Slavearbeider'n Skrevet April 9, 2022 Forfatter Share Skrevet April 9, 2022 47 minutter siden, Kvasi skrev: Syns dere tenker jævlig lite på meg her, blir 2612 km å kjøre tur retur Du får ta fly til Gardermoen og leie en Bmw fra Hertz eller Avis😂 Marius2002, sveigis, Martin-D og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 10, 2022 Forfatter Share Skrevet April 10, 2022 Sett litt i kalenderen og sett på 22. mai som mulig dato. Hva tycks? sveigis og Rune-K reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 For min del er den datoen fin. Dette må vi absolutt få til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 For mitt vedkommende er det ganske tett skjema i mai med høytidsdager, vårmønstring m.m., så jeg hadde nok helst sett at det var helt mot slutten av måneden. Marius2002, fupsaker, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Det bør passe for meg, og Fokserød er jo fin kjøreavstand fra her jeg holder til @sveigisVi kan jo kjøre i følge? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Funker for meg også, men helgen etter er heller ikke noe i veien hvis det skulle passe bedre sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Den datoen passer dessverre dårlig for meg (Er på guttetur til Lånkebanen, så det er bilrelatert fravær da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 14 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det bør passe for meg, og Fokserød er jo fin kjøreavstand fra her jeg holder til @sveigisVi kan jo kjøre i følge? Yes absolutt .😊 Altså jeg er igrunn ledig hver helg i mai sånnsett ,så sett opp når det passer for de fleste her . Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Jeg jobber annenvær helg så hvis det ikke blir den 22. så må det bli 14 dager fram eller tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Men @Slavearbeider'n,kan ikke du bare skjære gjennom og ta en avgjørelse på hvilken dato det blir ? Mye enklere det. fupsaker, Dusy, Rune-K og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 22 mai passer for meg også om jeg har bilen klar til da, avhenger litt av han som skal skru på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 7 minutter siden, Dusy skrev: 22 mai passer for meg også om jeg har bilen klar til da, avhenger litt av han som skal skru på bilen Henter deg og bilen på henger Du slapp unna sist, men ikke denne gangen 🤓 Dusy, Marius2002 og Snagg30 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Just now, ///M-ini95 said: Henter deg og bilen på henger Du slapp unna sist, men ikke denne gangen 🤓 Haha, herlig Jeg satser på at han mekanikeren får tatt bilen før, eller verste fall bare ta det etter Hyggelig å bli kjent med nye folk og endelig treffe menneskene her! ///M-ini95, sveigis og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 For meg passer det heller ikke den helgen, men enig med Sveigis, sett en dato så kan de som kan ta turen, det er ingenting i veien for å sette opp et senere treff i tillegg om interessen er stor. Godt tiltak. Saltkjelen, sveigis og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 11, 2022 Share Skrevet April 11, 2022 Ser ut til at det kræsjer. Tar det igjen ved senere anledning GS-treffet i Bud er 04.06, om jeg orker å dra meg dit så mulig jeg treffer noen der. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå