Ampera Skrevet August 9 Forfatter Skrevet August 9 Har også kjøpt meg ny høytrykksspyler, fått den fastmontert med 15 meter slange. Fikk testet den i dag. hanssae, Marius2002, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 10 1
Ampera Skrevet August 9 Forfatter Skrevet August 9 (endret) Tok også en sjekk etter at bilen har vært på service og byttet luftfilter. Har og gjort små oppgraderinger innvendig. Endret August 9 av Ampera papertiger, mslello, Olaandref og 18 andre reagerte på dette 20 1
Ampera Skrevet Søndag kl. 19:03 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:03 Da fikk jeg mulighet til og kjøre M2 på vekta for og se hva den veier. Vekt oppgitt i vognkort: egenvekt kg. 1687. Verdier fra vekta til Statens vegvesen kg. 1680. Det er akseptabelt. Morten B, StigJ, Dusy og 10 andre reagerte på dette 11 2
Ampera Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Grimstad. sveigis, Saltkjelen, mslello og 4 andre reagerte på dette 7
Haug530D Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden På 9.8.2026 den 16.24, Ampera skrev: Har også kjøpt meg ny høytrykksspyler, fått den fastmontert med 15 meter slange. Fikk testet den i dag. Kjøpte slik pistolhåndtak som du har der til min høytrykspyler ifra Aliexpress og det er helt genialt, da kommer man for eksempel til i understell og slikt, jeg kjøpte den forøvrig da jeg skulle fjerne møkk og dritt ifra undersiden på Atlas Copco kompressoren jeg holder på og restaurere.
Ampera Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Grimstad torg i kveld. Saltkjelen, skoglund og sveigis reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå