modus Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 Da er ny bil på vei til meg:)) IMG_2002.mov hemperen, Dusy, mossing 92 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 Grom motor, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 5, 2020 Share Skrevet Juni 5, 2020 Utrolig kult! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 6, 2020 Share Skrevet Juni 6, 2020 Grattis! Grom lyd på disse👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2020 For en kjøremaskin😀 BTS, KireS, Walkabout og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 Nydelig! Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 Gratulerer med grom bil! Har vært å siklet på en som har stått hos Bilia Drammen, og det er en utrolig tøff bil! Her må det pøses på med bilder utvendig, innvendig og utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 Og videoer med lyd😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2020 Er vel det meste av utstyr på denne😊 lyden er bare helt rå😊litt synd det er aukustisk glass...må ha vinduene åpen da man kjører😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 9, 2020 Share Skrevet Juni 9, 2020 Gratulerer med rå X! Hørte først en slik både på tomgang og i godt pådrag på en autobahn-rasteplass i Tyskland for et par år siden, og har siklet siden! «Nye» X3 er en flott modell, og denne er prikken over i’en! (X3 M har vel tødler over i’en da 😛 ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Juni 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2020 Etter 40 mil i denne herligheten har jeg funnet ut at siden den ble levert på h&r fjærer blir det byttet tilbake til orginal fjærer. Synes bilen er for stumpete rett å slett:)Hva synes dere om å Blacke bilen? Er veldig usikker selv..blir værtfall bestilt performance tak spoiler fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 (endret) Blacked out Endret Juli 1, 2020 av modus paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 1, 2020 Share Skrevet Juli 1, 2020 (endret) Jeg ville beholdt den som den var. Eller i alle fall ramma rundt grillen. Men så er jeg en gammal gubbe også, da. Uansett flott bil! Endret Juli 1, 2020 av ogee1 Mathiseen, mslello, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Lekker bil! herlig skyv i disse. Fikk prøvd en X4 med samme motorisering for et par år siden. Likte den veldig godt. Synes originalgrillen på disse er penest. Men om sort så ville jeg i alle fall hatt uten ebaystipene scoot, fxslin, humpfy og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 Enig.var bare en monterings test av stripene😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå