HenrikEvenstad Skrevet April 24, 2021 Forfatter Share Skrevet April 24, 2021 4 timer siden, Martin-D skrev: Dæven den var flott. Nydelig fargekombinasjon! Vi trenger uten tvil flere bilder av interiør også 🙂 Det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikEvenstad Skrevet April 24, 2021 Forfatter Share Skrevet April 24, 2021 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Dette var en usedvanlig flott M4, kult med denne spesielle fargen. M4 har blitt en vanlig bil i Norge (ikke noe negativt i det) og da synes jeg det går inflasjon i sort og hvit, så stilig at du går for denne fargen 👍 Gøy at det kommer litt tråder på M biler her på forumet 😀 Artig med noe ikke alle andre har! Veldig mye F80 / F82 i landet, så er gøy å kunne ha drømmebilen, men fortsatt skille seg ut i mengden Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 24, 2021 Share Skrevet April 24, 2021 For en griselekker m4 og ikke minst fargekombinasjonen . Rett og slett helt nydelig 😊 HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet April 24, 2021 Share Skrevet April 24, 2021 Fet bil i en nokså sjelden farge!👌 Du var ikke tilfeldigvis innom Lørenskog-området for noen dager siden? Mener jeg så en M4 i akkurat den fargen her. Jeg så en M4 i samme farge i forrige sommer, men det var nok ikke deg da bilen din ikke var i Norge på den tiden. Det må ha vært "den andre", som du nevnte. HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 24, 2021 Share Skrevet April 24, 2021 Dette var meget pent, digger fargen! Stiller meg i rekken og etterspør mer bilder Håper du poster mer om denne i tråden framover. HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 Gratulerer! M biler fortjener noe annet enn melk og brød farger, dette var lekkert. Trenger noe mer interiør bilder. nyt bilen! HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikEvenstad Skrevet April 25, 2021 Forfatter Share Skrevet April 25, 2021 12 timer siden, BrokeBoi skrev: Fet bil i en nokså sjelden farge!👌 Du var ikke tilfeldigvis innom Lørenskog-området for noen dager siden? Mener jeg så en M4 i akkurat den fargen her. Jeg så en M4 i samme farge i forrige sommer, men det var nok ikke deg da bilen din ikke var i Norge på den tiden. Det må ha vært "den andre", som du nevnte. Kjørte gjennom Lørenskog på Onsdagen ja, nettopp hentet den da BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 25, 2021 Share Skrevet April 25, 2021 Gratulerer med skikkelig grombil, bilen kledde den fargen godt HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Gratulerer med tøff bil HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Gratulerer! Rå bil i rå farge Skiller seg godt ut uten å være "for mye". Vil gjerne se flere bilder av interiøret! Veldig tøft med sømmer som matcher med den utvendige fargen. HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 26, 2021 Share Skrevet April 26, 2021 Gratulerer med flott bil! HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikEvenstad Skrevet Mai 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2021 Har skjedd noen småting siden sist, blant annet tatt noen bedre bilder sammen med Kevin Fisher (@_wizardmedia_) for å vise frem fargen! Her var bilen fortsatt i orginal stand. Nå har bilen fått montert på EMD Senkefjører og spacere. 12mm foran og 15mm bak. Har også skiftet ut de små orginale eksostuppene med BMS sine 3,75". Er bestilt VRSF Single mid-pipe, carbon mp frontleppe, psm carbon sideskjørt, 3-delt carbon diffuser og carbon high kick vinge. Poster nye bilder når dette er montert Ha en fin helg! Kvasi, Olaandref, mathiseeen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mai 15, 2021 Share Skrevet Mai 15, 2021 Sinnssyk bil og farge! Gratulere! Facelift lykter ville virkelig blitt rått med den fargen 😎 HenrikEvenstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikEvenstad Skrevet Mai 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2021 20 timer siden, Solberg93 skrev: Sinnssyk bil og farge! Gratulere! Facelift lykter ville virkelig blitt rått med den fargen 😎 Det er i tankeboksen enda, men vil nok bli noe annet etterhvert! Både foran og bak😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 16, 2021 Share Skrevet Mai 16, 2021 Jeg synest alt av ///M er kremen av biler, men slenger du på en farge som den her pluss grønne sømmer innvendig så har du en helt perfekt bil i mine øyne. Denne her kan jeg selv tenke meg den dagen den kommer for salg fupsaker og HenrikEvenstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå