papertiger Skrevet September 18 Skrevet September 18 Gratulerer med sjefsbil! Dette var jo virkelig en godt utstyrt utgave, lite å savne her. får håpe du får orden på de mekaniske utfordringene, men slik du går til verks her på det andre du styrer med tviler jeg ikke på at dette ordnes opp i. E.C. reagerte på dette 1
ahj Skrevet September 18 Skrevet September 18 Gratulerer med enda et " Need a daily for my daily for my daily" prosjekt. CHNilsen, Daniel., E.C. og 5 andre reagerte på dette 8
Saltkjelen Skrevet September 18 Skrevet September 18 Gratulerer! Dette var en skikkelig flott E60 med det rette utstyret. Gleder meg til å se videre progresjon her. E.C. reagerte på dette 1
Andreas_R Skrevet September 18 Skrevet September 18 Helrett E60! Det er jo sjeldent med nappaskinn i E6x, men jaggu har den ikke det også! E.C. reagerte på dette 1
E.C. Skrevet September 18 Forfatter Skrevet September 18 Takk for fin respons alle sammen! Denne er det ikke mye som mangler på nei. Viktig at det ikke er så mye ettermontering som frister. Blir nok montert ratt med varme, samt muligens dashbord med koppholdere. Ellers vil jeg vurdere å få på plass Webasto, da delebilen har alt på plass. Uff, nå går det i feil retning allerede 😆 Markus E30, GtiGtr, papertiger og 11 andre reagerte på dette 14
mslello Skrevet September 18 Skrevet September 18 Gratulerer! 5 serie sedan er noe eget altså! 🤩Lykke til med å unngå oppgraderinger 😆 mr.pingu og E.C. reagerte på dette 1 1
E.C. Skrevet September 18 Forfatter Skrevet September 18 Takk takk, ja det kan jo bli spennende. Denne er vel mulig å få 8HP oppi også, uten større krøll. 😬 mr.pingu, ahj, mslello og 1 annen reagerte på dette 1 3
mr.pingu Skrevet September 18 Skrevet September 18 34 minutes ago, E.C. said: Takk takk, ja det kan jo bli spennende. Denne er vel mulig å få 8HP oppi også, uten større krøll. 😬 Liker tanken 😀
E.C. Skrevet September 18 Forfatter Skrevet September 18 48 minutes ago, mr.pingu said: Liker tanken 😀 Hehe, blir nok langt ned på lista, men nå pleier jeg å ha bilene mine i en del år, så skal ikke se vekk fra at man kommer seg helt dit en dag
E.C. Skrevet September 18 Forfatter Skrevet September 18 Kom opp en mistenkelig post på FB: mr.pingu, ahj, K.F og 3 andre reagerte på dette 1 5
K.F Skrevet September 18 Skrevet September 18 6 timer siden, E.C. skrev: Takk takk, ja det kan jo bli spennende. Denne er vel mulig å få 8HP oppi også, uten større krøll. 😬 Hopp i det, kommer ikke til å angre E.C. og Ingvaldsen reagerte på dette 2
E.C. Skrevet September 18 Forfatter Skrevet September 18 1 hour ago, K.F said: Hopp i det, kommer ikke til å angre Hehe, det tror jeg også, får bare fullføre litt annet først K.F reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet September 18 Skrevet September 18 (endret) Du trenger sikkert en delebil med Individual lydpakken, softclose og Tabak nappa skinn også vel? https://www.finn.no/mobility/item/427600554 Endret September 18 av Daniel. E.C. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå