hanssae Skrevet September 14, 2023 Forfatter Share Skrevet September 14, 2023 Snart klar med kaffebordet , bare litt pussing og lakk Fikk tak i en orginal 19" som jeg splittet og støpte i . Ferdig med EL og klar til isolasjon og gips , Ble litt fliring når jeg fikk spørsmål om stikken oppe på veggen . . . Fjernsyn så klart 😎 12 Led panel i taket burde holde ☺️ tennbrikket, Marius2002, PIIIPower og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 14, 2023 Share Skrevet September 14, 2023 Dette blir så bra og tenker du gleder deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 15, 2023 Forfatter Share Skrevet September 15, 2023 11 hours ago, sveigis said: Dette blir så bra og tenker du gleder deg 😊 Tusen takk Ja jeg ser virkelig frem til å komme i hus snart , B6 en har vært borte på hybel hele sommeren 😒 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2023 Siste dagen til snekkerene med kake og flagg 🙂 Nå skal jeg sparkle , og det har jeg aldri gjort, så det kommer til å gå bra 😄 E.C., mslello, sveigis og 20 andre reagerte på dette 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 4, 2023 Share Skrevet Oktober 4, 2023 Ser bra ut dette. Hvilken løfter har du? Hvor langt under gulvoverflaten bygger den? Hva er den laveste høyden der den låser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2023 21 hours ago, E.C. said: Ser bra ut dette. Hvilken løfter har du? Hvor langt under gulvoverflaten bygger den? Hva er den laveste høyden der den låser? Takk for det 😊 Det er Techlift S7 MK 2 fra EF motor. Her er bilde når den henger på nederste låsen. skoglund, E.C. og Ampera reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2023 Treffer ikke helt enda. . . . Men om en stund så er det Gull inni der 😀 StigJ, fupsaker, tambur4 og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 15, 2023 Share Skrevet Oktober 15, 2023 Blir bra dette 😊 korleis er isolasjonsevnen på en slik rulleport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2023 5 hours ago, Skulebollen said: Blir bra dette 😊 korleis er isolasjonsevnen på en slik rulleport? Takk for det 🙂 Hvordan denne porten er i forhold til vanlig vet jeg ikke, holder 25 grader med varmepumpen nå når det er 4 - 5 om natten så det ser bra ut 🙂 Den knepper veldig godt sammen når den stenger så det er ikke sikkert at det er så stor forskjell med så mange felt. Det var for å unngå konflikt med liften jeg valgte denne , og er glad det ble slik. Veldig ryddig og fin løsning. fupsaker, m-blå og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 17, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2023 Varmt og godt i garasjen 🙂 Er godt nede i tredje spannet med sparkel nå og begynner å få dreisen på det 😄😎 Ser frem til å teste malersprøyten Ampera, papertiger, ahj og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 17, 2023 Share Skrevet Oktober 17, 2023 Ser meget bra ut hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2023 Fikk tromlene fra TESS i dag , og måtte prøvehenge dei , En for spyling og en til høytrykk , begge på 20 meter 🙂 Holder også på med heiseanordning til dekk hotellet på hemsen mslello, M-jakob, ahj og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 14, 2023 Forfatter Share Skrevet November 14, 2023 Enda en milepæl i boks, Ser lys i tunnelen nå , og det er ikke et tog som kommer i mot 😄 Nå må jeg få epoxy på gulvet og bestille innredning fra Garage 15 👍 fupsaker, mslello, BimmerFan! og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 14, 2023 Share Skrevet November 14, 2023 Lekkert 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 14, 2023 Share Skrevet November 14, 2023 Ser svært så bra ut dette her! En trommel for trykkluft også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå