Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 15:02 Forfatter Skrevet Søndag kl. 15:02 Bilder fra dagens søndagstur wSax, Snagg30, Hpi og 24 andre reagerte på dette 26 1
Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 15:37 Skrevet Søndag kl. 15:37 Det er intet annet enn vakkert, Jostein! Ingvaldsen og sveigis reagerte på dette 2
Kolstad Jr. Skrevet Søndag kl. 15:46 Skrevet Søndag kl. 15:46 Utrolig flott! 😍 Elsker det interiøret der. Saltkjelen, sveigis og Ingvaldsen reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 17:01 Skrevet Søndag kl. 17:01 Fantastisk bil dette her, herlig kombo med interiøret og LCI med LED lysa. For ikke å snakke om motor, helt topp 👍 Ingvaldsen reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 17:13 Skrevet Søndag kl. 17:13 Ser jeg brunt alcantara tak?? Fy flate for et interiør det er i denne! Gratulerer med flott bil spottet deg nylig over Lesja med pick up’n, du kjørte E39. Uvant med slike vinterforhold som dere har, ingen salt og deilige veier.
sveigis Skrevet Søndag kl. 17:22 Skrevet Søndag kl. 17:22 Nydelig interiør ,fy flate sier jeg bare 😊 Ingvaldsen reagerte på dette 1
Tony Soprano Skrevet Søndag kl. 18:59 Skrevet Søndag kl. 18:59 F01 🤎 Saltkjelen, BimmerFan! og Ingvaldsen reagerte på dette 3
Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 19:44 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:44 2 timer siden, Snagg30 skrev: Ser jeg brunt alcantara tak?? Fy flate for et interiør det er i denne! Gratulerer med flott bil spottet deg nylig over Lesja med pick up’n, du kjørte E39. Uvant med slike vinterforhold som dere har, ingen salt og deilige veier. Både skinn å alcantara i taket, med sømmer🥰 det kan godt hende, fin tid for gamle biler når det er saltfritt😁
mr.pingu Skrevet Søndag kl. 19:55 Skrevet Søndag kl. 19:55 Oh dette interiøret der er helt magisk. Ingvaldsen reagerte på dette 1
E.H.D Skrevet Søndag kl. 20:04 Skrevet Søndag kl. 20:04 Deilig luksus interiør. Hvilken brunfarge er det? P.S liker bruken av gode gamle CDer.
skoglund Skrevet Søndag kl. 20:36 Skrevet Søndag kl. 20:36 5 timer siden, Ingvaldsen skrev: Bilder fra dagens søndagstur Flott bil, nydelig interiør:) lager ikke sånn bil lengre , så det er bare å beholde å kose seg med den:)
BimmerFan! Skrevet Søndag kl. 20:39 Skrevet Søndag kl. 20:39 Nydelig bil! @Ingvaldsen Det er noe eget med F01 LCI! Skulle ønske jeg hadde det interiøret i G11n, veldig lekkert! Ingvaldsen og Saltkjelen reagerte på dette 2
laffe Skrevet Søndag kl. 21:06 Skrevet Søndag kl. 21:06 6 timer siden, Ingvaldsen skrev: Bilder fra dagens søndagstur Regner med det er "Turn Back Time" fra Aqua du hører på mens du nyter bilen GtiGtr reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 21:50 Forfatter Skrevet Søndag kl. 21:50 1 time siden, E.H.D skrev: Deilig luksus interiør. Hvilken brunfarge er det? P.S liker bruken av gode gamle CDer. tror det var amaro brun om jeg ikke tar feil. det fine med NBT er at du kan lagre cd'ene med sanginfo å alt, på cic står det bare spor 1, 2 osv. 43 minutter siden, laffe skrev: Regner med det er "Turn Back Time" fra Aqua du hører på mens du nyter bilen det går mest i doctor jones der laffe, fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå