*MrB* Skrevet Juni 10 Skrevet Juni 10 Gratulerer med beste bilen og beste fargen. (Overhodet ikke inhabil). Alpinafelger er helt rett. Har lyst på det selv. m-blå reagerte på dette 1
m-blå Skrevet Juni 10 Forfatter Skrevet Juni 10 12 timer siden, KireS skrev: Meget pen bil du har fått deg! Takker. Ja etter lang tids leting fant man en i «rette» fargen for meg. 10 timer siden, Ron Jeremy skrev: Luxury Line er undervurdert. Dette ble 10 av 10, klasse! Ja luxury line har vel tidligere for meg vært «gubbebil» men nå drar åra seg til her 😉😊 9 timer siden, *MrB* skrev: Gratulerer med beste bilen og beste fargen. (Overhodet ikke inhabil). Alpinafelger er helt rett. Har lyst på det selv. Takker…. Ja det vet du godt selv MrB 😉 Nydelig din 530 og 👍🏻 9 timer siden, Reef89 skrev: Veldig flott bil ja Takker 😊
m-blå Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden (endret) Som jeg skrev tidligere var en fjær knekt på bilen. Tidligere eier hadde bestilt inn nye originale fjærer men jeg fikk han til og avbestille dem og fikk avslag på det det ville koste han og skifte dem. Når en allikevel måtte skifte ville jeg ha ACS fjærer. På sidene til ACS finner en ikke lengre F10/11. Ringte dem og fikk til svar at dem var sluttet til F10/11, bare til nyere nå. Men han fant til min bil og fikk lagt inn bestilling. På mandag var bilen inne og fikk en service, skift av fjærer og belger på dempere foran. Casterstag begge sider var og slitt og ble skiftet samtidigt og selvfølgelig måtte en hjulstillingskontroll/ justering utføres. Denne bilen har adaptive drive og var veldig myk på fjæringen. Hentet bilen i går og fikk bare kjørt noen få mil før jeg reiste på jobb i dag. Men for en forskjell!! Bilen ble meget presis og nydelig demping, ikke for hard. Jeg har jo hatt noen F10 og F11 etterhvert og jeg må si det er stor forskjel på sedan og touringen pga luft bak på sistnevnte. Kjøremessigt foretrekker jeg mye mer sedanen på måten den takler humper, ujevnheter i veien osv… touring blir litt stumpete. Men det er nå bare min følelse. Det virker som det er litt mindre plass i hjulbuene bak på sedan så kjører uten spacere. Felgene og dekkene er jo til 7 serie så dem fyller hjulbuene bedre. 8,5x21 ET25mm foran og 10x21» ET39mm bak. Med 285/30-21» Hankook. kan og si at bilen sporer mindre, støyer mindre og føles mye bedre og kjøre med 21» Hankook enn med dem originale 18» med stjernemerkede Continental dekk. Her ett par bilder med ACS fjærer på. Endret 17 timer siden av m-blå Markus E30, mslello, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13
Saltkjelen Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Skikkelig smakfullt opplegg! ACS skal vel legge ned i løpet av 2026 også, så det forklarer sikkert hvorfor en del produkter er utgått. m-blå reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå