detaljen . Og ja misunner deg bilen bare så du vet det .😀 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 OCD'n min kicka inn. Klarte faktisk ikke se på skiltet mer enn 2 sekunder. Designer, papertiger, Walkabout og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Bare å finne frem blikksaksa og tilpasse skiltet så blir det bra😜 Walkabout og Designer reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 5 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Bare å finne frem blikksaksa og tilpasse skiltet så blir det bra😜 Det gjorde jeg på min e39. ble helt kanon:) hehe Designer og Slavearbeider'n reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2019 Bilen var på diagnose idag hos Bilia. Var en sprekk i EGR kjøleren. Kunne gått værre, men tok den i tide visstnok. Dette var det garantisak på hos BMW så det ble kostnadsfri time og byttet på dagen! 😁 Feilmeldingen på sensoren ble borte også etter dette så det var nok grunnen, skal nå følge med videre i tilfelle den bare er borte midlertidig. Men mekaniker så også at drivakselmansjettene foran hadde store hull begge to, samt feilmelding på slitent batteri. Anbefalt å bytte disse nokså raskt. Så har bedt selger sende meg mansjetter og nytt batteri. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 16, 2019 Share Skrevet Oktober 16, 2019 1 time siden, Designer skrev: Men mekaniker så også at drivakselmansjettene foran hadde store hull begge to, samt feilmelding på slitent batteri. Anbefalt å bytte disse nokså raskt. Så har bedt selger sende meg mansjetter og nytt batteri. 😊 Du har å gjøre med en grei selger om han dekker nytt batteri og drivakselmansjetter uten videre Hadde ikke jeg gjort om jeg hadde solgt en bil som hadde gått såpass langt, noe "slitedeler" her og der må kunne forventes da Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2019 9 minutter siden, Walkabout skrev: Du har å gjøre med en grei selger om han dekker nytt batteri og drivakselmansjetter uten videre Hadde ikke jeg gjort om jeg hadde solgt en bil som hadde gått såpass langt, noe "slitedeler" her og der må kunne forventes da Forhandler kom greit unna garantien til BMW pga den sensorfeilen å så er nå optimistisk. 🤷🏻♂️😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 16, 2019 Share Skrevet Oktober 16, 2019 3 minutter siden, Designer skrev: Forhandler kom greit unna garantien til BMW pga den sensorfeilen å så er nå optimistisk. 🤷🏻♂️😅 Å ja, om det er en forhandler (profesjonell aktør) stiller det seg annerledes. Av en eller annen grunn så tenkte jeg at du hadde kjøpt den av en privatperson Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2019 1 time siden, Walkabout skrev: Å ja, om det er en forhandler (profesjonell aktør) stiller det seg annerledes. Av en eller annen grunn så tenkte jeg at du hadde kjøpt den av en privatperson Hehe nei da hadde jeg ikke håpt så mye 😅 Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2019 Share Skrevet Oktober 17, 2019 (endret) Feilpost Men uansett grattis med ny og staselig bil Endret Oktober 17, 2019 av StigJ Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2019 Ang. dekk så fikk jeg et godt tilbud ift. realiteten på Vianor på 20" vinterdekk. Men for meg er 13-15 lapper for dekk jeg kun for nytte av i en sesong?, så blir det for mye kr. (Vet ikke hvor lenge jeg har denne.) 🤷♂️ Så jeg endte endte opp med å kjøpe et sett med Hakkapeliitta 9 som har gått kun 1 sesong til en gunstig pris. Tenkte først piggdekk i år, men så falt jeg egentlig på piggfritt siden mesteparten av kjøringen går på salta asfalt. Men nå blei det nå pigg alikevel så... 😅 Har hørt mye bra om Hakkapeliitta 9 kontra Hakkapeliitta 8, blir spennende. Muligheter for å teste bilen på isbanen også da. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå