StigJ Skrevet Juni 12, 2023 Share Skrevet Juni 12, 2023 Jaja, Kan jo sette pausestolen utenfor porten da Så rimelig rart ut med Z4en i lufta der under åpen himmel Gleder meg til jeg også får meg en slik løfter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2023 1 hour ago, StigJ said: Jaja, Kan jo sette pausestolen utenfor porten da Så rimelig rart ut med Z4en i lufta der under åpen himmel Gleder meg til jeg også får meg en slik løfter.... Ja det minnet om noe tivoligreier 😂 Skal bli bra med tak , ikke alltid været er som i dag 😎 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2023 Hjemme hos reportasje i Spilehjulet , medlemsbladet til Gammelbilens Venner ☺️ papertiger, wSax, laffe og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2023 Roadtrip på Vestlandet 🙂 Første dag gikk fra Aksdal til Ulvik, tak og viskere på 😅 men er optimist og lar B6'en bli hjemme 👍 StigJ, KKME30, Orjan og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 29, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2023 Kaldstart etter vask i dag , synes det er lett å bli glad i den lyden 🥰 128141145_20230729_1115052.mp4 Ron Jeremy, Kolstad Jr., HakonLimseth og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Juli 29, 2023 Share Skrevet Juli 29, 2023 På 12.6.2023 den 13.51, hanssae skrev: Nei det blir nok ikke mer en 3 små 😊 det blir fokus på veggplass og det som er inne 🤩 Utsikten har jeg allikevel. Fikk nye slanger i dag, startet med den letteste 😁☺️ Herlig bilde, hadde været hold seg sånn hele tiden , kunne du å spart deg mange kroner i bygg:) 🤪mange land jeg har sett utendørs løftebukk verkstedene , men tipper det er for små/raske reparasjoner. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 4, 2023 Forfatter Share Skrevet August 4, 2023 Videre på vestlandet med Cabriolet hadde vi noen fine dager i og rundt Ulvik , stillt og flere byger , ikke bare en ☺️ Flott frokost på Brakanes Og så var det pakking , hun ble enig i at det er enklere med bag enn koffert 😁 Over Vikafjellet begynte det å sprekke opp , men fremdeles noen byger Gamle steiner og flott naust i Vik Så kom vi til Askvoll og var klar for ferga ut til Værlandet , 50 minutt med gratis sightseeing i havgapet , fantastisk 🤩 Skiltet på fergekaien 👍 Naturen på Værlandet og Bulandet var helt utrolig , 10 km med vei som gikk over broer , knauser og bommulsmarker jeg ikke har sett maken til. Airbnb hytten vi bodde i Fikk et gledelig gjensyn med gamle Tau ferga fra Lavik til Oppedal Så kom vi til neste hytte i Matre , nesten der ingen skulle tro at det var noen ting , bare flott og vill natur Hjemme etter en uforglemmelig tur med mange intrykk , for et land vi bor i 😍 Tore Høgvold, tambur4, sveigis og 22 andre reagerte på dette 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Jeg spurte svigermor for noen dager siden om hun tilfeldigvis hadde sett en litt spesiell «BMW» to dørs. «Jo! Det har jeg, den stod parkert nedom meg» Værlandet og Bulandet er en vanvittig spesiell plass, veldig fint der. For øvrig flott bil og bilder Marius2002, hanssae og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 4, 2023 Share Skrevet August 4, 2023 Flott tur, og absolutt riktig redskap som ble brukt. Er mange fine øysamfunn langs kysten vår som ofte blir litt glemt. hanssae og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 5, 2023 Forfatter Share Skrevet August 5, 2023 13 hours ago, Snagg30 said: Jeg spurte svigermor for noen dager siden om hun tilfeldigvis hadde sett en litt spesiell «BMW» to dørs. «Jo! Det har jeg, den stod parkert nedom meg» Værlandet og Bulandet er en vanvittig spesiell plass, veldig fint der. For øvrig flott bil og bilder Takk for det Observang svigermor du har , min hadde til nøds husket en merkelig grå bil 😂 Ja det var utrolig spesielll plass , og det må være en opplevelse å bo der . 8 hours ago, awt said: Flott tur, og absolutt riktig redskap som ble brukt. Er mange fine øysamfunn langs kysten vår som ofte blir litt glemt. Takk ja vi valgte riktig bil , selv om det ble noen plutselige stopp når det regnet på andre siden av tunellene 😁 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 5, 2023 Share Skrevet August 5, 2023 Flott tur dette @hanssae . Sånne turer er koslig ,ikke minst må jo være en riktig så fin kamerat å kjøre og 😊 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 27, 2023 Forfatter Share Skrevet August 27, 2023 Nå begynner det å komme seg med garasjen 🙂 Første bil under tak ble oljeskift på datterens D3 ahj, m-blå, papertiger og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 27, 2023 Share Skrevet August 27, 2023 Du har uten tvil noe å se frem til her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 28, 2023 Forfatter Share Skrevet August 28, 2023 15 hours ago, awt said: Du har uten tvil noe å se frem til her. Takk for det 😊 Ja her har jeg store planer, det skal bli akkurat slik jeg har drømt om, pluss litt til 👍😀 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 5, 2023 Forfatter Share Skrevet September 5, 2023 Nå drar det seg till med hentelapper på posten 🙄 Nesten uutholdelig å vente 😎😁 tambur4, fupsaker, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå