Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Slavearbeider'n changed the title to Noe stemning for ett bimmers.no treff 22. mai??
Skrevet

Den datoen passer dessverre dårlig for meg (Er på guttetur til Lånkebanen, så det er bilrelatert fravær da).

Skrevet
14 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det bør passe for meg, og Fokserød er jo fin kjøreavstand fra her jeg holder til :) @sveigisVi kan jo kjøre i følge?

Yes absolutt .😊

Altså jeg er igrunn ledig hver helg i mai sånnsett ,så sett opp når det passer for de fleste her .

Skrevet

Jeg jobber annenvær helg så hvis det ikke blir den 22. så må det bli 14 dager fram eller tilbake.

Skrevet

22 mai passer for meg også om jeg har bilen klar til da, avhenger litt av han som skal skru på bilen :) 

Skrevet
Just now, ///M-ini95 said:

Henter deg og bilen på henger :D Du slapp unna sist, men ikke denne gangen 🤓

Haha, herlig :D Jeg satser på at han mekanikeren får tatt bilen før, eller verste fall bare ta det etter :D Hyggelig å bli kjent med nye folk og endelig treffe menneskene her! 

Skrevet

For meg passer det heller ikke den helgen, men enig med Sveigis, sett en dato så kan de som kan ta turen, det er ingenting i veien for å sette opp et senere treff i tillegg om interessen er stor. :) Godt tiltak. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...