josulf Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 (endret) Tenkte å dele noen bilder av min 1994 850CIA HM56-CSi bilen ble levert ny i fra Hamann i 1994 😎 Endret Februar 2, 2020 av josulf Ny overskrift BTS, paukri, Ampera og 32 andre reagerte på dette 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 Her må jeg bare si fytte katta for en bil !😀 E31 er en bil jeg alltid har likt ,og bare en Hamann utgave er jo sånn man leser om . Hva er specs på denne motormessig ,og er dette en du har hentet inn til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 Grom bil! Driver og sikler litt på e31 selv, hold oss oppdatert 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Desember 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2019 (endret) Bilen har eg importert, brukte litt tid på å få skilt på den pga dokument krav til svv🥴 Motor er 5.6l 420hk 335 bak dekk på 11x18" og 245 front dekk på 9x18" Endret Desember 3, 2019 av josulf fxslin, Diiesel, BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 Igjen nydelig bil. Post gjerne ofte her og vi tåler bilder fra innvendig og . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 Dette er fett! Her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Desember 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2019 (endret) Innvendig er den veldig vanlig 😊 Den er breddet litt (Hamann breitversion ) Motor og drivlinje, eksos, Front, sideskjørt og felger er Hamann understell ble byttet til bilstein og eibach pga knekt fjær å slappe dempere av han jeg kjøpte bilen av 😊 Endret Februar 10, 2020 av josulf Skrive feil mslello, Marius2002, Skulebollen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Desember 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2019 (endret) Har levert den fra meg på lakk og litt modifisering for et par uker siden, litt ekstra bredding av skjermer bak hjulbuene for å få den "sømløs" . Har kjøpt litt nye lykter og pakkninger + div 😊 Er bestilt ny frontrute også 🤗 Skulle bare ha lett lakkings men ble litt mer, støtfanger bak hadde en teit overgang fra hamann som jeg ville ha bort 😎🙈 Satt bilen bort til Skår & Gundersen lakk, skal bli 100% 🤗 så min jobb blir å se på arbeidet å kjøpe deler 😝 Endret Desember 28, 2019 av josulf Walkabout, Daniel., fupsaker og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2019 Share Skrevet Desember 3, 2019 Dette var jo ett smykke av en bil, veldig artig at det også er en sjelden Hamann utgave. Dette er jo så absolutt ikke hverdagskost 😀 E31 er helt klart en av mine absolutt favoritt BMWer 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 Grattis med meget tøff E31 Ganske beefy bakhjul også. Så E61 din i Åsane for litt under 2 uker siden. Var fin lyd i den med DPF delete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 E31 med V12 og rustfritt eksos under kaldstart, står som en av mine topp 3 BMW opplevelser ever! Fantastisk lydbilde som latterliggjør disse moderne «tøffe» fiselydene fra små I4. her har du et smykke som bare vil øke i verdi, kos deg med denne! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 WOW! Nydelig bil du har funnet der; en "standard" E31 er jo stilig nok, men denne har det lille ekstra som vi entusiaster liker så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 (endret) Dette var ingenting annet en helt fantastisk skamkul bil Her var alt riktig. Endret Desember 4, 2019 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 Flott bil. Modig å la de hjulene henge på til lakk 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josulf Skrevet Desember 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2019 12 minutter siden, e30 tic skrev: Flott bil. Modig å la de hjulene henge på til lakk 🤔 De skal av på fredag😊 bytte yterringer, å få litt lakk på senter mens bilen blir gjort ferdig ✌ e30 tic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå