Gå til innhold

\\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.


Chris A
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green

Som sikkert flere har fått med seg så blev bilen foliert i sommer. Etter flere prisforespørsler så landet jeg på black diamond i oslo. Glad jeg fulgte magefølelse på denne. Det føltes rett fra første stund. Full dialog via messenger underveis, med bilder og oppdateringer. 
Passet bra å kombinere dette med ferie. Min datter og samboer tok med bilen da dem reiste på ferie for foliering. Jeg tok bilen nedover da vi reiste på ferie for etterkontroll. Da hentet og bringet black diamond bilen hos bavaria gardermoen for etterkontroll. Snakk om service🥰

Bavaria gardermoen fortjener et stor takk for dialog med black diamond ift. Logistikk. Dem skifta et luftinntak inne i bilen, samt skifta dem 12v batteri og oppdaterte software. Jeg fikk ikke til remote software selv. Bavaria mente 12v batteriet var synderen. 

Ellers er jeg veldig fornøyd med valg av farver og oppsett. 
- Full wrap Verdoro Green fra PWF.

- Speilhus foliert PPF carbon.

- Nedre del av fanger foliert Blank sort

- Hele bil coated med to lag Car Pro skin. 
- 50% toning av ruter fremme. Burde kanskje tatt 35%. Men ville ha det så diskre som mulig. 

- Sorte BMW M emblem blev montert. 
- Bilder tatt av @fishermedia @kevinfisher. 
 
Neste nå blir å skifte 21" M741 med 22" M742 Jet black. Da tenker jeg at det får være bra😅✌️
 

 

IMG_0572.jpeg

IMG_0569.jpeg

IMG_0570.jpeg

IMG_0566.jpeg

IMG_0565.jpeg

IMG_0563.jpeg

IMG_0562.jpeg

IMG_0560.jpeg

IMG_0561.jpeg

IMG_0553.jpeg

IMG_0551.jpeg

IMG_0552.jpeg

IMG_0548.jpeg

IMG_0544.jpeg

IMG_0545.jpeg

IMG_0539.jpeg

IMG_0538.jpeg

IMG_0536.jpeg

IMG_0535.jpeg

IMG_0534.jpeg

Endret av Chris A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Chris A skrev:

Som sikkert flere har fått med seg så blev bilen foliert i sommer. Etter flere prisforespørsler så landet jeg på black diamond i oslo. Glad jeg fulgte magefølelse på denne. Det føltes rett fra første stund. 
Passet bra å kombinere dette med ferie. Min datter og samboer tok med bilen da dem reiste på ferie. Jeg tok bilen nedover da vi reiste på ferie. Da hentet og bringet black diamond bilen hos bavaria gardermoen for etterkontroll. Snakk om service🥰

Ellers er jeg veldig fornøyd med valg av farver og oppsett. 
- Full wrap Verdoro Green fra PWF.

- Speilhus foliert PPF carbon.

- Nedre del av fanger foliert Blank sort

- Hele bil coated med to lag Car Pro skin. 
- 50% toning av ruter fremme. Burde kanskje tatt 35%. Men ville ha det så diskre som mulig. 
- Bilder tatt av @fishermedia @kevinfisher. 
 
Neste nå blir å skifte 21" M741 med 22" M742 Jet black. Da tenker jeg at det får være bra😅✌️
 

 

IMG_0572.jpeg

IMG_0569.jpeg

IMG_0570.jpeg

IMG_0566.jpeg

IMG_0565.jpeg

IMG_0563.jpeg

IMG_0562.jpeg

IMG_0560.jpeg

IMG_0561.jpeg

IMG_0553.jpeg

IMG_0551.jpeg

IMG_0552.jpeg

IMG_0548.jpeg

IMG_0544.jpeg

IMG_0545.jpeg

IMG_0539.jpeg

IMG_0538.jpeg

IMG_0536.jpeg

IMG_0535.jpeg

IMG_0534.jpeg

Ser jo ut for vær av super kvalitet på bilder denne folie jobben . Flott slutt resultat:) hvordan pris størrelse er man på en slik jobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, skoglund skrev:

Ser jo ut for vær av super kvalitet på bilder denne folie jobben . Flott slutt resultat:) hvordan pris størrelse er man på en slik jobb? 

Det blev bra dette. Super jobb. Verdt å nevne at disse gutta var veldig fleksible, evt. endringer, og slikt underveis ordnet seg uten problem. Vi snakket rundt 40.000.-. Takk for hyggelige ord🤩

50 minutter siden, sveigis skrev:

Dette ble meget pent ja 😊

Alt i alt syns jeg det samme. Takk for hyggelige ord🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

trist at felgene skal forsvinnne på en så flott bil 😮

 

M741 blir byttet ut med M742. Personlig tror jeg jet black felgene blir finere på slik bilen er nå. Men M741 er også veldig pene hjul så jeg skjønner hva du mener😅✌️legger ved bilde av M742

 

image001.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Chris A skrev:

M741 blir byttet ut med M742. Personlig tror jeg jet black felgene blir finere på slik bilen er nå. Men M741 er også veldig pene hjul så jeg skjønner hva du mener😅✌️legger ved bilde av M742

 

image001.jpeg

det ble ment på en slik måte at sorte felger er vanskelige å se og designet forsvinner pga fargen :P kunne nesten kjørt på sorte stålfelger... neida, bare jeg som snakker høyt om egne meninger

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Enig med @Ingvaldsenher ang. Felger. 

Syns den ser meget bra ut som den er. Sprek farge 😎 er 40k ink. Coating oppå folien?

Takk hyggelige ord og innspill🤩

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

det ble ment på en slik måte at sorte felger er vanskelige å se og designet forsvinner pga fargen :P kunne nesten kjørt på sorte stålfelger... neida, bare jeg som snakker høyt om egne meninger

 

Takk for innspill😊 man skal alltid ha egne meninger, litt av poenget med et forum som dette også det at man får høre folks forskjellige meninger😊✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Chris A changed the title to \\\ BMW X5 G05 45e Xdrive M-sport Carbonsort - Full Merino skinn /// Foliert Verdoro Green.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...