papertiger Skrevet Februar 15, 2020 Share Skrevet Februar 15, 2020 Lekkert! 😍 opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Februar 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2020 Nærmere asfalten på vei inn i garasjen enn jeg har trodd til nå. Spørs litt med den senkingen🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Februar 15, 2020 Share Skrevet Februar 15, 2020 Man må lide for skjønnheten - du må modde bilen OG oppkjøreselen opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Februar 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2020 6 minutter siden, macrorain skrev: Man må lide for skjønnheten - du må modde bilen OG oppkjøreselen Ha ha godt poeng! Det gjelder å være løsningsorientert ja😂 macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Nydelige felger og herlig fargekombo Men litt senk skulle du hatt! opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Mars 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2020 Stødig ensifret pluss på gradstokken må da være bra nok til omlegging😁 Fargevalg på felgene har krevd litt mental tilvenning, men jeg er så utrolig fornøyd. Jeg synes disse hjulene endrer bilen på en veldig kul måte. Dusy, fupsaker, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 13, 2020 Share Skrevet Mars 13, 2020 Veldig kult, men trenger senk! Da ville jeg heller droppet leppa foran om det så må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Mars 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2020 Akkurat nå, Walkabout skrev: Veldig kult, men trenger senk! Da ville jeg heller droppet leppa foran om det så må til Ha ha det er notert, nok en gang! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Mars 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2020 (endret) 14 minutter siden, Walkabout skrev: Veldig kult, men trenger senk! Da ville jeg heller droppet leppa foran om det så må til Eneste jeg er litt bekymret for er ytelsen på understellet og om det går an å beholde funksjonen til "Adaptive M Suspension". Ønsker ikke å gjøre endringer som forringer kjøreegenskapene🤔 Endret Mars 13, 2020 av opienor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 13, 2020 Share Skrevet Mars 13, 2020 51 minutter siden, opienor skrev: Eneste jeg er litt bekymret for er ytelsen på understellet og om det går an å beholde funksjonen til "Adaptive M Suspension". Ønsker ikke å gjøre endringer som forringer kjøreegenskapene🤔 Kjøp senkefjærer da kan du fortsatt ha adaptivt understell. Fjærene bestemmer bare høyden på bilen opienor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 15, 2020 Share Skrevet Mars 15, 2020 Ble utrolig bra de der, bare senke nå som nevnt så blir det helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 15, 2020 Share Skrevet Mars 15, 2020 Ble bare kjempefint dette .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juni 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2020 I dag har jeg vært hos OPT på Høvik og hentet ny-shina bil😀 Bilen har fått seg en runde med polering og IGL Kenzo keramisk coating. Resultatet ble meget bra. Flinke folk! Walkabout, Dusy, Fahad og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juli 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2020 (endret) Grillen samler mye dritt og lort som legger seg på radiatorene. I tillegg måtte jeg kjøre igjennom en oversvømmet vei for noen uker siden, og da la det seg et tett lag med rekved. Så i kveld var det på med knebeskyttere og hodelykt og legge seg ned foran bilen med modifisert støvsugerslange og grillspyd og la det stå til. Fikk faktisk ut så godt som alt. Blant høydepunktene kan nevnes svære spyfluer, bark, treflis, lange strå, småstein, flere røyksneiper og deler av en refleks. Godt å få det gjort😀 Endret Juli 11, 2020 av opienor ///M-ini95, mslello og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Juli 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2020 Da var turen kommet for litt oppgradering i cockpit. M Performance alcantara-ratt, rød start/stopp-knapp og karbon girvelger og innfatning. Synes det ble veldig bra😀 Marius2002, Fahad, mslello og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå