Gå til innhold

G11 750i / E46 M3


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

@Lars S Har allerede sjekket, har brukt de tidligere til noe annet og tommel opp fra meg. Men nå har jeg henvendt meg 2 ganger innen kort tid og hva skal jeg si, kunde servicen er fallende. Har vært blankt nei til begge deler uten noe form for forklaring eller lignende. Bokstavelig talt har svaret vært «nei.» og ingenting annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snagg30 skrev:

@Lars S Har allerede sjekket, har brukt de tidligere til noe annet og tommel opp fra meg. Men nå har jeg henvendt meg 2 ganger innen kort tid og hva skal jeg si, kunde servicen er fallende. Har vært blankt nei til begge deler uten noe form for forklaring eller lignende. Bokstavelig talt har svaret vært «nei.» og ingenting annet. 

Mitt kundeforhold er jo 10 - 20 år gammelt, men da stilte Roger opp på lørdager og kvelder. Ting kan ha forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet går ikke alltid som planlagt, heldigvis til det positive denne gang :) var på vei for å handle M5 F90 som noen har fått med seg, og underveis i forhandlingene der ble jeg tipset om noen nye lokaler som kommer i nærheten av hvor jeg bor. Og firmaet går som det suser for tiden, i år har vært et eventyr og over all forventning. Så ved en «tilfeldighet» ble det forrige helg inngått kontrakt på nytt lokale som kommer på firmaet og dermed forsvant F90 ut vinduet, utrolig artig at jeg har kommet meg dit på så kort tid. 
 

Jeg har vært innpå tanken å kvitte meg meg X3M’n en stund men ikke prioritert det, det var ikke noe krav fra banken at den måtte bort men jeg har rett og slett ikke lyst å sitte på en så dyr og ny bil som samtidig ikke blir brukt lenger til kose kjøring, det tar M3’n seg av. 
 

Kravet for en erstatter va høy henger vekt og mye komfort, kiket mye på X5 45e og var veldig nærme å kjøpe en. Men er ikke så veldig gira på hybrid, det funger greit men liker ikke 2 drivlinjer, det merkes under kjøring i negativ forstand. Men 7 serie har jeg kiket mye på i mange år nå, og når jeg kom over en G11 750i for salg ble jeg brått eier av G11 750i og lokale alt på en kort helg :D EDFE9DD1-3AE8-4177-8FFD-CEBC59B9D382.thumb.jpeg.a0871d5abdac3a229e617cfc8072c586.jpeg8EB0CA32-5CA4-4274-B805-FA8E7B5BEC8B.thumb.jpeg.ba63d36905ac745e943b973ba1a8d610.jpegD3D43919-1680-49D8-B08D-1307008DA578.thumb.jpeg.51880f55d93b09f8321feb8afbb3ad89.jpeg947765C5-7A9A-4AB1-AFDD-80E5977EBBF6.thumb.jpeg.c1d2fea77113f74273dd3cc0b7c391aa.jpeg

Nå har jeg en helt fantastisk familie bil som samtidig kan trekke M3’n på henger til og fra banekjøring. For det blir mye banekjøring og sannsynligheten for å stå på Våler med en kaputt bil er høy, derfor ønsket jeg å ha en bil og trekke henger med for å garantere at jeg kommer meg hjem.

 

Og for et lokomotiv det er, at en bil kan vær så godt isolert er vanskelig å forstå. Her er jo ikke en eneste lyd? Fatter ikke at det er mulig. Og sjekk dette, forbruket etter 130km i dag og hvordan er DET mulig? V8 på 450hk med snittforbruk som en B58? Helt utrolig0CE7534E-8BB7-4F8B-ABDA-750E17A62B03.thumb.jpeg.d3e920c8266779190860cd78ed382c95.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to G11 750i / E46 M3 / i3S. Ny bil! (Igjen).

Gratulerer med flott eksemplar! :D

Kun prøvd F10 M5 som V8 BMW, men kjørt div Audi V8 TFSI og blir like overasket hver gang over forbruket ved pen kjøring. 

For å sette det i perspektiv bruker min E61 med seige 192 ponnier nogenlunde det samme motorveikjøring :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Orjan Mange takk for det! :) 

 

@Tony Soprano  Det ante meg denne traff deg ja :D 

 

@papertiger Tusen takk! :) Jeg var i dialog faktisk men et firma som solgte en 5 serie GT, som familie bil er de helt nydelig i mine øyne. Noe spesielt design men synes ikke det er så ille. Men er veldig glad det ble G11 

 

@Ampera Tusen takk! :) 

 

@Marius2002 Takk så mye! :) 

 

@E.C. Takker! Haha, jeg er nok litt påvirket ja. Han selger jo Porscha si så kanskje jeg burde kjøpe den ;) 

 

@///M-ini95 Tusen takk! :D Helt utrolig hvordan den presterer, 300km nå og 0.78l

 

@Reef89 Takk for det! :) du har jo kjennskap til serien, helt fantastisk god bil. Den er mye bedre en jeg hadde sett for meg, vanvittig skyv når man trenger det men hele turen har gått i adaptive drive og fin kjøring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med grom børse :) min v8 vill liksom ha 1 liter:) det går fint det også. 
Men imponerende uansett med lavft forbruk, driver denne som vag med sylinder kutt for å få ned forbruket? Tfsi går billigere enn mb men lyden er trasig  i forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to G11 750i / E46 M3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...