Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Haroni skrev:

Har kun kontraktsnummer til Bavaria 1005XX.

OK, må ha en annen nummerserie de da - Når skrev du kontrakt på bilen?

Jeg skal en tur bortom Bilia i løpet av dagen, for å høre om det skjer noe mer med min bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos Jæger ifm litt småting på konebilen. Satt i loungen og ventet, og kunne ikke unngå å plukke opp litt av det selgerne snakket om på telefon. Det gikk mye i kunder som ventet på i4 og iX, stengte fabrikker, delemangler osv. Kan ikke bare være kjekt å være nybilselger i disse tider, selv om selve salget går bra.

De hadde forøvrig en i4 inne i butiken i Brooklyn Grey. Den fargen var mye finere enn jeg hadde forestilt meg. Utenfor sto en demobil i frozen portimao. Den var ikke noe fin. Vanlig portimao er langt finere.

 

Kan forøvrig bekrefte at bilene er relativt høye, etter å ha sett de på nært hold, men ikke så høye som noen av de som er avbildet på forrige side. Der vil jeg anta det er en form for transportmodus ja.

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, papertiger skrev:

@fupsaker-spec på den jo. For en rålekker bil! 

Heldigvis ikke helt lik min. ;-) Har nok noe utstyr utover den med M-belter, røde bremser osv. Men kanskje den mest edruelig prisede M50'n som har vært på finn.no til nå. Om ikke annet for Supercharged. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fupsaker skrev:

Heldigvis ikke helt lik min. ;-) Har nok noe utstyr utover den med M-belter, røde bremser osv. Men kanskje den mest edruelig prisede M50'n som har vært på finn.no til nå. Om ikke annet for Supercharged. 

Mangler vinterdekk da… Pluss på 25k der for sett for sett fra BMW  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Andreas_R skrev:

Vurderer å gå for Portimao Blå i stedet for Aventurin Rød. Da jeg begynner å tvile på kombinasjonen Aventurin og Tartufo fullskinn. Tror Tartufo skinnet står seg bedre mot Portimao eller for så vidt Tanzanite. Innspill?

Her er jeg helt enig! Aventuri er nydelig men ikke noe jeg hadde valgt med tartufo. Jeg har bygd meg flere biler for å visualisere og tanzanite/tartufo er innertier :) Portimao er og lekkert, og kan passe fint med Tartufo. 
 

Spottet denne nylig, var rå lekker. Manglet bare brunt interiør. 9AE1343D-AE6E-41E1-9B7F-322CA5AA8EB6.thumb.jpeg.16736c66402c09ffbdbd86084aa45872.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...