Ampera Skrevet Oktober 17 Forfatter Share Skrevet Oktober 17 Idag er det 7 år siden jeg så denne for første gangen live. Dette bilde er fra jeg hentet den i Hamburg. KM 498. Dagens km er 49200. Denne har gitt meg mye glede gjennom disse år. Denne er vel ikke salgbar etter en del innlegg i andre tråder her.😎 Denne bilen er brukt på vinteren, kjørt i salt laka i Oslo. Utallige runder på Rudskogen og Vålerbanen, kan ikke se at den har tatt noe skade av dette. Brukt på autobahn for det bilen er god for i over 300 km/t. Bilen har dratt henger utallige mil. Den er aldri vasket i maskin, er håndvasket, aldrig polert av meg, det har andre gjort. Denne bilen har full service historikk fra BMW. Har ryddig eier historikk. Tror ikke du finner så mange 2015 M5 C F10 med færre eiere.😇 Eies av en som har hatt noen BMW opp gjennom årene. I4 M50 er min 10 BMW, 5 av disse er kjøpt ny. 1602 - 2002 Tii - 525 - 320 - 325 - 325Ix - 525 - M5c -M5c - I4M50 Vedlegger en del bilder fra disse år. Lars S, laffe, uglefossen og 25 andre reagerte på dette 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Gratulerer med 7 års eierskap av det noe av det råeste som er her 😊. Hadde kapitalen vært der hadde jeg kjøpt tvert av deg om den var til salgs . Det er akkurat det jeg liker ,du bruker den som om det skulle vært en hvilken som helst bil både til det ene og andre og det er akkurat det den er bygd for . Fortsett med det både bane og tilhenger kjøring 🙏🙌 Ampera, Ron Jeremy og mr.pingu reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Gratulerer med 7 års eierskap, Helmer! Du gjør kunststykkene med det å kjøpe biler som ikke er salgbare ref. banekjøring, elbil etc., så du får trøste deg med at du kommer til å eie disse for resten av livet. ahj, Ron Jeremy, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Gratulerer med 7 års jubileum🎉 Nydelig bilpark du har 👍🏻🚗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 17 Forfatter Share Skrevet Oktober 17 (endret) 11 minutter siden, m-blå skrev: Gratulerer med 7 års jubileum🎉 Nydelig bilpark du har 👍🏻🚗 Takker! Endret Oktober 17 av Ampera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 17 Forfatter Share Skrevet Oktober 17 (endret) 43 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med 7 års eierskap, Helmer! Du gjør kunststykkene med det å kjøpe biler som ikke er salgbare ref. banekjøring, elbil etc., så du får trøste deg med at du kommer til å eie disse for resten av livet. Blir det trangt økonomisk, jeg har jo noe BMW med 2 hjul som kan selges. Denne er ikke banekjørt.😇 Endret Oktober 17 av Ampera fupsaker, BrokeBoi, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 (endret) 16 hours ago, Ampera said: Blir det trangt økonomisk, jeg har jo noe BMW med 2 hjul som kan selges. Om det plutselig blir veldig trangt økonomisk og du må selge mer enn kun tohjulingen, så hadde jeg i en slik situasjon heller solgt huset og sovet i F90en, også kan kona sove i F10en. Aldri selg disse bilene! Det siste jeg vil se er to Individual M5er bli totalt rævkjørt av 20-åringer med litt for mye penger. På finn er allerede 95% av alle F10ene biler med en eierhistorikk som er like lang som handlelisten min på lørdager. F90 vil dessverre også lide av samme skjebne så snart prisen kommer under 800k. 😞 Endret Oktober 18 av BrokeBoi sveigis, Saltkjelen og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 18 Forfatter Share Skrevet Oktober 18 1 time siden, BrokeBoi skrev: Om det plutselig blir veldig trangt økonomisk og du må selge mer enn kun tohjulingen, så hadde jeg i en slik situasjon heller solgt huset og sovet i F90en, også kan kona sove i F10en. Aldri selg disse bilene! Det siste jeg vil se er to Individual M5er bli totalt rævkjørt av 20-åringer med litt for mye penger. På finn er allerede 95% av alle F10ene biler med en eierhistorikk som er like lang som handlelisten min på lørdager. F90 vil dessverre også lide av samme skjebne så snart prisen kommer under 800k. 😞 Det er mye annet som kan selges, før bilene lider denne skjebne. Så lenge jeg har førerkort skal jeg ha dem. Før biler går, har jeg hytte og skogbrukseiendom som ryker først, så kan vi ta huset og flytte inn hos barna så de kan ta vare på sine foreldre.😎😇 Otis, hanssae, E.C. og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Dette liker jeg, biler som er kjøpt for å brukes, men samtidig tas vare på år etter år. Om det er å dra henger/vogn, bane eller autobahn, kjør på. BMW M er laget for å brukes. Kanonflotte biler du sitter med nå, både M5ene og i4en. Det er noe med i4 som treffer meg altså, for en bil! uglefossen, Ampera, Morten B og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Har F10-en faktisk vært polert som du skriver over? Trodde at frozen-lakk ikke var mulig å polere, ref. noen andre poster på forumet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 18 Forfatter Share Skrevet Oktober 18 (endret) 1 time siden, E.C. skrev: Har F10-en faktisk vært polert som du skriver over? Trodde at frozen-lakk ikke var mulig å polere, ref. noen andre poster på forumet her. Det er den. Lakken er matt brun med klarlakk med 30 % glans. Jeg vokset bilen de første åra. Jeg la Drop off i september 2022. Lakken ser blankere ut, men er en drøm og holde ren. Bavaria i Oslo la Drop Off på de i4M50 de leverte med matt lakk. Det fungerer helt perfekt. Endret Oktober 18 av Ampera fupsaker, Marius2002, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 19 Share Skrevet Oktober 19 Fikk pakke fra Temu i dag 😊 Måtte teste kvaliteten på metall skilt med egne bilde på, veldig bra til 68 kr stk 👌 😎 Ampera, fupsaker, skoglund og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 9 Forfatter Share Skrevet November 9 (endret) Da er sesongen over for F10, har ikke fått så mange km i år. Siden den hadde stor service i juli 2022 har ikke denne fått så mange km. Da ble det konstantert at jeg hadde lekkasje på simiringer ut til drivaksler. Det ble skiftet i mai år, men etter at jeg fikk bilen tilbake ble det konstatert at det var ulyd fra diff, i hastighet opp til 75 km. Bilen var inne hos Bavaria for kontroll 2 ganger, i juli ved service og nå i oktober. Da ble det konstantert at den er skadet. Kontaktet IF, fikk godkjent bytte, flott med utvidet forsikring. Avtalen ble at Bavaria gjør dette i mai 25, time er ok. Da starter 2025. Bilen skal også inn til mellomservicen i juli 2025, dette er siste service før avtalen går ut. Bilen feirer 10 års jubileum. Endret November 9 av Ampera fupsaker, E.C., Marius2002 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 9 Forfatter Share Skrevet November 9 (endret) Denne går også snart i vinteropplag. Skal demontere en del deksler innvendig for levering til salmaker. Det er ca. 10 m2 med skinn på vei, så regner med at det bør holde. 000010 2005264 - 7062393EU 7,250 M2 Merino Feinn FG SRT Ü,tartufo 000011 2005157 - 7062507EU 2,790 M2 Merino Feinn FG SRT,rauchweiss Endret November 9 av Ampera KireS, Saltkjelen, fupsaker og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 15 Forfatter Share Skrevet November 15 Da kom det pakke. Litt skinn. Da kommer flere plast deksler til og bli kledd i skinn. BimmerFan!, Orjan, BMWE39turbo og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå