MagnusAG99 Skrevet April 27, 2023 Skrevet April 27, 2023 Er det bare jeg som liker nye Eletre noe helt sinnsykt? haha tambur4, laffe, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4
Slavearbeider'n Skrevet April 27, 2023 Skrevet April 27, 2023 Er nok bare deg…. gallay, fupsaker, Fredrik og 4 andre reagerte på dette 7
mr.Wreckless Skrevet April 27, 2023 Skrevet April 27, 2023 Ikke nødvendigvis bare deg, men her inne tror jeg du er det.. enn så lenge ihvertfall. Synes de videoene og bildene jeg har sett av den ser den veldig uinspirert ut designmessig i mine øyne. Føler det går 13 av disse på dusinet for å være ærlig, men kan jo være den ser bedre ut i virkeligheten.
Lars89 Skrevet April 27, 2023 Skrevet April 27, 2023 Klarer ikke bli begeistra for en suv. Føler de vanner ut merkenavnet. Denne kunne det like gjerne stått KIA eller Xpeng på uten at jeg hadde reagert. Slavearbeider'n, Werther og BMWE39turbo reagerte på dette 3
fupsaker Skrevet April 27, 2023 Skrevet April 27, 2023 Selv har jeg vært ganske begeistret for den, men etter at Cupra Tuvascan ble vist frem så vil jeg si den appellerer noe mer, om man tenker fornuft. Selv om Lotusen nok kjører fra, i ring rundt og alt annet mot den.
N.E.W. Skrevet April 28, 2023 Skrevet April 28, 2023 Ser ut som en miks av Ferrari Purosangue og Lambo Urus. Syntes det var noe med proporsjonene som skurret litt da jeg så den utstilt nede på Aker Brygge her forleden. Veldig mye bil over bakre hjul, mye karosseri. Gjerne litt mer gummi på hjulene 😀 Tenk om Lotus kunne fulgt røttene sine, gått motstrøms og laget en liten og lett, men fremdeles rask SUV, i stedenfor. Marius2002, Skulebollen, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2023 Skrevet April 28, 2023 Den er vel helt grei, men jeg sliter med å bli begeistret for kinesiske el suver. Hadde det vært noe litt mer i Lotus sin ånd så hadde det vært spennende. tambur4 og Lars89 reagerte på dette 2
tambur4 Skrevet April 28, 2023 Skrevet April 28, 2023 Hmm, ser jo ut som om den kommer ferdig med bulk i framkant av fordøren😀
*MrB* Skrevet April 28, 2023 Skrevet April 28, 2023 3 hours ago, N.E.W. said: Ser ut som en miks av Ferrari Purosangue og Lambo Urus. Syntes det var noe med proporsjonene som skurret litt da jeg så den utstilt nede på Aker Brygge her forleden. Veldig mye bil over bakre hjul, mye karosseri. Gjerne litt mer gummi på hjulene 😀 Tenk om Lotus kunne fulgt røttene sine, gått motstrøms og laget en liten og lett, men fremdeles rask SUV, i stedenfor. Har alltid tenkt at den så kul ut på bilder, men det der så jo ikke bra ut i det hele tatt. Høy og baktung.
TorsteinAa Skrevet April 28, 2023 Skrevet April 28, 2023 Den kan nok bli fin nok, men en suv er "Tung og firkantet" nesten uansett. Den ligner litt mye på Lamborghini Urus til at dek har så mye unikt over seg. Blir uansett for dyr for min lommebok og bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå