modus Skrevet Juni 5, 2020 Skrevet Juni 5, 2020 Da er ny bil pÄ vei til meg:)) IMG_2002.mov Snagg30, fupsaker, Marius2002 og 8 andre reagerte pÄ dette 11
modus Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Skrevet Juni 9, 2020 For en kjĂžremaskinđ mslello, papertiger, Krisfje og 11 andre reagerte pĂ„ dette 14
Carlsius Skrevet Juni 9, 2020 Skrevet Juni 9, 2020 Gratulerer med grom bil! Har vĂŠrt Ă„ siklet pĂ„ en som har stĂ„tt hos Bilia Drammen, og det er en utrolig tĂžff bil! Her mĂ„ det pĂžses pĂ„ med bilder utvendig, innvendig og utstyrsliste Â
modus Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Skrevet Juni 9, 2020 Er vel det meste av utstyr pĂ„ denneđ lyden er bare helt rĂ„đlitt synd det er aukustisk glass...mĂ„ ha vinduene Ă„pen da man kjĂžrerđ
papertiger Skrevet Juni 9, 2020 Skrevet Juni 9, 2020 Gratulerer med rĂ„ X! HĂžrte fĂžrst en slik bĂ„de pĂ„ tomgang og i godt pĂ„drag pĂ„ en autobahn-rasteplass i Tyskland for et par Ă„r siden, og har siklet siden! «Nye» X3 er en flott modell, og denne er prikken over iâen! (X3 M har vel tĂždler over iâen da đ ).
modus Skrevet Juni 13, 2020 Forfatter Skrevet Juni 13, 2020 Etter 40 mil i denne herligheten har jeg funnet ut at siden den ble levert pÄ h&r fjÊrer blir det byttet tilbake til orginal fjÊrer. Synes bilen er for stumpete rett Ä slett:)Hva synes dere om Ä Blacke bilen? Er veldig usikker selv..blir vÊrtfall bestilt performance tak spoiler Saltkjelen og fupsaker reagerte pÄ dette 2
modus Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Skrevet Juli 1, 2020 (endret) Blacked out Endret Juli 1, 2020 av modus paukri reagerte pÄ dette 1
ogee1 Skrevet Juli 1, 2020 Skrevet Juli 1, 2020 (endret) Jeg ville beholdt den som den var. Eller i alle fall ramma rundt grillen. Men sÄ er jeg en gammal gubbe ogsÄ, da. Uansett flott bil! Endret Juli 1, 2020 av ogee1 mslello, Saltkjelen, Ron Jeremy og 1 annen reagerte pÄ dette 4
StigJ Skrevet Juli 2, 2020 Skrevet Juli 2, 2020 Lekker bil! herlig skyv i disse. Fikk prÞvd en X4 med samme motorisering for et par Är siden. Likte den veldig godt. Synes originalgrillen pÄ disse er penest. Men om sort sÄ ville jeg i alle fall hatt uten ebaystipene    Snagg30, scoot, Mathiseen og 5 andre reagerte pÄ dette 8
modus Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Skrevet Juli 2, 2020 Enig.var bare en monterings test av stripeneđ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ