35bro Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Jeg skal til å teste Castrol Magnetic olje! Brukt for det meste Biltema sin men nåå føler jeg meg ganske vågal 😈
mr.pingu Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Castrol Edge og Ardeca Synth-Ultra begge i 5W-30 og begge er BMW LL04-sertifisert kommer litt an på om jeg utfører skift selv eller Smørepunkt gjør det for meg. 35bro reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden På sjuern bruker jeg den som min lokale delepusher har på tilbud når jeg trenger det. sveigis og 35bro reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg har kjørt Castol Magnatec på mine eldre BMW’er i 10 år nå, super fornøyd med den. Alt fra min E34 520i til E60 545i har blitt kjørt på Magnatec 5W-40. Unntaket er Castrol Edge på Alpina B10 4,6, den føler jeg drives best på Edgen. 35bro reagerte på dette 1
tennbrikket Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hva enn som er på tilbud, bytter såpass ofte. teerex og 35bro reagerte på dette 2
BMWE39turbo Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ravenol 5w40 rup på begge bilene. De har dog satt opp prisen nå nylig så en dyr olje har blitt dyrere, betalte over 4k for 20liter når eg bestilte igår. (Inkludert frakt og moms) 35bro reagerte på dette 1
Heik80 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Bruke Castrol 5-30w på min E60, skruvat og autodoc har stortsett tilbud på den. 35bro reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Går stort sett i Castrol 5-30 LL fra 200l fat, men bobla vil ha 0w40 Mobile så da får den det. 35bro reagerte på dette 1
eivi91 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Her går det i Liqui Moly Molygen 5W-30 LL04 på BMWen og Valvoline MaxLife 5W-30 på Subaruen. 😊 teerex reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Brukt Liqui Moly 5W-40 de to siste skiftene 35bro reagerte på dette 1
///M-ini95 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden F10: Prøvd litt forskjellig ila årene. Kjører nå Ravenol Rup 5W-40 E61: Castrol Magnatec 5W-40 da det er lett tilgjengelig (får det via jobben) 35bro reagerte på dette 1
35bro Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 19 timer siden, mr.pingu skrev: Castrol Edge og Ardeca Synth-Ultra begge i 5W-30 og begge er BMW LL04-sertifisert kommer litt an på om jeg utfører skift selv eller Smørepunkt gjør det for meg. Hørt at castrol edge skal være veldig bra!😁
35bro Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 19 timer siden, Hpi skrev: Ravenol Rup 5w40, LL04 Den har jeg aldri hørt om xD, men har hatt hode i sanda rundt oljer så det kan forklare det😂 Hpi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå