Gå til innhold

De gamle funker ennå, både bil og sjåfør.


 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, *MrB* skrev:

Hadde en E92 325i 3.0 M-sport manuell fra 2011 til 2018. Av alle biler jeg har eid, er det uten tvil den jeg har vært mest glad i. (og da har jeg M5 i garasjen).

Du verden. Det sier jo mye om hvorfor vi ikke har byttet. Vi har også manuelt gir. Og ingen turbo. Det gir herlig kjøreglede der veien tillater det. 😁 Men M5 er jo større, sterkere og romsligere da... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å se at du stadig koser deg med denne bilen, og nesten litt sprøtt at denne tråden dukket opp nå. Er ikke mer enn etpar uker siden jeg, husker ikke hvorfor, kom til å tenke på tråden du lagde her når du kjøpte bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, StigJ skrev:

Treffer på denne titt og ofte rundt Kleppområdet. Tror aldri jeg har sett den skitten 🤩

He he. Det var jo kjekt å høre. 😀 Jeg har relativt nylig polert og bonet bilen og så tørt som det har vært i det siste har jeg vært flittig i selvvaskanlegget på CircleK i Klepp. Kjører bare på med spyling med høytrykk  i et par minutt så er den rimelig grei å se på. 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, StigJ skrev:

Treffer på denne titt og ofte rundt Kleppområdet. Tror aldri jeg har sett den skitten 🤩

 

44 minutter siden, Kvasi skrev:

Kult å se at du stadig koser deg med denne bilen, og nesten litt sprøtt at denne tråden dukket opp nå. Er ikke mer enn etpar uker siden jeg, husker ikke hvorfor, kom til å tenke på tråden du lagde her når du kjøpte bilen. 

Det var spennende å kjøpe helt ny BMW for ti år siden. Trodde jo aldri det skulle bli mulig. Og kjøpsprosessen ble ekstra hyggelig da salgskonsulenten og jeg virkelig fant tonen. "Drømmebilen" ble virkelighet og er det fremdeles. I alle fall innen det som er økonomisk oppnåelig. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BMWforalle said:

Du verden. Det sier jo mye om hvorfor vi ikke har byttet. Vi har også manuelt gir. Og ingen turbo. Det gir herlig kjøreglede der veien tillater det. 😁 Men M5 er jo større, sterkere og romsligere da... 😁

M5’en er gammel (1999) og mer et klenodium. Frykten for å ødelegge noe dyrt demper nok gleden noe, men for all del: det er jo en fantastisk bil. Innlegget var ment som kompliment til din bil og ikke nedsnakking av M5. E92 med N53 og rett utstyrsspec er vel så tett opp mot den klassiske bmw-oppskriften som det et mulig å komme med en nyere bil. Og ja: 325i er kvikk nok til å gi glede. 
 

Bilcn din ser ut til å holde seg godt, og jeg er sikker på at føreren står i stil 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2021 den 14.16, Ron Jeremy skrev:

Slikt er kult.

Har en godt voksen nabo med en strøken E46 325i sedan, med 4 blås ut bak. 
Den bilen holder seg godt og er aldri skitten, veldig gøy og ikke minst inspirerende å se!

Kos dere med bilen og nyt sommeren!

 

 

Takk for det. Vi nyter det vi kan. ☺️

Gleden ved å pleie og å kjøre bil har heldigvis holdt seg gjennom mange år. Og i sommer har det vært rimelig enkelt å holde bilen ren. 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...