modus Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Da er ny bil på vei til meg:)) IMG_2002.mov mslello, KireS, Snagg30 and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Grom motor, grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 Utrolig kult! Gratulerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
KireS Posted June 6, 2020 Share Posted June 6, 2020 Grattis! Grom lyd på disse👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
modus Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 For en kjøremaskin😀 Saltkjelen, Krisfje, Snagg30 and 11 others 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walkabout Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Nydelig! Pøs på med bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlsius Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Gratulerer med grom bil! Har vært å siklet på en som har stått hos Bilia Drammen, og det er en utrolig tøff bil! Her må det pøses på med bilder utvendig, innvendig og utstyrsliste Link to comment Share on other sites More sharing options...
KireS Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Og videoer med lyd😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
modus Posted June 9, 2020 Author Share Posted June 9, 2020 Er vel det meste av utstyr på denne😊 lyden er bare helt rå😊litt synd det er aukustisk glass...må ha vinduene åpen da man kjører😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
papertiger Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Gratulerer med rå X! Hørte først en slik både på tomgang og i godt pådrag på en autobahn-rasteplass i Tyskland for et par år siden, og har siklet siden! «Nye» X3 er en flott modell, og denne er prikken over i’en! (X3 M har vel tødler over i’en da 😛 ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
modus Posted June 13, 2020 Author Share Posted June 13, 2020 Etter 40 mil i denne herligheten har jeg funnet ut at siden den ble levert på h&r fjærer blir det byttet tilbake til orginal fjærer. Synes bilen er for stumpete rett å slett:)Hva synes dere om å Blacke bilen? Er veldig usikker selv..blir værtfall bestilt performance tak spoiler Saltkjelen and fupsaker 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
modus Posted July 1, 2020 Author Share Posted July 1, 2020 (edited) Blacked out Edited July 1, 2020 by modus paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogee1 Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 (edited) Jeg ville beholdt den som den var. Eller i alle fall ramma rundt grillen. Men så er jeg en gammal gubbe også, da. Uansett flott bil! Edited July 1, 2020 by ogee1 mslello, Mathiseen, Saltkjelen and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Lekker bil! herlig skyv i disse. Fikk prøvd en X4 med samme motorisering for et par år siden. Likte den veldig godt. Synes originalgrillen på disse er penest. Men om sort så ville jeg i alle fall hatt uten ebaystipene mslello, Snagg30, Ron Jeremy and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
modus Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 Enig.var bare en monterings test av stripene😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts