Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Se 20 sek inn i denne filmen. Et løp i europa for klassiske biler og gentlemens førere. Inni her blander seg en m2. Artig at den eneste bilen der med moderne sikkerhetsutstyr, er den som drar av veien 😅 første m2 krasjen jeg har sett til nå med den nye modellen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper nok ikke så mye med moderne sikkerhetsutstyr når farten blir for stor for svingen og han understyrer gjennom hele. Han kan dog være glad for å oppleve den flippen i en såpass moderne bil og ikke en gammel bil som kunne ha klappet sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2023 den 9.32, Evopower skrev:

Se 20 sek inn i denne filmen. Et løp i europa for klassiske biler og gentlemens førere. Inni her blander seg en m2. Artig at den eneste bilen der med moderne sikkerhetsutstyr, er den som drar av veien 😅 første m2 krasjen jeg har sett til nå med den nye modellen.

 

Er ikke M2, men M240i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

 

Er ikke M2, men M240i.

Uansett er det litt spesielt at bilen med mest sikkerhetsutstyr drar av veien. Men kanskje kalde dekk, for mye motoreffekt enn de andre osv. Og ikke minst: Uvøren sjåfør som tester bilen sin for første gang. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ser det ut til at en annen bil har kjørt ut og; Det ligger en bil nede på jordet der når en del av de senere bilene kjører forbi, og i mine øyne ser ikke det ut il å være M240-en (jeg tror det kan være en MGB med hardtop). 

rally.jpg

Endret av Galro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, fupsaker skrev:

Uansett er det litt spesielt at bilen med mest sikkerhetsutstyr drar av veien. Men kanskje kalde dekk, for mye motoreffekt enn de andre osv. Og ikke minst: Uvøren sjåfør som tester bilen sin for første gang. 😛 

Same same, but different :P

Tror nok det har vært en kombinasjon av sviktende talentet med alt for lange horn i panna 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...